Mitenköhän on. Uskaltaako matkustaa Aiya Napaan huhtikuun lopussa, on vaan aika lähellä turkkia jos vaikka sota syttyy. Onko kukaan muu lähössä?
uskaltaako kyprokselle
10
2572
Vastaukset
- Turkkiin 4.6
ei Turkki sotaan ole menossa vaan Irak.
Kyllä ulkoministeriö sitten kieltää turistilennot jos tilanne siltä näyttää.- oma maa mansikka
Kyllä Turkki on mukana sodassa, koska se antaa USAn tulla maahansa pitämään tukikohtaansa. Minnekkäs se Irak niitä aseitaan käyttää, ei ne yllä amerikkaan saakka. Mutta kysessä on lähinnä Turkin kaakkoisosa ei Kypros.
- matkalainen
Itse olen menossa elokuun lopulla, matkatoimistosta sanottiin, että kohteen voi vaihtaa maksutta kuukautta ennen lähtöä.
Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, että Kyproksella, melko lähellä Agia Napaa ja Protarasta, on alue, joka on sotilasaluetta. Kyseessä on Naton tukikohta Brittisotilaille. Siinä mielessä ei välttämättä olisikaan mukava olla ko. kohteessa lomalla. Sieltä kuitenkin sitten lähtee koneita jos ja kun sota alkaa.. - jonna
matkalainen kirjoitti:
Itse olen menossa elokuun lopulla, matkatoimistosta sanottiin, että kohteen voi vaihtaa maksutta kuukautta ennen lähtöä.
Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi, että Kyproksella, melko lähellä Agia Napaa ja Protarasta, on alue, joka on sotilasaluetta. Kyseessä on Naton tukikohta Brittisotilaille. Siinä mielessä ei välttämättä olisikaan mukava olla ko. kohteessa lomalla. Sieltä kuitenkin sitten lähtee koneita jos ja kun sota alkaa..Eihän koko sotaa enää pakosta ole silloin kun loma lähestyy!
- Mä ainakin
aion matkustaa Agia Napaan toukokuun alussa. Sodasta ei ole vaaraa Kyproksella. Ole huoleti.
- Ei tänä kesänä
Kemikaaleihin ja bakteereihin perustuvien "aseiden" vaikutus kyllä riittää Kyprokselle, Turkkiin ja Bulgariaankin asti.
- Ankka
Ei tänä kesänä kirjoitti:
Kemikaaleihin ja bakteereihin perustuvien "aseiden" vaikutus kyllä riittää Kyprokselle, Turkkiin ja Bulgariaankin asti.
sotaan Kreikkaa vastaan. Juu onhan siellä pari britti tukikohtaa, mutta jos parhaat ohjukset lentää 150km, miten ajattelitte niiden lentävän yli 600km?
Kannattaisi olla enemmän huolissaan saaren yhdistymiseen liittyvistä levottomuuksista ja sen vaikutuksista kun Irakin sodasta.
Kyseinen hotelli/ranta-alue on sen verran etäällä Kyproksen kaupungeista että tuskin siellä meininki muuttuu. Kaikki tapahtuu Nikosiassa.
- Anonyymi00008
Ollaan myös perheen kanssa lähdössä aiya napaan ennen vappua :)
- Anonyymi00009
Pysy kotona vaan. Maailma on vaaroja täynnä.
- Anonyymi00010
Uskaltaako asua Lappeenrannassa? On vaan aika lähellä Venäjää, jos vaikka sota syttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658