Lapsille oma parturi-kampaamo

Utelias

Törmättiin reissussa lasten parturi-kampaamoon. Tykästyttiin kovasti ja jäimmekin miettimään josko Suomesta löytyisi tällainen? Lapsetkin innostuivat kovasti. Hiustenleikkauksen hinta oli 15-20 euroa, ei tuntunut mielestämme pahalta siihen nähden miten innokkaasti lapset suhtautuivat.
Aivan ihana juttu oli. Mitäs mieltä tuollaisesta olette?

13

8109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa!

      Minusta ois huippua että lapsille ois oma kampaamo-parturi! :) Olen itse leikelly tyttöjeni paksuja hiuksia, mutta sen verran hankalaa kun ei ole taipumusta itsellä sellaseen. Minä veisin tyttöni sinne! Tavalliselle kampaajalle en viitsi viedä kun hinnat on mitä on ja siellä käytetään monesti kovasti kaikenlaisia kemikaaleja ja herkkiä ollaan niille!

      • Oili-Marianna

        Raumalla on ikioma lasten parturikampaamo Iguaani. Siellä leikataan myös lapsenmielisten aikuisten hiuksia!


    • ajan leikannut

      lasteni hiukset, ja varmaan leikkaan vastakin......

      Minusta ette saa asiakasta.

      /vaikkapa odotankin kolmatta lastani/

    • Trimmeri

      Ei taija suomessa olla. jos olisi,se olisi TODELLA Mahtavaa. Missäpäin niitä on?

      • H

        Turussa löytyy lasten kampaamo! tuolinakin toimii upea salama MCGueen! Hinta on paikallaan ja sisustettu lapsille, piirettyjä leikkuun ajan yms... tytöt saa kimalletta ja kiharoita :) Mahtavaa, suosittelen!


      • Suski72b
        H kirjoitti:

        Turussa löytyy lasten kampaamo! tuolinakin toimii upea salama MCGueen! Hinta on paikallaan ja sisustettu lapsille, piirettyjä leikkuun ajan yms... tytöt saa kimalletta ja kiharoita :) Mahtavaa, suosittelen!

        Käytiin pojan kanssa tuolla ja jatkossa ei ole muualle menemistä. Myllyssä kun maksoi pojan hiusten leikkuu 22 euroa ja tuolla 19 euroa niin ei ole paha hinta kun on suunnattu puhtaasti lapsille. Google löytää huonosti tai minä en ainakaan löytänyt mutta osoite on www.kidscut.fi


      • KidsCut
        Suski72b kirjoitti:

        Käytiin pojan kanssa tuolla ja jatkossa ei ole muualle menemistä. Myllyssä kun maksoi pojan hiusten leikkuu 22 euroa ja tuolla 19 euroa niin ei ole paha hinta kun on suunnattu puhtaasti lapsille. Google löytää huonosti tai minä en ainakaan löytänyt mutta osoite on www.kidscut.fi

        Nettiosoite on http://www.wix.com/sanurmi/KidsCut ! :)


      • Maija182
        H kirjoitti:

        Turussa löytyy lasten kampaamo! tuolinakin toimii upea salama MCGueen! Hinta on paikallaan ja sisustettu lapsille, piirettyjä leikkuun ajan yms... tytöt saa kimalletta ja kiharoita :) Mahtavaa, suosittelen!

        Raumalla on ollut lasten parturi Ipanasalonki Iguaani jo pari vuotta. Olemme käyneet siellä lomaillessamme Raumalla. Siellä on kaikki ihanan värikästä ja lasten palvelu ihan huippua. Käytiin Turussakin kokeilemassa kids cutia mutta ei tosiaankaan vedä vertoja Rauman Iguaanille. Huomaa kyllä että idea Turun kampaamoon on matkittu täysin Raumalta mutta onneksi ei sentään sisustus ollut samanlainen ja siellä Raumalla tehdään myös aikuisten värejä yms kaikkia muitakin kampaamon palveluita. Palvelu Raumalla huomattavasti parempi. Lasten mielestä Turussa ei ollut niin kivaa kuin Iguaanissa. www.ipanasalonki.fi


      • Muahahhahahah.
        Maija182 kirjoitti:

        Raumalla on ollut lasten parturi Ipanasalonki Iguaani jo pari vuotta. Olemme käyneet siellä lomaillessamme Raumalla. Siellä on kaikki ihanan värikästä ja lasten palvelu ihan huippua. Käytiin Turussakin kokeilemassa kids cutia mutta ei tosiaankaan vedä vertoja Rauman Iguaanille. Huomaa kyllä että idea Turun kampaamoon on matkittu täysin Raumalta mutta onneksi ei sentään sisustus ollut samanlainen ja siellä Raumalla tehdään myös aikuisten värejä yms kaikkia muitakin kampaamon palveluita. Palvelu Raumalla huomattavasti parempi. Lasten mielestä Turussa ei ollut niin kivaa kuin Iguaanissa. www.ipanasalonki.fi

        Niih, kyl maar Raumal osataa! Nämä lienee täysin makuasioita... hyvin ajaudutte sivuraiteelle alkuperäisestä kysymyksestä "Onko suomessa lapsille tarkoitettua kampaamoa?" .. :D
        Mutta kun kaikkia NIIN PALJON VARMAAN KIINNOSTAA, MITEN KENENKIN PERHEESSÄ ASIA HOIDETAAN, niin meillä on leikattu kohta 6v tytön hiuksia sekä itse, että käytetty välillä kampaajalla. Fiiliksen mukaan. Maailma ei ole mustavalkoinen. Lisäksi kummastuttaa, kun monetkin äiskät on valmiita helposti omaan tukanlaittoonsa pistämään sen 50-100 euroa vähintään joka toinen kuukausi, plus meikit yms. kosmetiikkakulut siihen päälle, ja samaan aikaan sanotaan, että 20e lapsen kampaajareissusta on liikaa??? :D


      • pitkähiuksinen
        Muahahhahahah. kirjoitti:

        Niih, kyl maar Raumal osataa! Nämä lienee täysin makuasioita... hyvin ajaudutte sivuraiteelle alkuperäisestä kysymyksestä "Onko suomessa lapsille tarkoitettua kampaamoa?" .. :D
        Mutta kun kaikkia NIIN PALJON VARMAAN KIINNOSTAA, MITEN KENENKIN PERHEESSÄ ASIA HOIDETAAN, niin meillä on leikattu kohta 6v tytön hiuksia sekä itse, että käytetty välillä kampaajalla. Fiiliksen mukaan. Maailma ei ole mustavalkoinen. Lisäksi kummastuttaa, kun monetkin äiskät on valmiita helposti omaan tukanlaittoonsa pistämään sen 50-100 euroa vähintään joka toinen kuukausi, plus meikit yms. kosmetiikkakulut siihen päälle, ja samaan aikaan sanotaan, että 20e lapsen kampaajareissusta on liikaa??? :D

        No,mitä tulee hintaan niin kyllä. Mielestäni poikalapsen,lyhyttukkaisen lapsen pelkästä siistimisestä esim. sivuilta ja takaa 20 euroa on kallista.

        Olemme käyneet toistakymmentä vuotta samassa parturissa ja tyytyväisiä palveluun. Saamme vakioasiakas alennusta. Itse käyn siistimässä latvoja kerran vuodessa ja pesun kanssa ottavat sen 15 euroa;pojalta kympin. Siis todella edullista mutta nuo eivät olekaan normaalitaksat.

        Ikinä en ole omiin hiuksiini raaskinut kampaajalla väriä ottaa,värjään aina itse. Pojan hiuksia leikkasin monta vuotta itse mutta nyt kun poika on kasvanut ja haluaa vähän erikoisempaa mallia niin olen katsonut paremmaksi viedä suoraan kampaajalle :)

        Kesätukka ajetaan silti edelleen kotona koneella.


      • Minävaan
        KidsCut kirjoitti:

        Nettiosoite on http://www.wix.com/sanurmi/KidsCut ! :)

        Kidscuttia ei ilmeisesti enään ole. Kids Salon Bubbles löytyy fonectasta, ja niiden nettisivu linkkaa kidscutin sivulle. Ilmeisesti sama paikka kyseessä.


    • Hio Hoi

      Lauttasaareen Helsinkii on avattu Hio Hoi, joka on lastenvaateliike, lelukauppa, askartelukerho, pukuvuokraamo ja KAMPAAMO lapsille!

      Hio Hoi Cuts 4 Kids : ssä lapset istuvat esi. merirosvolaivassa kun hiuksia leikataan.

    • Muksukas

      Ja Nokialla on ihana, kodikas lasten parturi Vekara Salonki. Siellä on sisustus lapsille leluineen ja telkkareineen, mutta siellä tehdään myös aikuisia. Itse tykkään kun saa mennä kampaajalle ja ottaa muksut mukaan. Ei tarvitse hankkia lapsen vahtia. Ja lapsia käsitellään lapsina, heitä kuunnellaan ja heille osaa parturin täti jutella.. Nettisivuja en liikkeestä löytänyt, mutta facebookista löytää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe