Palapelien vaihtoa

nezzukka

MOI!

Mie mietiskelin, että kun itsellä lojuu kolme 1000 palan palapeliä joutavana, niin olisiko joku kiinnostunut vaihtamaan ne?
Tai onko tälläinen palapelien vaihto edes normaalia kokoajien kesken?

Minun palapeleissä on kuvat New Yorkista, Golden Gate -sillasta sekä vedenalaisesta maailmasta.
Mikäli kiinnostuit vaihtamisesta, niin laita tietoa peleistä (ehkäpä jopa kuvan kera) sähköpostiini, niin vastaavasti voin sitten omistani laitella kuvia tulemaan :)

Sormet syyhyää tekemistä, mutta tahtovat kaupassa olla niin kalliita nuo pelit..

3

1621

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taaaaa

Samaa olen miettinyt minäkin, ja vielä niin, että kiinnostaisko vaihtaa pelejä ilman mallikuvaa, siis laitetaan pelkät palaset. Siinä olis jännitystä, mitä kuvasta kehkeytyy...
      Ja postimaksutkin halpenisi,sillä täyden paketin postihinta on törkeä, 7-8 e.

• nezzukka

En tiijä meniskö siinä viimesekkii hermot kun ilman kuvaa alkaa isoa palapeliä väsätä =)

Mutta sekin pienentää (ehkä) postikuluja, jos leikkaa sen mallikuvan irti siitä laatikon kannesta. Sehän mahtuu pieneen pakettiin yhdessä palasten kanssa, ja ne kimpassa puolestaan mahtuu postiluukusta.

• Sängynaluset tyhjäksi :)

Multa löytyy useampikin palapeli mitkä joutais eteen päin...Ei jaksa tehä montaa kertaa samaa palapeliä.
      On Anne Geddesin 900 palan mustavalkoinen palapeli,josta harmikseni yks pala puuttuu. :(

Sitte on 1200 palan ihmispalapeli,täynnä ihmisiä.
      1000 palan leijonapalapeli...ihana.
      Maisemapalapelejä useampia ja kokoajan tulee lisää kuhan saan koottua nuita.

Sähköposti [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe