A-P-U-V-A!!!!!!

zillipilli

pitääkö hiirtä juoksuttaa vapaana?? voinko tehdä hiirelleni videokaseteista aitauksen? (pieni hiiri tuskimpa saa niitä kaadettua) sinne laittasin pahvilaatikoita WC ja talouspaperi rullia ym. kivaa. =) sellanen hiiren pieni puuha maa. mihin laitatte hiirenne kun pesette häkin?? olen kiitollinen jos edes yksi vastaisi!! =) =) vastatkaa pian. kiitos jo etukäteen!! =) =) =)

8

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (:(:(:(:(:):):):):)

Hiirtä olisi hyvä juoksuttaa vapaana koska sinäkään tuskin haluaisit olla huoneessasi elämääsi olematta missään muualla. Voi laittaa jos varmistat ettei kasetit kaadu eikä hiiri pääse niitten rakosista läpi. rullat sun muut on hyviä koska hiiri saa niistä tekemistä ja pureskeltavaa. itselläni on 2 muoviterraa ja toinen on pienempi niin laitan hiirulaisen sinne siksi aikaa.

• zillipilli

kiitos vastauksista. kyllä mä ajattelinkin että hiirtä pitää päästää vapaaksi mutta en ollu ihan 100%varma. =) jos ihmettelet miks mun pitäs rakentaa aitaus niin sen takia koska mun huone on TOSI iso joten hiiri menisi aika varmasti johonki pieneen koloon ja hukkaan. =) joten ajattelin että aitaus ois turvalinen. KIITOS TUHANNESTI vastauksistasi.

• zillipilli

mitä hedelmiä ja vihanneksi ja marjoja hiirille voi antaa?? käykö: omena,päärynä,banaani,salaatti,porkkana,mustikka,puolukka,mansikka?? mitä muita?

• Tollasistahan ne eniten just pitää. Hiirille voi antaa melkein mitä marjoja, hedelmiä ja vihanneksia tahansa. Kunhan ne eivät ole liian voimakkaita. Mitälie puolukasta muuten sanovat, aika happamia ovat... :D Ite en ole ikinä kokeillut.

• Essi

Minä tein hiirilleni videonauhoista aina aitauksia... :D Labyrinttejä! :D Hiiret nauttivat! Suosittelen kokeilemaan! :) Varmasti pitävät. Kun laitat vielä wc-paperirullia ja herkkuja sinne tänne videonauha labyrinttiä, hiiresi viihtyvät varmasti! :)

• zillipilli

voi kiitos essi ideasta varmasti pitää!! =)

• Essi
        zillipilli kirjoitti:

voi kiitos essi ideasta varmasti pitää!! =)

Eipä kestä! :) On ilo auttaa!

• Liiiiiisa

Itse olen tehnyt hiirilleni pahvilaatikoista radan. Sitten kun hiiret hiukan kesyyntyy, juoksutan niitä yleensä sohvalla tai sängyllä. En pentuina uskoltaisi päästää niitä sohvalla, kun vielä ovat noin arvaamattomia! :D!
      Mä pidän hiiriä kuljetusboxissa kun pesen häkkiä. Kannattaa sinunkin hankkia sellainen. Halpa ja ei tartte koko ajan vahtia hiiriä kun voi pitää kannen kiinnin siivotessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2276
    2. 129
      1822
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      93
      1160
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1013
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      965
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      945
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      922
    Aihe