A-P-U-V-A!!!!!!

zillipilli

pitääkö hiirtä juoksuttaa vapaana?? voinko tehdä hiirelleni videokaseteista aitauksen? (pieni hiiri tuskimpa saa niitä kaadettua) sinne laittasin pahvilaatikoita WC ja talouspaperi rullia ym. kivaa. =) sellanen hiiren pieni puuha maa. mihin laitatte hiirenne kun pesette häkin?? olen kiitollinen jos edes yksi vastaisi!! =) =) vastatkaa pian. kiitos jo etukäteen!! =) =) =)

8

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (:(:(:(:(:):):):):)

Hiirtä olisi hyvä juoksuttaa vapaana koska sinäkään tuskin haluaisit olla huoneessasi elämääsi olematta missään muualla. Voi laittaa jos varmistat ettei kasetit kaadu eikä hiiri pääse niitten rakosista läpi. rullat sun muut on hyviä koska hiiri saa niistä tekemistä ja pureskeltavaa. itselläni on 2 muoviterraa ja toinen on pienempi niin laitan hiirulaisen sinne siksi aikaa.

• zillipilli

kiitos vastauksista. kyllä mä ajattelinkin että hiirtä pitää päästää vapaaksi mutta en ollu ihan 100%varma. =) jos ihmettelet miks mun pitäs rakentaa aitaus niin sen takia koska mun huone on TOSI iso joten hiiri menisi aika varmasti johonki pieneen koloon ja hukkaan. =) joten ajattelin että aitaus ois turvalinen. KIITOS TUHANNESTI vastauksistasi.

• zillipilli

mitä hedelmiä ja vihanneksi ja marjoja hiirille voi antaa?? käykö: omena,päärynä,banaani,salaatti,porkkana,mustikka,puolukka,mansikka?? mitä muita?

• Tollasistahan ne eniten just pitää. Hiirille voi antaa melkein mitä marjoja, hedelmiä ja vihanneksia tahansa. Kunhan ne eivät ole liian voimakkaita. Mitälie puolukasta muuten sanovat, aika happamia ovat... :D Ite en ole ikinä kokeillut.

• Essi

Minä tein hiirilleni videonauhoista aina aitauksia... :D Labyrinttejä! :D Hiiret nauttivat! Suosittelen kokeilemaan! :) Varmasti pitävät. Kun laitat vielä wc-paperirullia ja herkkuja sinne tänne videonauha labyrinttiä, hiiresi viihtyvät varmasti! :)

• zillipilli

voi kiitos essi ideasta varmasti pitää!! =)

• Essi
        zillipilli kirjoitti:

voi kiitos essi ideasta varmasti pitää!! =)

Eipä kestä! :) On ilo auttaa!

• Liiiiiisa

Itse olen tehnyt hiirilleni pahvilaatikoista radan. Sitten kun hiiret hiukan kesyyntyy, juoksutan niitä yleensä sohvalla tai sängyllä. En pentuina uskoltaisi päästää niitä sohvalla, kun vielä ovat noin arvaamattomia! :D!
      Mä pidän hiiriä kuljetusboxissa kun pesen häkkiä. Kannattaa sinunkin hankkia sellainen. Halpa ja ei tartte koko ajan vahtia hiiriä kun voi pitää kannen kiinnin siivotessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      115
      6737
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3737
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      185
      2526
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      276
      2398
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2071
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1780
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1725
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1269
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1255
    10. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1224
    Aihe