Antenniverkkoon hyvä poksi mihin saa tungettua kortin? Oon koittanu kattoo verkkokaupan sivuilta mut oon sen verta näköjään jääny jälkeen etten tajua yhtään mitään.
Hyvä digiboksi
himmel1
4
830
Vastaukset
on Humax.
- cnyyvannzn
humaxin digifox oli ainakin taannoin prismassa 59 euroa. tosi hyvä boksi, toimii jopa ylen tekstit oikein. boksissa on korttipaikka ja se tukee mhp-sovelluksia (superteksti-tv).
- kantsii
ostaa ruokakaupasta kuten Prisma ja Citymarket. Toimimattoman voi palauttaa ja rahat saa heti takaisin.
- cnyyvannzn
anttilassa ja gigantissa on ainakin prisman ja citymarketin lisäksi tuollainen palautusoikeus, että voi tuotteen palauttaa ilman että palautusta mitenkään perustelee ja saa rahan takaisin heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206066Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1662812- 292710
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91403
- 121158
- 961128