Soittoaani klubi

Toinen onneton

luki minun saamassani tekstiviestissä. Siksi tämä viesti kirjoitettuna myös ilman ääkkösiä jotta kaikki onnettomat sen tavoittaisivat hakusanalla. Löysin myöskin nettiosoitteesta

http://w03.vkap.net/app/dispatch.fi-wrtcb01?tid=94417198&jid=-552006

puhelinnumeron 020690410 (mutta se ei kyllä koskaan vastannut) sekä ohjeen palvelun lopettamisesta eli lähetä viesti STOP numeroon 173171. Toivottavasti tämä törkeä harhautus ja sen tekijät joutuisivat joskus tästä vastuuseen.

11

3151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irriterad

      Kiitos paljon vinkistä! Olen täysin tietämättäni näköjään liittynyt johonkin soittoääniklubiin, joka lähettää jatkuvalla syötöllä viestejä, jotka maksavat puheluerittelyn mukaan maltaita. Numero 173171 vaikutti erittäin tutulta. Kokeilin soittaa mainitsemaasi puhelinnumeroon ja sain peruutettua "tilauksen" automaatin kautta. Toivottavasti. Kiitos vinkistä! On ottanut "hieman" aivoon...

      • SimonT

        Jos nyt jollekkin, tai vaikkapa kumminkaiman
        serkunveljelle, on noita viestejä tullut niin
        kannattaa ottaa yhteyttä tuohon numeroon mikä
        tuossa muutama viesti taaksepäin on. Siinä
        kohtaa tämä homma menee nimittäin
        mielenkiintoiseksi.

        Soitin sinne ja pyysin yhteydenottoa, mikä
        tulikin sitten heti seuraavana päivänä. Kertoivat
        lähettäneensä minulle 9 viestiä hintaan 2€/kpl.
        Itse luulin viestejä olleen vain 8 mutta hyvä
        näin. Tämä aspalvelija kertoi sitten että koska
        firma on englannissa ovat he havainneet parhaaksi
        tavaksi lähettää korvauksen käteisenä postissa ja
        lupautui lähettämään 20€ vaikkakin ovat perineet
        vain 18€. Nyt odotellaan sitten pari viikkoja
        rahoja ja saatte olla varmoja, että ensimmäinen
        asia mitä teen on varmistua rahojen aitoudesta.
        Kyseinen yritys ei ilmeisesti todellakaan halua
        olla tekemisissä viranomaisten kanssa, koska
        noin helposti lähettelevät ylimääräistä rahaa
        pitkin Eurooppaa.


      • jksa
        SimonT kirjoitti:

        Jos nyt jollekkin, tai vaikkapa kumminkaiman
        serkunveljelle, on noita viestejä tullut niin
        kannattaa ottaa yhteyttä tuohon numeroon mikä
        tuossa muutama viesti taaksepäin on. Siinä
        kohtaa tämä homma menee nimittäin
        mielenkiintoiseksi.

        Soitin sinne ja pyysin yhteydenottoa, mikä
        tulikin sitten heti seuraavana päivänä. Kertoivat
        lähettäneensä minulle 9 viestiä hintaan 2€/kpl.
        Itse luulin viestejä olleen vain 8 mutta hyvä
        näin. Tämä aspalvelija kertoi sitten että koska
        firma on englannissa ovat he havainneet parhaaksi
        tavaksi lähettää korvauksen käteisenä postissa ja
        lupautui lähettämään 20€ vaikkakin ovat perineet
        vain 18€. Nyt odotellaan sitten pari viikkoja
        rahoja ja saatte olla varmoja, että ensimmäinen
        asia mitä teen on varmistua rahojen aitoudesta.
        Kyseinen yritys ei ilmeisesti todellakaan halua
        olla tekemisissä viranomaisten kanssa, koska
        noin helposti lähettelevät ylimääräistä rahaa
        pitkin Eurooppaa.

        Myös minulle tuli kyseisiä viestejä enkä tiennyt, mistä ihmeestä se koko juttu oli saanut alkunsa. Soitin numeroon ja jätin viestin ja sieltä soitettiin takaisin. Lupasivat lähettää rahat postitse takaisin. Nyt sitten odottelen rahoja saapuvaksi.


    • kimmen

      mitä vitun paskaa tää on onks ni velottanu niistä jotka ne on lähettäny mä oon saanu ainakin 10 viestii siitä numerosta mut kiitos siitä STOP viestistä

      • S I T Ä T Ä Ä JU S T O N

        ensin on tullut tarjous ilmaisesta soittoäänestä jos sen ottaa, tulee viestejä joita ei voi näyttää , soittoääntä ei tule. Sitten jatkossa tulee näkyviä viestejä jotka todellakin poistaa koska ei halua tilata mitään, kuukaudessa tulee siis 6 kpl viestejä ja palveluviestisumma laskussa on 12 euroa. Ainakin minulla. Eli joka kuukausi maksaa n. 70 markan edestä turhaan ilman että olet nähnyt mitään selvitystä siitä mihin sitouduit tilaamalla sen ilmaisen soittoäänen jota ei koskaan tullut. Luulen, että osa ei edes tutki laskujaan ja makselevat näitä maksuja. Minä sain rahani takaisin mutta ei se tee oikeutetuksi jatkaa tämänkaltaista toimintaa jatkossa. Nämä "huijarit" pitäisi laittaa vastuuseen tästä mutta se vaan on aika vaikeaa koska tahoja on näköjään aika monta. Toivon että jokainen harhautettu löytää tämän keskuselupalstan ja sana kiirii. Itse opin sen ettei mikään koskaan milloinkaan ole ilmainen...


      • VENISTAAN

        tai soita NIIN SAAT KAIKKI MAKSAMASI TAKAISIN. Laita siihen myös puhelinnumerosi jotta varmistavat sinut pois listoiltaan. Minulle tuli vastaus välittömästi. Rahat sain postitse.
        TÄSSÄ OHJETTA:

        "Me Venistalla olemme erittäin huolestuneita näistä ongelmista palveluidemme kanssa. Jos sinulla on mitä tahansa ongelmia meidän yritykseltämme vastaanotetun sisällön kanssa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0206 90410. Asiakaspalvelijamme vastaavat soittoonne 24 tunnin aikana ja auttavat ongelmienne kanssa. Vaihtoehtoisesti voitte myös lähettää sähköpostia asiakaspalveluun [email protected]."


    • Turhasta maksanut

      Sain puhelimeeni talvella viestin ilmaisesta soittoäänestä. Tilasin ja vastauksena tuli kiitos liittymisestä soittoaani klubiin, sain ohjeet myös jäsenyyden irtisanomiseen. Irtisanouduin saman tien ja sain paluuviestinä vahvistuksen jäsenyyden päättymisestä. Puhelimeeni on kuitenkin tullut usean kuukauden ajan palvelutekstiviestejä soittoaani klubista.Yhtään soittoääntä en ottanut vastaan. Pitkän "salapoliisityön" jälkeen sain selville asiakaspalvelunumeron googlen avulla,selvisi, että olen maksanut lähes 40 euroa puhelinlaskussani (sisältöpalvelut) kevään aikana näistä soittoäänistä, joita en ole käyttänyt. Lupasivat palauttaa rahat,jään odottamaan.Olkaa tarkkana ja varottakaa erityisesti lapsia vastaamasta mihinkään "ilmaisiin" tarjouksiin, joista ei pääse vähällä eroon.

    • äitikkä

      Kiitokset minunkin puolestani neuvoista.Ihmettelin 15vuotiaan poikani puhelinlaskuissa pari kuukautta noita ylimääräisiä soittoäänikuluja, kun ei niitä poika ollut tietääkseen tilannut.Täältä löytyi tieto nopeasti.Kuinhahan laajasta huijauksesta mahtaakaan olla kyse.

      • Krille

        Minä sain kaikki rahat takaisin. Tuli postilla viime viikolla. Lähetin e-postia sinne ja sitten kesti pari viikkoa. Kiitokset neuvoista.


      • SimonT

        Kyllä kyse on varmaan aika laajasta huijauksesta.
        Jos kyseisen firman tekemisiä tutkii enemmän huomaa
        että se on jo kertaalleen tuomittu sakkoihin samanlaisista
        toimista britanniassa ja että näitä huijauksia on
        tapahtunut pitkin eurooppaa.


      • Sallittua rikollisuutta
        SimonT kirjoitti:

        Kyllä kyse on varmaan aika laajasta huijauksesta.
        Jos kyseisen firman tekemisiä tutkii enemmän huomaa
        että se on jo kertaalleen tuomittu sakkoihin samanlaisista
        toimista britanniassa ja että näitä huijauksia on
        tapahtunut pitkin eurooppaa.

        Varokaa tätäkin yritystä. Lapsi oli vastannut nettisivulla heidän helppoon tietokilpailukysymykseen voiton toivossa ja siitä seurasi kestotilaus kännykkään 22 eur/kk. Huomattiin liian myöhään. Nyt o estot mutta ei ne välttämättä riitä tälle järjestäytyneelle rikollisuudelle. Alaikäisiä houkutellaan ja ehditään saada pari kuukautta ilmaista rahaa ennenkuin vanhemmat huomaa. Heidän mielestään hyvityksiin ei ole aihetta vaan suurinpiirtein sylkivät kasvoille asiakaspalvelussa. Ihme ettei viranomaiset puutu tälläisten yritysten toimintaan. Muistakaa GLOMOBI.COM, ZEMGO ja R&D Media.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe