moi...
olen etsimässä langatonta näppistä jossa olisi ns... jokin hiiren kursoria ohjaava tatti tai mitähän niitä onkaan näppäimistöissä....
elikkä -> asiaan.... onko teillä tietoa semmoisista joiden kantomatka on hyvä.
itse olen katsellut media centeriin tarkoitettua näppistä... mutta en tiedä, että toimiiko normaalissa xp:ssä vai pelkästään medi centerissä...
langaton näppis hakusessa
neuvoa kaipaava
2
407
Vastaukset
- näppäilijä
..eiköhän niitä löydy sateliitin kautta toimivia, mä yleensä pyrin pysyttelemään sen näytön lähituntumassa, ehkä se on sitten sitä ikänäköä ettei enää kolmen huoneen läpi näe yhtikäs mitään, toisaalta siinä siunauksena on patterien hinnassa säästö.
- joob
Itselläni on joku Logitegin hiiri (mx1000) näppis paketti kantomatka on hyvä, toimii ongelmitta toisesta huoneestakin, sekä hiiressä on akut jotka lataantuu telakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237306Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite945968Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1104009- 1413984
- 1631793
- 581628
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311530- 381341
- 281321
- 451312