hesperia playa el agua

tietoa vailla

Olisin iloinen, jos saisimme tietoa kyseisestä hotellista, yritin varata ensi talveksi matkaa, mutta tuli vaikeus, miten saamme parvekkeellisen hotellihuoneen hotellirakennuksesta? Varaussivustolla puhuttiin superiorista, mitähän tarkoittaa?
Muutenkin tieto hotellista ilahduttaa. Onko hyvä valinta? Minkälaisia aktiviteettejä ja iltaohjelmaa?

Kiitos tiedoista etukäteen!

7

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      saavuin tiistaina margaritalta,asuin kyseisessä hotellissa.Itse olin 1 rakennuksessa ei parvekkeita. Parvekkeellisissa rakennuksissa home ongelma yleinen. eräs pariskunta vaihtoi huonetta 2 kertaa,bungalovi johon he lopulta pääsivät pelasti loppuloman.Hotelli alueena on hyvä,palmuja, kaktuksia,pensaita ja erilaisia puita,ei ollenkaan huono kokonaisuus.Saari itse on hiukan mitään sanomaton.

    • ...

      Ei kannata todellakaan mennä kerrosrakennuksiin, ottakaa ihmeessä bungalowi jos vaan mahdollista. Itse olin kyseisessä hotellissa tammikuun alussa ja myös 2 kertaa muutettiin, tosin sillä menestyksellä että päädyttiin edelleen homekämppään. Enää ei vaan jaksanut muuttaa vaan piti yrittää nauttia vähän lomastakin. Reklamaatioon vastausta odotellaan.. Finnmatkat eivät näköjään opi, sillä heillä on todellakin tiedossa, että ainakin kerrosrakennukset 2 & 3 ovat homeessa!

    • Viva Venezuela

      Hometta voi taatusti olla Karibian lämmössä. Ainut karkoitus siihen on hyvä tuuletus ja ilmastointi aina täysillä, kun ei itse ole huoneessa. Siellähän eletään täysin kosteassa ilmastossa, joten tiukkapipoille paikka ei sovi. Sitä paitsi kuka siellä hotellihuoneessa aikaansa viettää. Itse en ole vielä ollut Hesperiassa, vaan kadun toisessa päässä Flamencossa, mutta tiedän, että Hesperia on tasokas hotelli ja sieltä löytyy paljon aktiviteetteja. Hotelli sijaitsee Aguan rantakadun parhaimmalla paikalla, ranta, torikojut, parit discot ja kaupat vieressä. Menen kyseiseen hotelliin elokuussa - sadekautena, eikä yhtään kauhistuta!

      • on silti totta...

        Ei matkan tarkoitus todellakaan ole huoneessa olla ja kukaan sitä tuskin on väittänytkään. Siihen sikahintaan, jonka finnmatkoille on maksanut, täytyy kuulua vähintään inhimilliset olosuhteet. Meillä ainakin oli ilmastointi täysillä..josta ei juuri apua ollut. Parvekkeen ovea ei oikein uskaltanut auki pitää jos ei ollut huoneessa, kun huone sijaitsi maan tasalla ja kuka tahansa olisi voinut hakea tavarat sieltä. Ja tuuletuksella ei paljon pelasta enää läpikotaisin homeessa olevaa huonetta. Tiedätkö mikä terveysriski se on ihan vaan muutaman viikon ja vaikka vain öiden ajan? Kai sitä jossain täytyi reissulla nukkuakin..

        Tottakai siellä kosteusprosentti on huomattavasti korkeampi kuin suomessa, mutta se olisi pitänyt myös ottaa huomioon rakennusvaiheessa,ja ainakin finnmatkojen siinä vaiheessa kun tuollaisen kiskurihinnan homeläävästä kiskovat, tai kertoisivat edes esitteessään että saattaa olla homeinen huone. Minun puolestani kuka tahansa saa mennä siihen hotelliin ihan rauhassa ja voin kertoa vielä huoneiden numerotkin mitkä oli ainakin läpikotaisin homeessa. Parempi kai näistä on varoittaa, että ihmisillä jotka sinne tästä edes matkustaa on vara valita homeläävän ja inhimillisen hotellihuoneen välillä. Harmi, ettei silloin kukaan ollut varoittanut kun itse sinne menin. Mitä tältä ja muilta palstoilta on lukenut ja mitä meidän matkallamme muille tapahtui, tiedän ettemme suinkaan olleet ainoita.

        Ikävää, jos otat nämä varoituksen sanat noin itseesi...ja hyvää matkaa hesperia playa el aguaan, kannattaa EHDOTTOMASTI mennä niihin kerrosrakennuksiin, jos kerran homeet nurkissa ja tekstiileissä, vaatteiden ja kenkien homehtuminen, päänsäryt, tukkoisuus, silmien jatkuva kirvely jne. ei haittaa.


      • remonttireetta
        on silti totta... kirjoitti:

        Ei matkan tarkoitus todellakaan ole huoneessa olla ja kukaan sitä tuskin on väittänytkään. Siihen sikahintaan, jonka finnmatkoille on maksanut, täytyy kuulua vähintään inhimilliset olosuhteet. Meillä ainakin oli ilmastointi täysillä..josta ei juuri apua ollut. Parvekkeen ovea ei oikein uskaltanut auki pitää jos ei ollut huoneessa, kun huone sijaitsi maan tasalla ja kuka tahansa olisi voinut hakea tavarat sieltä. Ja tuuletuksella ei paljon pelasta enää läpikotaisin homeessa olevaa huonetta. Tiedätkö mikä terveysriski se on ihan vaan muutaman viikon ja vaikka vain öiden ajan? Kai sitä jossain täytyi reissulla nukkuakin..

        Tottakai siellä kosteusprosentti on huomattavasti korkeampi kuin suomessa, mutta se olisi pitänyt myös ottaa huomioon rakennusvaiheessa,ja ainakin finnmatkojen siinä vaiheessa kun tuollaisen kiskurihinnan homeläävästä kiskovat, tai kertoisivat edes esitteessään että saattaa olla homeinen huone. Minun puolestani kuka tahansa saa mennä siihen hotelliin ihan rauhassa ja voin kertoa vielä huoneiden numerotkin mitkä oli ainakin läpikotaisin homeessa. Parempi kai näistä on varoittaa, että ihmisillä jotka sinne tästä edes matkustaa on vara valita homeläävän ja inhimillisen hotellihuoneen välillä. Harmi, ettei silloin kukaan ollut varoittanut kun itse sinne menin. Mitä tältä ja muilta palstoilta on lukenut ja mitä meidän matkallamme muille tapahtui, tiedän ettemme suinkaan olleet ainoita.

        Ikävää, jos otat nämä varoituksen sanat noin itseesi...ja hyvää matkaa hesperia playa el aguaan, kannattaa EHDOTTOMASTI mennä niihin kerrosrakennuksiin, jos kerran homeet nurkissa ja tekstiileissä, vaatteiden ja kenkien homehtuminen, päänsäryt, tukkoisuus, silmien jatkuva kirvely jne. ei haittaa.

        minkälainen bungalowi oli? Olemme menossa, tosin isla crible hotelliin mutta huoneisiin 7 henkilön seurueessa. Meillä on varattuna 3 2:den hengen huonetta ja nyt epäilen tietenkin home ongelmaa. Mieheni saa homeesta hengen ahdistusta.


      • Pari viikkoa sitten palannut
        remonttireetta kirjoitti:

        minkälainen bungalowi oli? Olemme menossa, tosin isla crible hotelliin mutta huoneisiin 7 henkilön seurueessa. Meillä on varattuna 3 2:den hengen huonetta ja nyt epäilen tietenkin home ongelmaa. Mieheni saa homeesta hengen ahdistusta.

        Jos olette menossa Isla Caribe -hotelliin, niin siellä ei ole bungaloweja lainkaan, ainoastaan hotellihuoneita. Hotelli sen verran uusi, että homeongelmaa ei vielä ole. Ainakin meidän huone oli ihan ok, eikä kukaan samalla reissulla olevakaan homeesta valittanut.


      • aqua marine
        Pari viikkoa sitten palannut kirjoitti:

        Jos olette menossa Isla Caribe -hotelliin, niin siellä ei ole bungaloweja lainkaan, ainoastaan hotellihuoneita. Hotelli sen verran uusi, että homeongelmaa ei vielä ole. Ainakin meidän huone oli ihan ok, eikä kukaan samalla reissulla olevakaan homeesta valittanut.

        Meillä bungalow varattu. Kerrohan kokemusesi niistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe