hei. meillä on vähän yli vuoden ikäinen talvikkoherra tintti. Tintillä ilmeni silmätulehdus ja sen kanssa on käyty nyt 3 kertaa lääkärissä ja aina se on saanut uden kuurin: ensiksi vaaleaa, geelimäistä ainetta hierottiin sen silmään, seuraavaksi silmätippoja ja kolmanneksi antibiotteja, suun kautta laitettavaa. Mikään näistä ei ole auttanut, vaan hamsterilla on yhä kiusallinen silmätulehdus. onko tähän enää mitään keinoa? asun lappeenrannassa ja olemme käyneet eläinlääkäri Tikalla. Olisiko täällä mitään ihan vaan pieneläimiin erikoistunutta lääkäriä?
Vastaukset 3
Tuli heti mieleen, että entä jos se "silmätulehdus" onkin vain oire jostain muusta sairaudesta. Esimerkiksi hengitystietulehduksessa silmätkin vuotavat. Tai sitten sen on vanhuudenvaiva, silmien rähmiminen. Tai voihan se olla allergiaakin johonkin ruoka-aineeseen, heinään tai purupölyyn. En ole eläinlääkäri, joten en osaa sanoa varmaksi. Suosittelisin etsimään jonkun toisen eläinlääkärin ja kokeilemaan, mitä hän sanoo. Puhelinluettelon keltaisilta sivuilta saattaa löytyä tai voisihan sitä kysyä eläinlääkäri Tikaltakin, että ketä hän suosittelisi.
- sanna.
kiitos. pitääkin etsiskellä keltaisilta sivuilta joku pieneläinlääkäri.
- Gekko...
Meillä on ihan sama ongelma. Asun myös Lpr ja Tikalla ollaan käyty. Tikka on kyllä miun mielestä paras pieneläinlääkäri Lappeenrannassa... Meillä alkaa jo tosi hankala silmätulehdus parantua, kaiken miljoonan silmätipan ja suun kautta annettavan jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1371976Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja180903Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632