nyt kun olen ollut kipeänä ja oon tehny paljon sanaristikoita, ni monesti on eteen tullu tollasia ihmeellisiä vihjeitä, kuten 1/4 ja 1/50.
Voisko joku kertoa mitä nämä tarkoittaa ihan oikeesti, eli oon siis kyl keksiny niihin monesti oikean vastauksen,mut mitä ne tarkottaa???
1/4 jne.
8
2453
Vastaukset
...Yhdysvaltojen osavaltioiden määrä, eli vastaus jokin niistä
1/4 voi olla esim. korttipakan maat (pata, rsiti ruutu, hertta)
1/3 esim. muskettisoturit (Athos, Aramis, Porthos)- Kyllä
Kiitos! 1/50 vastaus oli IOWA
- kirppu
Melkosta huuhaata etten sanois! tarkasta toki ristikkosi ennen kuin alat muita neuvomaan. yleensä nuo tarkoittavat jotain osaa. ja osilla on omia nimiä - 1/4 = neljännes, vartti jne..
- Anonyymi
Voi huuhaa.
1/4 esim. pata, risti, ruutu jne.
- kaikkis111
Aika usein 1/4 voi olla "ilta", siis aamu, päivä, ilta ja yöt. Riippuu toki ristikon vaikeustasosta.
- Teletapit!
Kysymyksen täytyy ehdottomasti olla Teletapeista: Tiivi-Taavi, Hipsu, Laalaa ja Pai.
Tuskin kuitenkaan Tiivi-Taavi tai Pai.
Veikkaisin, että Laalaa (6 kirjtainta) tai Hipsu (viisi kirjainta).
Kannattaa kokeilla. - että sillai
Tuo 1/50 on melko usein myös Utah.
- O-hiio-hei
Nelikirjaimisena myös Iowa tai Ohio, useampikirjaimisena mikä tahansa USA:n osavaltio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897