moi...
olen etsimässä langatonta näppistä jossa olisi ns... jokin hiiren kursoria ohjaava tatti tai mitähän niitä onkaan näppäimistöissä....
elikkä -> asiaan.... onko teillä tietoa semmoisista joiden kantomatka on hyvä.
itse olen katsellut media centeriin tarkoitettua näppistä... mutta en tiedä, että toimiiko normaalissa xp:ssä vai pelkästään medi centerissä...
langaton näppis hakusessa
neuvoa kaipaava
2
336
Vastaukset
- näppäilijä
..eiköhän niitä löydy sateliitin kautta toimivia, mä yleensä pyrin pysyttelemään sen näytön lähituntumassa, ehkä se on sitten sitä ikänäköä ettei enää kolmen huoneen läpi näe yhtikäs mitään, toisaalta siinä siunauksena on patterien hinnassa säästö.
- joob
Itselläni on joku Logitegin hiiri (mx1000) näppis paketti kantomatka on hyvä, toimii ongelmitta toisesta huoneestakin, sekä hiiressä on akut jotka lataantuu telakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294