Ette arvaakkaan kuinka moni on kyllästynyt täällä sivustoilla olevista tumpeloista, jotka vaan paljastelee temppuja(Paljastaja.. ja okkooo on hyviä esimerkkejä minkälaisia dorkia täällä on).
Sivustot jota täällä paljastellaan on kerrottu jo aikaa sitten ja niitten sisältökin on suunnattu 10-vuotiaille tai sitä pienimmille..
Jos mietitään nytten jotain esim. Paljastajaa , niin se ykkää siittä kun saa paljastella (saa varmaan orkut :P ), meinaan että tollanen 10.v kakara on just täydellinen esimerkki miten se oikein haluaa,että kaikki sanoo sille: "Lopeta toi paljastelu" yms. Se oikein kerjää huomioo tolla vittumaisuudellaan.
Mä en vaan käsitä et mistä te saatte niin perkeleen isoo mielihyvää kun pääsette nössöilemaaän ja näyttämään kateutenne paljastamalla taikatemppuja?
-Miettikää sitä paljastelijat..
Huoh.
4
402
Vastaukset
- okkooooooooooooooooooooooooo
et ite osais mitään ellei ne einot sillon joskus olis paljastanu cupas and balls temppuja ynnä muuta
ette osais mitään ellei taikurit olis pajastanu niitä eteenpäin
taikatemppuja pitää paljastaa että muut oppii
t okkis- okkoo on homoo
Joo mutta ei julkisella foorumilla oot itekkin aloittelija ja surkee taikuri. - ...
okkoo on homoo kirjoitti:
Joo mutta ei julkisella foorumilla oot itekkin aloittelija ja surkee taikuri.Eikä aina tarvitse paljastella. Esityksistäkin voi oppia kun tarkasti katselee.
- puhelee..
Kuules kehitysvammanen jälkeenjääny kakara.
Mua ei kiinnosta onko cups ja balls paljastettu joskus aikaa sit ku itte tilaan purholta penguin magicilta ja ellusionistiltä..
"Et osais mitään".. Aijaa no kyllä mä niitä keksisin. Ja mistäs ne oikeet taikurit on keksiny ne temput? Ei niille oo kukaan niitä paljastanu. Hyvä esimerkki on Jay Sankey(jos tiiät kuka se on). Hän on keksinyt esim. Holy Grailin ihan itse..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872