Moi ja VAROITUS

McDollars

Ihan oikeesti hei. Ei kandee mennä afrikkaa. Katoitteko sen dokkarin ? Siellä on puolella jengii aids, siin näytettii vielä ku aids jengi kävi kaupassa ja kaupan henkilökunnallaki oli se tauti. Kelatkaa ku meette raflaan skruudaa ja ne safkat duunannu teille aids. Eli mikä mahdollisuus sit on et saatte aidsin esim. syödessä, no se on teoriassa 50/50 mutta todellisuudessa suurempi koska syötte monta kertaa päivässä sen viikon tai kahden ajan. Miettikää !

6

3227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paremmin

      aids tarttuu veri- ja limakalvokontaktissa!!! mitenkä saat sen syömällä ruokaa!! voi halloo!!

    • qeqe212

      oon asunut vuoden etelä-afrikassa. en ymmärrä, mistä johtuu toi mahdoton vouhkaaminen maan turvallisuudesta. jozi on ehkä yksi maailman vaarallisimmista kaupungeista, muttu lopulta on vaan ihan itsestä kiinni, mitä tapahtuu ja mitä ei. juu ja tosiaan, aids ei tartu ruoasta. ihan samoista astioista söin paikallisten kanssa, samoja vessoja käytettiin, paikallisia suutelin, kättelin ja halailin. taisi jopa muutama päästä samaan sänkyynkin. niin ja ei mulla aidsia ole. joten jos ihmisiä asuu siellä pidempiäkin aikoja, niin eiköhän sinne nyt voi lomalle pariks viikoks lähtee. pitää vaan homman hanskassa ja terveen itsesuojeluvaiston mukana.

    • ilman tartuntaa

      Juuri Etelä-Afrikasta palanneena voin vain todeta, Mcdonalds, että höpöjä puhut ja tietämätön olet. E-Afrikassa on tosiaankin n. 5 milj HIV-positiivista, mutta ei se turisteihin tartu muuta kuin olemassa sukupuoliyhteydessä ilman kondomia. Turvallinen, kaunis maa, ystävälliset ihmiset. Rikollisuudesta pelotellaan, mutta ei sekään ole ongelma, jos pidät huolta itsestäsi ja liikut turvallisilla alueilla päiväaikaan.

      • Vieraillut

        Etelä-Afrikka on mitä parhain matkakohde, ihmiset todella sydämellisen ystävällisiä, palvelu pelaa. Turisteja on tietysti paljon, mutta ei haitaksi asti. Olimme Kapkaupungissa vuosi sitten ja siitä matkasta jäi vain positiivisia muistoja.


      • Nimi_erkki_

        ..ennen kuin sanot mitään...testitulokset ovat vasta silloin luotettavia.


    • ...

      Olet idiootti, hanki parempaa tekemistä ja parmpi yleissivistys.Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      186
      1809
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      61
      1255
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1013
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      142
      882
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      77
      882
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      43
      863
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      788
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      720
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      678
    Aihe