Voisiko joku kertoa missä olisi netissä mahdollisuus katsella erilaisia sapluunoita joiden avulla voisi sitten maalata seinään kuvioita...
Ja missä sellaisia sapluunoita myydään tai voiko niitä tilata jostain ja ovatkohan kuinka kalliita...
Kiitokset vastauksista...!
sapluuna
8
6916
Vastaukset
- kokemusta on
tikkurilan valmistamat sabluunat ovat jostakin p...stä. Ne on sellaisella rullalla että niitä ei saa oikiamaan joten niitä ei kannata ostaa. sitten sabluuna spreyliimaa ei löydy sitten mistää. neljässä kaupassa käytiin ja tulos oli nolla. Jokin erikois liima pitää olla jos meinaa näitä tikkurilan sabluunoja seinälle laittaa
- aloitteleva ammattilainen
Etsi jostain sopiva kuva tai piirrä itse. Sitten vaan teet sabloonan esim.lakkaamalla vanhan tapetin molemmin puolin ja leikkaamalla siitä.
Maalauskaupoista niitä saa valmiina vaihtelevalla menestyksellä ja hinnat on myös tosi vaihtelevia. Sieltä saa myös sellasta sabloonapaperia, jos itse tekee. Se maksoi sellanen pieni pätkä pari kymppiä.
Jotain pieniä kuvia saa myös askartelukaupoista, mut on yleensä muovisia ja ovat hankalampia seinän maalauksessa. - ???
Siis.. pieni paperipätkä pari kymppiä? apua...!
- helppii tännekki
Sama kysymys!!
Sapluunoita voi tehdä myös itse, jos on taitoa piirtää kuvioita. Tavalliseen muoviin vain kuvio ja mattoveitsellä otat kuvion irti ja ei ku maalaamaan kuvat seinään eikä tule sapluunat kalliiksi. Myös ohut tyrox sopii kuvioiden tekoon, mutta hajoaa helposti!
Itse aion tehdä paksuhkoon muoviin ja tuputella maalin superlonipalasella seinälle.Myös pesusienellä voi tuputella!- Tiinaks
Uusia tuotteita, joissa on myös maalit mukana, löytyy ainakin Country Frenchiltä. Sapluunan materiaali on jotenkin erilaista eli ei sitä tavallista ja surkeaa vinyyliä, jota olen joskus ennen käyttänyt kuvioita maalatessa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sellaista olis aikomus tilata ja kokeilla.
http://countryfrench.net/index.php?id_category=19&controller=category&n=50
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881