Valitetavasti pääosa bemarikuskeista

Ei vielä seniili

on harmaahapsisia hiukan jo pönäköitä ukkoja. Ja kyytiläiset vähän samaa sarjaa (sorry). Tämän olen kuuden vuoden bemariurani aikana havainnut. Pyörä on ok mutta tyypit turhan hajuttomia/ mauttomia/ harmaita!!

Tämä on yllättävää kyllä yksi syy miksi pyöräni tulee vaihtumaan. Itse en vielä nyt viisikymmppisenä halua samaistua seniiliporukkaan. Ehkä tämä on jonkun mielstä täysin turhaa höpinää mutta itse ajattelin nyt näin.

Kokoontumisissakaan ei ole oikein löytynyt ns "hengenheimolaista" mikä yleensä motoporukoissa on tyypillistä. Toinen ääripää on tietenkin bomberosasto. Mutta väliltä löytyy kyllä vielä -70 luvun henkeä japsiporukoissa!!

Ja perhana kun vielä eduskunnan vasemmistoliittoa edustavakin ajaa saksalaisella...

22

5777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jää kaipaamaan!

      Kun suhtaudut mp-pyörään yleensäkin kertomallasi tavalla, on kaikille parempi, että poistut!
      Tuskin kukaan jää sinua kaipaamaan.
      Toivottavasti osut "haisevaan" porukkaan kun meidät "hajuttomat" jätät!
      Tervemenoa!!

      • Ei vielä seniili

        Olet aivan oikeassa. En voi sille mitään, että olen alkanut tuntea noin. Noista porukoista ei löydy munaa (joo, joo, olen hetero). Valitettavasti se vain on näin.

        Ehkä nyt bemarin malliston muutoksen myötä myösostajakunta sporttisoituu. En tarkoita tällä kyykkypyöräilijöitä (heitä en komppaa alkuunkaan) vaan urheilullisen aktiiveja motoristeja. Sääli vain että bemun mallisto on ainakin minun lompakolleni liikaa.

        Hyvää jatkoa myöskin sinulle. Moikataan kun vastaan tullaan.


      • löytyy
        Ei vielä seniili kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. En voi sille mitään, että olen alkanut tuntea noin. Noista porukoista ei löydy munaa (joo, joo, olen hetero). Valitettavasti se vain on näin.

        Ehkä nyt bemarin malliston muutoksen myötä myösostajakunta sporttisoituu. En tarkoita tällä kyykkypyöräilijöitä (heitä en komppaa alkuunkaan) vaan urheilullisen aktiiveja motoristeja. Sääli vain että bemun mallisto on ainakin minun lompakolleni liikaa.

        Hyvää jatkoa myöskin sinulle. Moikataan kun vastaan tullaan.

        "bemun mallisto on ainakin minun lompakolleni liikaa". Ymmärrän hyvin. Ne vain ovat sen verran parempia. Olen juuri sellainen "vanha parta" ja ajanut koko ikäni prätkillä. Ja kisaakin joskus aikoinaan (TT). Lopulta ja vähän sattumalta päädyin bemariin. Ja enää en merkkiä vaihda.


      • viilityskö?
        Ei vielä seniili kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. En voi sille mitään, että olen alkanut tuntea noin. Noista porukoista ei löydy munaa (joo, joo, olen hetero). Valitettavasti se vain on näin.

        Ehkä nyt bemarin malliston muutoksen myötä myösostajakunta sporttisoituu. En tarkoita tällä kyykkypyöräilijöitä (heitä en komppaa alkuunkaan) vaan urheilullisen aktiiveja motoristeja. Sääli vain että bemun mallisto on ainakin minun lompakolleni liikaa.

        Hyvää jatkoa myöskin sinulle. Moikataan kun vastaan tullaan.

        Kertomistasi oireista päätellen sulla taitaa pukata päällensä tuo paljon puhuttu viidenkympin villitys; ei kellään muulla ole munaa mihinkään - vain sulla sitä löytyy ja se pitää osoittaa ennenkaikkea itselle!
        Anna palaa vaan! Hehheh


      • Ei .....
        viilityskö? kirjoitti:

        Kertomistasi oireista päätellen sulla taitaa pukata päällensä tuo paljon puhuttu viidenkympin villitys; ei kellään muulla ole munaa mihinkään - vain sulla sitä löytyy ja se pitää osoittaa ennenkaikkea itselle!
        Anna palaa vaan! Hehheh

        Mutta Reinoyhdyskunnasta en ole erityisemmin innostunut. No joo, lopetan sanailuni tähän. Bemaristit ovat hienoa mutta minusta liian vanhoillista porukkaa.


      • Make
        viilityskö? kirjoitti:

        Kertomistasi oireista päätellen sulla taitaa pukata päällensä tuo paljon puhuttu viidenkympin villitys; ei kellään muulla ole munaa mihinkään - vain sulla sitä löytyy ja se pitää osoittaa ennenkaikkea itselle!
        Anna palaa vaan! Hehheh

        Täytyy myöntää , että jätkässä on pahasti
        pahvin vikaa ! Kyllä meidän jengissä pyörän
        merkki ei vaikuta jengin kykyyn bailata ja pitää
        hauskaa pätkääkään . Kyllä siihen vaikuttaa
        kaikista eniten joka jätkän ja mirrin pipon
        kireys ! Ja jos PIPO ON TIUKALLA niin puheet
        muuttuu juuri tuollaisiksi !!!!


    • pekkavee

      Vaihda lajia, älä merkkiä.

      Mä olen kanssa yli viiskymppinen, mutta nuorruin vähintää 25 vuotta kun hommasin R1100GS:ssän.

      Siinä on munaa. Mahtava mutkaisilla asfalteilla, kiihottava hiekkateillä sladeissa ja uskomaton myös radalla. Ja on myös mainio matkapyörä vaikka kaksi päällä. No toi R1200GS Adventure on tietysti paras, mutta siihen ei ole vielä varaa.
      Suomen soratiet avaa ihan uuden maailman moottoripyöräilyyn.

      Sulla on varmaan joku RT tai semmoinen maantielaiva. Vaihda äkkiä matkaenduroon. Siellä aukeaa uusi taivas, ja harrastukselle ihan uusi ulottuvuus. Ja paljon uusia kavereita.

      Täällä on paljon tarinaa aiheesta.
      http://www.matkaendurot.net/forum/index.php

      Pekka

      • Ei vielä seniili

        Myönnän 100 %:sti. GSporukoissa on oikeaa rynnäkköhenkeä!! Vaan uuteen ei ole varaa ja "vanhoja uusia" siis 1100:sia ei Suomesta löydy.


      • pekkavee

    • el_lupo

      Kauneus on katsojan silmissä.;-)

    • r1150r

      -... hieman kun eikös pyörä valita ihan muilla perusteilla kun taas tuttavapiiri. Näin se on ainakin meillä mennyt. BMW ajelut aloitin 26-vuotiaana ja sitä kesti liki 20 vuotta mutta kuvailemaasi harmaahapsisia ei ole näkynyt paitsi nyt itsellä. Kaverit ajelivat japsipyörillä paitsi nyttemmin samat kaverit ovat siirtyneet eurooppalaisinn tai amerikkalaisiin.
      Olet tainnut hieman erehtyä, sillä ei BMW:n ostaminen edellytä hakeutumista Merkkikerhoon, jossa kuulemmatuota mainitsemaasi tautia on ainakin ollut liikkeellä. Ja toisaalta ei pyörämerkinvaihto itsessään tuo mukanaan tuoreempaa seuraa. Pyörämerkistä riippumatta se pitää itse etsiä ja löytää.

      • el_lupo

        mutta eivät nämä juniorit ymmärrä ajatella näin.


      • taitolaji
        el_lupo kirjoitti:

        mutta eivät nämä juniorit ymmärrä ajatella näin.

        ...se ei valitettavasti kuulu jokamiehenoikeuksiin!
        Ei niin...


    • päättää

      Eihän tosta saa mitään selvää.
      Ei vielä seniili: "Tämä on yllättävää kyllä yksi syy miksi pyöräni tulee vaihtumaan."
      Ei vielä seniili: "Sääli vain että bemun mallisto on ainakin minun lompakolleni liikaa."
      Minkä pyörän meinaat vaihtaa ja mihin?
      Bemariinhan sulla ei ole varaa, joten polkupyörä vaihtuu kuntopyörään?

    • joskus hidasta,

      mutta muutosta tapahtuu, itse "liityin" hiljan "BMW-ukkoihin" enkä ole pönäkkä enkä harmaapäinen.

    • jaksaa

      Kuka ääliö jaksaa miettiä tuollaisia saatikka kirjotella? itse en lukenut kuin ekan lauseen mutta loppu on arvattavissa. Hei missä elämä?

      • joka en ole vielä seniili

        Saa sitä kai mielipiteensä sanoa. Eipä tässä oo muutakaan mietittävää kaiken kurjuuden keskellä.


      • murjota
        joka en ole vielä seniili kirjoitti:

        Saa sitä kai mielipiteensä sanoa. Eipä tässä oo muutakaan mietittävää kaiken kurjuuden keskellä.

        enskuun jälkeen on toukokuu ja Gessuleilla alkaa ajokausi jo parin viikon päästä. Siinä mitään kerhoja tarvita...


      • Rektaali-Reino
        murjota kirjoitti:

        enskuun jälkeen on toukokuu ja Gessuleilla alkaa ajokausi jo parin viikon päästä. Siinä mitään kerhoja tarvita...

        BMW ja Harrikka ovat meidän gay-miesten suosimia merkkejä , mistähän se muuten johtuu ?


      • sitä
        Rektaali-Reino kirjoitti:

        BMW ja Harrikka ovat meidän gay-miesten suosimia merkkejä , mistähän se muuten johtuu ?

        sellainenkin osaa arvostaa autoa talvella.


    • xs2jammu

      Todella ikävää että itsetuntosi on noin alamaissa. No kyllä se sullakin vielä harmaata toivottavasti kerkee tulla.

    • K1200R

      Millainen bemu sulla on alla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe