Kuinka usein susia havaitaan satakunnassa? Olisi kiva tietää nyt kun koira katosi Ulvilasta ettei olisi susi asialla. Koira kun on sellainen ettei katso onko susi vai koira kun juoksee leikkimään vaan. Mites ilvekset? niitä taitaa olla hyvänoloinen kanta. Entiseltä biologianopettajalta, joka harrasti metsästystä, muistan kuulleeni että sudet on jahdanneet hirviä Ulvilan metsissä, ja nyt kun pelloilla kulkee niin välillä tulee vastaan valtaisia tassunjälkiä.
Sudet satakunnassa
4
643
Vastaukset
- FuGUI
Että itselläni ei ole mitään susia vastaan. Toki tiedän niitä Suomessa olevan ja ymmärrän että jos susi koirani vei, vika on täysin minun kun koiran päästin juoksentelemaan. Mielipiteeni on aina ollut että susi kuuluu Suomen luontoon ja tietysti hakee ruokansa sieltä mistä sen helpoiten saa. Syödäänhän me ihmisetkin valmisruokia ja haetaan ruoka kaupasta vaikka voitaisiin valmistaa vaikka alusta asti itse, mutta siintähän olisi valtaisasti vaivaa! Se on järkyttävää että sudet vie koiria, mutta asia olisi lähes täysin estettävissä...
- laikaman
Voipi olla. Etelän suunnassa saattaa olla Mynämäen lauman tai laumojen liikkuma-aluetta. Tuolta http://riistaweb.riista.fi/yhteystiedot/yhteystietohaku.mhtml?lang=fi&alue=550&toimi=01PETO löydät petoyhdysmiesten tietoja ja heiltä saanet käsitystä asiasta enempi.
- kätkäläinen-1
rktl:n sivuilta löytyy petoeläinten kannan seuranta,,,, sieltä näkee vanhaa tietoa miten on sudet liikkuneet,,,,,, mutta yleensähän ne on liikkuu samoilla alueilla enemältikkin,,,,,,
- kätkäläinen-1
ainakin honkajoen ja kankaapään seutuvilla asustelis susia ja kuulemma olisivat tehneet pentueenkin,, en tiedä sitten aivan varmaksi että pitääkö paikkaansa mutta satakuntaa oli kyllä yksi pentue merkitty sinne lähelle kankaapäätä huomasin sen rktl:n kartalta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708