St George's park

maltanmatkaaja

Heippa! Olen lähdössä St Juliansissa sijaitsevaan huoneistohotelliin St George's Parkiin lomalle. Kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Tai kaupungista yleensä?

4

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reinoka

      bailauskeskusta, hyvä niille jotka jaksavat, meikäläinen mennyt sen yöajan ohitse.

      Hyvät yhteydet Vallettaan, ja välillä on st.Julian rantakatu.

      • ei suositellut

        meille ao. hotellia. Olemme 40v. ja matkatoimistosta sanottiin että alue on rauhaton. Valitsimme Slieman.


    • viikon

      kyseisessä hotellissa.Näyttäis olevan joku erimaalaisten koululuokkien suosikki mesta.Meillä puolihoito,joka ei kyllä häävi ollut,sanoisinmpa melko surkeat pöperöt.Suihkusta ei tullut kunnolla vettä,parvekkeen lasiovista veti.En voi suositella kenellekkään.

    • maltanmatkaaja

      Piti tulla nyt näin loman jälkeen kertoman hotellista. Yleisilme oli siisti, mm. vastaanotto ja allasalue. Meillä oli pieni huone, joka oli 8. kerroksessa. Alkuun pelättiinkin huoneeseen kantautuvaa melua, mutta ei ainakaan tuonne ylös kuulunut yhtikäs mitään!

      Vähän isompi ruokakauppa Arkadia oli kävelymatkan päässä. Oli laajat valikoimat perus elintarvikkeita.

      Huono puoli oli se, ettei ilmastointia ollut. Tietysti myös omaa tyhmyyttä kun hotellia valitessa sitä ei ottanut huomioon.. Eipä tullut ajatelleeksi että Maltalla niin kuuma (parhaimmillaan 37c) onkaan. Sängyt siirsimme öiksi kattotuulettimen alle, niin kelpas ihan mukavasti nukkua :)

      Allasalue oli tosi mukava. Kaksi allasta, toinen vähän isompi. Vesi oli sopivaa, ja kuumalla ilmalla oli ihanaa pulahtaa altaaseen. Myös allasravintolan väki oli tosi ystävällistä, ja siitä sai kätevästi haettua hampparia ja juomia jne välipalaksi.

      Hotelli oli aivan "bilekadun" lähistöllä, iltaisin käytiin syömässä ja ehkä muutamilla drinksuilla, ja oli ihan mukavaa.. Paljon pieniä baareja/ravintoloita, josta sai ruokaa ja juomaa ihan mukavaan hintaan.

      Bussilla pääsi kätevästi Sliemaan, jossa oli enemmän kauppoja tai Vallettaan.

      Malta muutenkin oli IHANA! varmasti menen uudelleen, ehkä harkitsen toista kaupunkia, ihan vaihtelevuuden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe