Varokaa Larnacassa Hotelli Kitionin baarimikkoa! Mies on bi ja vonkaa keneltä tahansa ersettä joka pirun ilta. Kun olin itse lomalla kyseisessä hotellissa, niin pari suomalaista oli erehtynyt antamaan sille ja kuulin yhdeltä libanonilaiselta, että hänkin oli köyrinyt sen kanssa!! Taudit leviää aikamoiseen tahtiin siellä. Minultakin se vonkasi ersettä mutta sanoin, että "mä kohdistan seksuaaliset haluni naisiin". Ei se edes suuttunut minulle, kinusi seuraavana iltana ersettä uudestaan. Olkaapa sitten varuillanne jos olette majoittumassa Hotel Kition nimiseen hotelliin. Ja anteeksi täällä oleville alaikäisille kielen käyttöni!! Puhuin vain asioista niiden oikeilla nimillä.
Varoitus
Larnaca/Kition
5
2727
Vastaukset
- Jos näin
niin kerropa mikä on erse?
- erse ja co.
ÄLÄS panettele ja puhu paskaa julkisilla foorumeilla
- Niinpähän
Johan tuli kuulumiset ihan erseestä !
- juttuun mukaan
lukien se, että eihän koko hotellissa pitäisi edes olla baaria? näin lukee finnmatkojen hotellitoedoissa erttä missä tämä herrasmies sitten mahtaa ahditeölla ihmiskuntaa????
- heppu jos
menee ja nataa jollekki tollasille luusereille. oma om ngelmansa, niin ei tarvii kiinnostuu mistään tollasista *aivoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306