lähestymässä ja huomaisitte olevanne raskaana????
Mitä tekisitte
10
593
Vastaukset
- lastenjuhlat
ei vaan - ihan totta puhuen omalla kohdallani se olisi katastrofi. Kyllä perhe- ja talousasiat ovat kunnossa, mutta itse en jaksaisi enää pientä hoitaa. Vanhin lapsi lähestyy kolmeakymmentä, keskimmäinen 26 ja nuorin 15 - kaikki rakkaita ja kunnialla kasvatettuja, mutta nytkin on joskus tuntunut, että "30 vuotta lastenhoitoa" ...
Itse teettäisin siis varmaan raskauden keskeytyksen. Onko tämä muuten kuvitteellinen tilanne vai ihan faktaa???- kuvitteellinen
mutta tuttavapiirissäni näin on käynyt ja hän synnytti lapsen. Jatkosta ja jaksamisesta en hänen kohdallaan tiedä.
- tekisin abortin
Jo lapsenkin takia.Johan lapsi joutuisi häpeämään vanhempiaan.Ei tämänikäisiä ole enää tarkoitettu synnyttämään.
Siis tyydyn nyt vain lapsenlapsiini, joita on 3.
Tämä ikä on mummo-ikä, johan nyt pitää saada nauttia joutenolostakin.
T:Sportti-mummo - jo useamman
kohdalla fiktiota.
- ja teen
lähtisin lenkille joka päivä t:Olli
- raskaana?
Ja tuossa iässä, ja vielä lenkkeilläkin uskallat?
- Magrat K
Tekisin niin kuin Olli.
Vanhana vauvan saanut tarvitsee voimansa muuhun, kuin sen miettimiseen mitä muut ajattelevat hänestä ja hänen lapsestaan.
- nakkihuuli
Tarkistaisin,olenko ottanut moneen viikkoon lääkitystäni.Sitten ottaisin sen tyynyn puseron alta pois ja tilaisin ajan lobotomiaa varten...
- olen .......
Nähnyt painajaista kyseisestä asiasta.Sitten onneksi olen herännyt ja huomannut että huh huh, se olikin onneksi vain unta.
Nainen Onpa tullut ihan kummallisia vastauksia!
Jos itselleni olisi käynut noin niin ei se mikään maailman loppu olisi ollut! Ei tosiaankaan!
Ajatelkaa nyt mikä kokemus meillä viiskymppisillä lastenhoidossa olisi! Nyt olis ihan erilainen tietotaito.
Kyllä sen lapsen jaksais hoitaan miksi ei jaksais?
Kyllä lapsi on aina yhtä ihana asia, saipa sen minkä ikäisenä tahansa. Miksi aina ekana pitää miettiä mitä muut ajattelee???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419