hesperia playa el agua

tietoa vailla

Olisin iloinen, jos saisimme tietoa kyseisestä hotellista, yritin varata ensi talveksi matkaa, mutta tuli vaikeus, miten saamme parvekkeellisen hotellihuoneen hotellirakennuksesta? Varaussivustolla puhuttiin superiorista, mitähän tarkoittaa?
Muutenkin tieto hotellista ilahduttaa. Onko hyvä valinta? Minkälaisia aktiviteettejä ja iltaohjelmaa?

Kiitos tiedoista etukäteen!

7

1770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

saavuin tiistaina margaritalta,asuin kyseisessä hotellissa.Itse olin 1 rakennuksessa ei parvekkeita. Parvekkeellisissa rakennuksissa home ongelma yleinen. eräs pariskunta vaihtoi huonetta 2 kertaa,bungalovi johon he lopulta pääsivät pelasti loppuloman.Hotelli alueena on hyvä,palmuja, kaktuksia,pensaita ja erilaisia puita,ei ollenkaan huono kokonaisuus.Saari itse on hiukan mitään sanomaton.

• ...

Ei kannata todellakaan mennä kerrosrakennuksiin, ottakaa ihmeessä bungalowi jos vaan mahdollista. Itse olin kyseisessä hotellissa tammikuun alussa ja myös 2 kertaa muutettiin, tosin sillä menestyksellä että päädyttiin edelleen homekämppään. Enää ei vaan jaksanut muuttaa vaan piti yrittää nauttia vähän lomastakin. Reklamaatioon vastausta odotellaan.. Finnmatkat eivät näköjään opi, sillä heillä on todellakin tiedossa, että ainakin kerrosrakennukset 2 & 3 ovat homeessa!

• Viva Venezuela

Hometta voi taatusti olla Karibian lämmössä. Ainut karkoitus siihen on hyvä tuuletus ja ilmastointi aina täysillä, kun ei itse ole huoneessa. Siellähän eletään täysin kosteassa ilmastossa, joten tiukkapipoille paikka ei sovi. Sitä paitsi kuka siellä hotellihuoneessa aikaansa viettää. Itse en ole vielä ollut Hesperiassa, vaan kadun toisessa päässä Flamencossa, mutta tiedän, että Hesperia on tasokas hotelli ja sieltä löytyy paljon aktiviteetteja. Hotelli sijaitsee Aguan rantakadun parhaimmalla paikalla, ranta, torikojut, parit discot ja kaupat vieressä. Menen kyseiseen hotelliin elokuussa - sadekautena, eikä yhtään kauhistuta!

• on silti totta...

Ei matkan tarkoitus todellakaan ole huoneessa olla ja kukaan sitä tuskin on väittänytkään. Siihen sikahintaan, jonka finnmatkoille on maksanut, täytyy kuulua vähintään inhimilliset olosuhteet. Meillä ainakin oli ilmastointi täysillä..josta ei juuri apua ollut. Parvekkeen ovea ei oikein uskaltanut auki pitää jos ei ollut huoneessa, kun huone sijaitsi maan tasalla ja kuka tahansa olisi voinut hakea tavarat sieltä. Ja tuuletuksella ei paljon pelasta enää läpikotaisin homeessa olevaa huonetta. Tiedätkö mikä terveysriski se on ihan vaan muutaman viikon ja vaikka vain öiden ajan? Kai sitä jossain täytyi reissulla nukkuakin..

Tottakai siellä kosteusprosentti on huomattavasti korkeampi kuin suomessa, mutta se olisi pitänyt myös ottaa huomioon rakennusvaiheessa,ja ainakin finnmatkojen siinä vaiheessa kun tuollaisen kiskurihinnan homeläävästä kiskovat, tai kertoisivat edes esitteessään että saattaa olla homeinen huone. Minun puolestani kuka tahansa saa mennä siihen hotelliin ihan rauhassa ja voin kertoa vielä huoneiden numerotkin mitkä oli ainakin läpikotaisin homeessa. Parempi kai näistä on varoittaa, että ihmisillä jotka sinne tästä edes matkustaa on vara valita homeläävän ja inhimillisen hotellihuoneen välillä. Harmi, ettei silloin kukaan ollut varoittanut kun itse sinne menin. Mitä tältä ja muilta palstoilta on lukenut ja mitä meidän matkallamme muille tapahtui, tiedän ettemme suinkaan olleet ainoita.

Ikävää, jos otat nämä varoituksen sanat noin itseesi...ja hyvää matkaa hesperia playa el aguaan, kannattaa EHDOTTOMASTI mennä niihin kerrosrakennuksiin, jos kerran homeet nurkissa ja tekstiileissä, vaatteiden ja kenkien homehtuminen, päänsäryt, tukkoisuus, silmien jatkuva kirvely jne. ei haittaa.

• remonttireetta
        on silti totta... kirjoitti:

Ei matkan tarkoitus todellakaan ole huoneessa olla ja kukaan sitä tuskin on väittänytkään. Siihen sikahintaan, jonka finnmatkoille on maksanut, täytyy kuulua vähintään inhimilliset olosuhteet. Meillä ainakin oli ilmastointi täysillä..josta ei juuri apua ollut. Parvekkeen ovea ei oikein uskaltanut auki pitää jos ei ollut huoneessa, kun huone sijaitsi maan tasalla ja kuka tahansa olisi voinut hakea tavarat sieltä. Ja tuuletuksella ei paljon pelasta enää läpikotaisin homeessa olevaa huonetta. Tiedätkö mikä terveysriski se on ihan vaan muutaman viikon ja vaikka vain öiden ajan? Kai sitä jossain täytyi reissulla nukkuakin..

Tottakai siellä kosteusprosentti on huomattavasti korkeampi kuin suomessa, mutta se olisi pitänyt myös ottaa huomioon rakennusvaiheessa,ja ainakin finnmatkojen siinä vaiheessa kun tuollaisen kiskurihinnan homeläävästä kiskovat, tai kertoisivat edes esitteessään että saattaa olla homeinen huone. Minun puolestani kuka tahansa saa mennä siihen hotelliin ihan rauhassa ja voin kertoa vielä huoneiden numerotkin mitkä oli ainakin läpikotaisin homeessa. Parempi kai näistä on varoittaa, että ihmisillä jotka sinne tästä edes matkustaa on vara valita homeläävän ja inhimillisen hotellihuoneen välillä. Harmi, ettei silloin kukaan ollut varoittanut kun itse sinne menin. Mitä tältä ja muilta palstoilta on lukenut ja mitä meidän matkallamme muille tapahtui, tiedän ettemme suinkaan olleet ainoita.

Ikävää, jos otat nämä varoituksen sanat noin itseesi...ja hyvää matkaa hesperia playa el aguaan, kannattaa EHDOTTOMASTI mennä niihin kerrosrakennuksiin, jos kerran homeet nurkissa ja tekstiileissä, vaatteiden ja kenkien homehtuminen, päänsäryt, tukkoisuus, silmien jatkuva kirvely jne. ei haittaa.

minkälainen bungalowi oli? Olemme menossa, tosin isla crible hotelliin mutta huoneisiin 7 henkilön seurueessa. Meillä on varattuna 3 2:den hengen huonetta ja nyt epäilen tietenkin home ongelmaa. Mieheni saa homeesta hengen ahdistusta.

• Pari viikkoa sitten palannut
        remonttireetta kirjoitti:

minkälainen bungalowi oli? Olemme menossa, tosin isla crible hotelliin mutta huoneisiin 7 henkilön seurueessa. Meillä on varattuna 3 2:den hengen huonetta ja nyt epäilen tietenkin home ongelmaa. Mieheni saa homeesta hengen ahdistusta.

Jos olette menossa Isla Caribe -hotelliin, niin siellä ei ole bungaloweja lainkaan, ainoastaan hotellihuoneita. Hotelli sen verran uusi, että homeongelmaa ei vielä ole. Ainakin meidän huone oli ihan ok, eikä kukaan samalla reissulla olevakaan homeesta valittanut.

• aqua marine
        Pari viikkoa sitten palannut kirjoitti:

Jos olette menossa Isla Caribe -hotelliin, niin siellä ei ole bungaloweja lainkaan, ainoastaan hotellihuoneita. Hotelli sen verran uusi, että homeongelmaa ei vielä ole. Ainakin meidän huone oli ihan ok, eikä kukaan samalla reissulla olevakaan homeesta valittanut.

Meillä bungalow varattu. Kerrohan kokemusesi niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe