Mäkihyppy kuuluu Hiihto-foorumille, koska mäkihypyn maailmanmestaruudestakin kisaillaan hiihdon maailmanmestaruuskilpailuissa.
Dumbot.
Miksi mäkihyppy tällä
3
687
Vastaukset
- kuuluu kaiketi
tänne siinä missä alppihiihtokin. Kummallakin lajilla on hyvin vähän tekemistä hiihtämisen kanssa, esim. alppihiihto on sanakummajainen, slalom olisi parempi, tai laskettelu.
- metsuri pohjoissuomesta
Ei se mäkihyppy kuulu hiihtofoorumille.
Ainakin ulkomailla hiihtämisellä tarkoitetaan alppihiihtoa. Esim Åren MM-kisat olivat saksaksi Ski-WM = hiihdon MM (vai miten se pitäisi kääntää).
Kuka tahansa voi tarkistaa sen netistä.
Ja esim Pärsson,Maier,Alphand ovat(olivat)skidåkerska , Skifahrer ja skieur =hiihtäjiä mot- Skimba_poju
Kertoo jotain muiden maiden kiinnostuksesta "murtomaahiihtoon".... ketäpä tuollainen dopingurheilu kiinnostaisikaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013