hei!
sinulla kalevi tuntui olevan hyvää tietämystä marokosta ja agadiristä, mulla lähtee kolmas kerta sinne n.viikon päästä,mutta sano mulle hyviä edullisia ruokapaikkoja agadiristä(itse ei enää muista) sen muistelen että talbortin alueella oli yhden hotel.lähettyvillä kolme ravintolaa vierekkäin,edullisia kaikki...onko millasta safkaa niissä? kiitti...
kaleville ja muille..
1
389
Vastaukset
Olin Agadirissä viime keväänä ja nyt lähden huomenna eli 1.3.07. Ruokaqpaikkoja on vaikka kuinka paljon. Tuolla Taljbortissa hotelli Sindibadin aukiolla on ollut ne 4 pikku ravintolaa. Menu maksoi viime keväänä 35-45 dirhamia. ja ruoka on ihan maittavaa. Siellä ei kannata tilata mitään sipuli-ym pihvejä.Blv Hassan II kadulla ,aivan keskustassa, on esim Scampi.Hotelli Agadir Beachin lähellä on mm. Cearar niminen ravintola.Kuten sanoin ruokapaikkoja on vaikka kuinka paljon, ja hintahaitari laaja.Nuo pikku ravintolat siellä Taljbortissa tarjoavat pääasiassa paikallista ruokaa. Kannattaa tutustua. Hyvää matkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430