Vihkisormuksesta

Tietämätön.

Olisi tällainen kysymys että tuleeko vihkisormus ainoastaan naiselle vaiko myös miehelle?

7

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • celenn_

      itse haluat.

      Useimmiten ei kai miehelle hankita vihkisormusta mutta ei siitä mitään lakia ole etteikö mieskin saisi sormusta hankkia :)

      Me olemme ajatelleet ostaa molemmille vihkit.

    • pallokala-appelsiini

      Yleensähän miehelle ostetaan uusi, jos esim. kihlasormus on ostettu silloin kun ei ole ollut varaa panostaa sormuksen ulkonäköön (esim. liian kapea). Luulen, että jossainpäin Suomea on myös tapana tehdä näin ihan muutenkin.

      Me emme osta miehelle sormusta, koska ostimme kunnon kihlasormuksen jo häitä silmällä pitäen.

    • 070707

      Koska miehen kihlasormus on jo 19 vanha ja kulunut. Olen monta kertaa lupaillut hänelle uutta sormusta ja näin tulee samalla hoidettua tämäkin juttu. Sileä 5...6 mm leveä ja niin iso upotettu timantti, kuin rahani riittää. siis tässä tapauksessa morsian maksaa.

      • Parhaita

        Täältä löytyy loistavia malleja. Tilasin itse ja suosittelen!

        www.estetika.fi


      • miehelle

        Miehelle tulee myös vihkisormus, koska kihlasormus on TOSI vanha ja melkein poikki kulunut, niin hankitaan nyt ihan uusi sormus. Nykyäänhän on kuulemma aika yleistä sekin, että myös mies pitää kahta sormusta nimettömässään.

        070707: Ihana huomata, että täällä on muitakin pitkän kihlausajan eläneitä jotka ovat nyt menossa vihille! Meillä on tuo kihlaus kestänyt jo pitkälti yli 20 vuotta ja vasta nyt olemme menossa vihille, ehtiihän tuota hyvinkin vielä!


    • ollenkaan meillä

      Me ostettiin 7 mm leveät sileät keltakultaiset kihlasormukset molemmille ja mitään vihkisormuksia ei tule myöhemmin kummallekaan, ei siihen rinnalle oikein sovikaan. Uusi kaiverrus mahtuu sitten aikanaan näihin.

      Jokainen siis tehköön tyylillään, ei siihen mitään määräyksiä ole.

    • heinähäät

      Päätimme yhdessä, että hommaamme kummallekin vihkisormukset. Itsellä on kapea sileä kihla ja miehellä hieman paksumpi. Vihkisormukset valitsimme kihlasormusmallistosta, koska en halunnut mitään timanttisormusta. Sormukset on kuvioitu.

      Eli ihan jokainen saa valita sormukset niin kuin itse tykkää pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe