Viimeiset kymmenen vuotta on ollut mäkihypylle kamppailua ennen lopullista kuolemaa. Surkeaa surkeaa. Ja syyllisiä ovat itse mäkihypyn harrastajat ja "hiihtoherrat". Hyppääjistä on tullut leijoja, jotka ovat täysin ilmavirtojen armoilla. Missään muussa lajissa ei ulkopuolinen häärääjä pääse vaikuttamaan välittömästi tulokseen, kuten tämä "Tepes" joka kyttää tuulimittareita ja ties mitä tietokoneita ja antaa sitten hyppyluvan.
Ilmasto Euroopassa muuttuu koko ajan siihen suuntaan, ettei moisia leijoja voi kauaa lennätellä lainkaan.
Mäkihyppy-kuoleva laji
Balder
1
780
Vastaukset
- Samaa ajatellut
Mäkihyppy on todella kaikista epätasa-arvoisin urheilumuoto kilpailijoita kohtaan. Siinä ei todellakaan paremmuus aina näyttele edes sivuosaa.
Vaatisi valtavasti rahaa rakentaa sellaiset hyppytunnelit, että olosuhteet olisivat samat kaikille hyppääjille. Luonnonvoimia vastaan taistelu tulee lopulta niin kalliiksi, että on viisaampaa lopettaa rahan tuhlaaminen sellaiseen, mikä ei ole välttämätöntä elämisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013