hei!
sinulla kalevi tuntui olevan hyvää tietämystä marokosta ja agadiristä, mulla lähtee kolmas kerta sinne n.viikon päästä,mutta sano mulle hyviä edullisia ruokapaikkoja agadiristä(itse ei enää muista) sen muistelen että talbortin alueella oli yhden hotel.lähettyvillä kolme ravintolaa vierekkäin,edullisia kaikki...onko millasta safkaa niissä? kiitti...
kaleville ja muille..
1
349
Vastaukset
Olin Agadirissä viime keväänä ja nyt lähden huomenna eli 1.3.07. Ruokaqpaikkoja on vaikka kuinka paljon. Tuolla Taljbortissa hotelli Sindibadin aukiolla on ollut ne 4 pikku ravintolaa. Menu maksoi viime keväänä 35-45 dirhamia. ja ruoka on ihan maittavaa. Siellä ei kannata tilata mitään sipuli-ym pihvejä.Blv Hassan II kadulla ,aivan keskustassa, on esim Scampi.Hotelli Agadir Beachin lähellä on mm. Cearar niminen ravintola.Kuten sanoin ruokapaikkoja on vaikka kuinka paljon, ja hintahaitari laaja.Nuo pikku ravintolat siellä Taljbortissa tarjoavat pääasiassa paikallista ruokaa. Kannattaa tutustua. Hyvää matkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810