Tervehdys,
talvi on hyvää aikaa vatuloida uutta pyörää miettiessä. Hakusessa olisi sopiva, (puoli)katettu vempula jolla olisi mukava päästellä pitkin mutkaisia teitä (ei mitään polvi-maassa-meinikiä vaan sillai kohtuullisesti), työmatkailua ja satunnaisia mökki-yms.reissuja. Yksi päällä ajelen (182/94) ja edellinen vehje oli FZS 600 jonka kattettomuuteen hyydyin.
Ducati houkuttelisi kovasti erityisesti V2:n hyvän alaväännön takia ja nyt on surffailtu verkkosivuja silmät kipeiksi... Jäi tuossa mietityttämään onko S600HF:n ja FF:n (tai S750HF:n ja SS750FF:n) välillä paljon eroa katteiden peittävyydessä. Katteilla etsin lähinnä sitä ettei normaaleissa maantinopeuksissa tuulikuorma revi ihan sikana.
Luonnollisesti jos Ducati-kuskeilta löytyy ajokokemuksia em. laitteista niin kertokee ihmeessä.
Kahvakuumetta potiessa ja kevättä odotellessa,
-timo-
HF vs FF
2
1209
Vastaukset
- ducatisti
Kokokatetusta 750:stä on kokemusta. En usko että ero puolikatettuun on suunnattoman suuri. Osta se jossa silmä lepää:D
Luulen että omassani oli keulaa kovennettu, se löi ikävästi ranteille. Alusta jämäkkä ja jarrut hyvät, kone on luotettavahko mutta tehoton. Ei siinä juuri alavääntöäkään ole, oikeasti. Mutta vetää se tasaisesti ja mukavasti. Pyörä ei ole hyvä reissulla (ei pakattavissa) eikä kaupungissa (ajoasento). Ehkä sopivin aloittelijan rata- ja mutkatiepyöräksi, kunhan otat tarpeeksi hyvät renkaat. Vaihdoin omani toiseen samanmerkkiseen. - veekaks
ssff silmää miellyttävä mutkateiden kruisailu pärrä,hiilariputkilla ja 900:sen boxilla saa sen äänipuolenkin oikeuksiinsa.Moottorijarru melko äkänen,vaatii hieman totuttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289