Mistähän löytyisi kivoja tapetteja ja boordeja lastenhuoneeseen...? Täällä K-Raudassa vain muutama vaihtoehto... värisilmässä en ole vielä ehtinyt käydä katselemassa...
lastenhuone.fi ja pikkukengurun sivuilla kävin mutta en ehkä halua tilata netistä kuitenkaan.. Mutta jos jostain sivuilta näkis jotain esimerkkejä...
kiitos jos viitsitte auttaa...
tapetit
3
1399
Vastaukset
- peukku68
aika turha kertoa toiselta puolelta suomea tapettikauppaa..
- lastenhuoneen
huutonetistä huutamillani ihanilla boordeilla, myös keittiön olen boordannut sieltä huutamillani boordeilla. Viimeksi laitoin tytön huoneeseen aivan ihanaa prinsessa- boordia ja seuraavaksi olisi ohjelmassa poikien huoneen sisustuksen uusiminen. Sieltä olen löytänyt vaikka mitä ihanaa sisustukseen. Tytön huoneeseen hain Jyskistä prinsessaverhokangasta 3e/m, ja näkyi siellä olevan pojillekin ihania kuoseja verhoiksi.
- katsoitko niitä kirjoja?
Itse ainakin koin, että tilaustapeteissa oli melkein liikaakin vaihtoehtoja. Eihän siellä hyllyssä juuri mitään ollut, mutta jos jaksoi odottaa muutaman viikon, niin kyllä valinnanvaraa riitti ainakin meidän k-raudassamme. Myöskin Starkilla ja Rtv:llä oli hyvä valikoima juuri tilaustuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893872
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1981509- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47939
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en131908- 98899