Katsoitteko 23.2.2007 tv1:seltä Tähdet kertovat ohjelman, jossa Johnnya haastateltiin?Pidin siitä kovasti!:)Ennen tätä kyseistä ohjelmaa en juuri tuntenut Johnnya hyvin.Olin vain lukenut hänestä juttuja ja katsonut hänen elokuviaan.Pidin Johnnya ennen tätä ohjelmaa hyvin itsevarmana ja ehkä hieman ylpeilevänä näyttelijänä.Ohjelma kuitenkin kertoi yllättävän paljon myös johnnyn luonteesta ja ajatusmaailmasta. Liikutuin kuullessani hänet aitona itsenään Tv.ssä.Eniten minua huvitti Johnnyssa se, kuinka samallaisia ajatuksia ja käyttäytyminen hänellä on kuin minulla.Olen aina muiden ihmisten aikana hermostunut ja jännitän suullani niin etten avaa sitä paljon puhuessani. Minun on hyvin hankala katsoa ihmisiä silmiin ja siksi käännän aina katseeni pois ihmisistä.Lisäksi minulla on pitkät hiukset, minkä taakse voin mennä "piiloon" ja Turvaan.Pidän monesti erillaisista ihmisistä, joita muut eivät hyväksy.Niiden kanssa tunnen iseni hyväksytyksi ja saan heiltä rohkeutta olla omantienkulkija/erillainen.Tässä oli joitakin ei ihan, mutta melkein samankaltaisia asioita, mistä huomasin hieman samanlaisuutta minun ja Johnnyn välillä ja se kosketti minua.:) Johnny on niin herttainen ja tunteella ajatteleva kaveri, etten yhtään ihmettele, jos miljoonat naiset ovat lääpällä häneen.En ikinä olisi voinut uskoa, että maailmassa on toinenkin ihminen joka käyttäytyy melkein samankaltaisesti kuin minä.Heh:)
Tähdet kertovat Johnny Depp!
Nainen 26v.
1
562
Vastaukset
- AnCku89
Minäkin hämmästyin miten Johnny on yhtälailla ollut sisäänpäin kääntynyt. Toden totta sympaattinen, empaattinen ja kaikenpuolin täydellinen mies. Kun tuon dokumentin näin kesällä, sydän suli kyllä ja olen kahta kauheammin ulissut Johnnyn perään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784