Spiritismin vaikutus

mielenterveyteen

6

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EX-SAATANANPALVOJA

      Okkultismin vaikutus on just tasan niin suuri kun annat sen olla. Jos lähet mukaan noin typerää ja vaarallisee leikkii, se joko vie sua, josset osaas sitä hallita tai jättää sut rauhaan. Saatanallaki voi leikkiä iihan tietyn aikaa, kunnes se kohta kyllästyy ja alkaa leikkimää sulla ja sitten josset tajau lopettaa, se on menoa, josta on yhtä vaikee päästä irti, kuin esimerkiks huumeista. Pää sekoo, sä koet sn palvomas maailman oikeeks, sun täytyy vaa mennä ja tehä kuten se sanoo, se tulee uniin, se tulee huomaamatta kaikkialle, se pistää ihan tosta vaa sut tekee sellasiiki asioita, joita aiemmin pidit sairaina aj pahoina.. Se voi saada sut tappaa ittes, se voi saada polttamaa kirkkoja, se voi saada sut uhraa eläimii, mutta se on omast mielest kii, miten sen hallitset.

      Ite lähin aikoinani sillä leikkimää ja tosiaanki kuvittelin, että ei siit oikeesti voi mitää seurata, kunnes aloin näkee unia jossa matkustettii kamujen kanssa maan alla saatanalta käskyy ottamaan ja tehtävä oli mennä uhraamaan ihmisii, jotka yöllä jossai tietys paikas kulkis. Unissani musta tuli todella paljon verta himoava vampyyri ja tappaja, joka teki mitä vaa haluttiin, koska muuten olis nii, että saatana tappas mut itteni. Päivisin pelotti, illat enne nukkumaanmenoo pelkäsim noutajaa, valot oli aina nukahtaessa päällä. Hitaasti se syveni kunnes oli pakko lopettaa, koska muuten ei pääsisi irti ja oli se jo tossaki vaihees vaikeempaa ku uskoin. Taistelin siitä irti ties millä keinoin noin 4kk ajan kunnes se oli ohi..

      Miettikää kahesti sitä, ennenku meette leikkimää, sillä ihmismieli on liian heikko loppupeleissä...

      • ororaa

        Hyvin puhuttu.


    • on mielenterveys ongelma

      Yliluonnolliseeen uskomiseen liittyvät mielenterveysongelmat pahenevat vain ajan myötä. Kannattaa lopettaa jumalaan ja saatanaan sekä muuhun huuhaahan usko ja jos ongelmat vielä pahenevat tulee ottaa yhteyttä lääkäriin, nykylääkkeet poistavat kyllä harhat ja palauttavat yleiskunnon.

      • uskomus.

        Yksittäiset psykoottiset satanistit: Tähän kategoriaan luokiteltavat satanistit ovat monessa suhteessa samankaltaisia edellisen luokan satanistien kanssa. Erona on tähän ryhmään kuuluvien vakavat mielenterveysongelmat. Sarjamurhaajasatanistit voidaan luokitellaan tähän ryhmään kuuluviksi, vaikka monet heistä kuuluvatkin johonkin satanistijengiin

        Minä olin psykoottinen Jumalaan uskovainen. Uskoin armoon.hyviin tekoihin ja
        maailmanparantamiseen. Ja Raamatussa mainittuihin yliluonnollisiin armolahjoihin. Ja minulla oli vakavat mielenterveysongelmat.

        Niin ei kaikki psykoottiset ole sarjamurhaajasatanisteja. Ja ei varmaan kaikki sarjamurhaajat ole psykoottisia. Tyhmää kun kaikki mielenterveys ongelmat yhdistetään usein johonkin sosiopaatteihin sarjamurhaajiin.

        Yhtä hyvin Jeesukseen ja Raamattuun uskovat ovat psykoottisia.

        Itse en harjoita pahemmin mitään uskontoa. Toivon silti että kaikki ei loppuisi tähän elämään, vaan kaikelle olisi tarkoitus ja elämä jatkuis.


      • ...
        uskomus. kirjoitti:

        Yksittäiset psykoottiset satanistit: Tähän kategoriaan luokiteltavat satanistit ovat monessa suhteessa samankaltaisia edellisen luokan satanistien kanssa. Erona on tähän ryhmään kuuluvien vakavat mielenterveysongelmat. Sarjamurhaajasatanistit voidaan luokitellaan tähän ryhmään kuuluviksi, vaikka monet heistä kuuluvatkin johonkin satanistijengiin

        Minä olin psykoottinen Jumalaan uskovainen. Uskoin armoon.hyviin tekoihin ja
        maailmanparantamiseen. Ja Raamatussa mainittuihin yliluonnollisiin armolahjoihin. Ja minulla oli vakavat mielenterveysongelmat.

        Niin ei kaikki psykoottiset ole sarjamurhaajasatanisteja. Ja ei varmaan kaikki sarjamurhaajat ole psykoottisia. Tyhmää kun kaikki mielenterveys ongelmat yhdistetään usein johonkin sosiopaatteihin sarjamurhaajiin.

        Yhtä hyvin Jeesukseen ja Raamattuun uskovat ovat psykoottisia.

        Itse en harjoita pahemmin mitään uskontoa. Toivon silti että kaikki ei loppuisi tähän elämään, vaan kaikelle olisi tarkoitus ja elämä jatkuis.

        huoleti, se jatkuu ja ei lopu koskaan sinunkaan kohdallasi.


    • fgghkjuyd

      Tuo linkki ei toimi?? :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe