élikkä olen oikea kätinen ja mulle laitettiin siteet sellain että oikea jalka edellä? eikö sen pitäisi olla niin että kun on oikeakätinen niin pitäisi laskea vasen jalka edellä,, ja jos on vasen kätinen ni oikee jalka edellä?
vai onkos se nyt näin? elikka vastakkainen jalka edellä.. information for me pleeease :)
kumpi jalka edellä?
arnolds donuts
4
4569
Vastaukset
- millisaana
Eikö se mene niin että laskee se jalka edellä joka tuntuu luontevalta? Ei sillä kätisyydellä ole väliä koska ethän laske käsilläsi.
- minä vaan
Kaadu eteenpäin ja se jalka joka tulee ensimmäisenä ottamaan sinua vastaan on yleensä se jalka joka on edessä.
- arnolds donuts
minä vaan kirjoitti:
Kaadu eteenpäin ja se jalka joka tulee ensimmäisenä ottamaan sinua vastaan on yleensä se jalka joka on edessä.
kiitos kommenteista :D
- Anonyymi
Edellä jalka meni ensin kohtaan nainen tanssin pyörteissä runkkaa miestä.
Väkivalta edellä jalka ennakointi astu monttuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4636117Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2302218Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831960- 1231140
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281041
- 77892
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel66776- 39764