Joo meinasin vaihtaa k12:sen sytytystulpat
mutta meni sormi suuhun. Onko tosiaan niin että imusarjan joutuu irrottaa sylinterikannesta et sais ilmakotelon pois tulppien päältä???
Vai irtoaako imukäyrät jollain kikalla siitä imukotelosta? 7 pulttia oli mulla irti kotelosta mutta käyrät tuntui haluavan seurata mukaan koko ajan....? Kiitos etukäteen ASIANTUNTEVISTA!! vastauksista.
micra k12 tulppien vaihto
????????
1
1083
Vastaukset
- mooses paananen
vaihda koko kone niin ei tartte tulppia aloittaa vaihtamaan jos noin hankalaa on... en ole kyllä vielä ikinä nähnyt että puolimoottoria pitääs purkaa yksien tulppien takia. 1 hyvä konsti olisi viedä auto huoltoon ei tulppien vaihto paljoa maksa luultavasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764