60cm lasiovi

Remontti edessä

Hei!

Onko 60cm joku extrakapea ovi saunaan? Meillä remontti edessä, ja entinen ovi on sen 60cm leveä. Nyt pitäisi löytää tilalla uusi, mielellään lasinen ovi.

8

4659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

käy tilaamassa lasiliikkeestä savulasi noin 300-500€.tee itse karmit tai teetä,jos yrität saada valmiin tulee maksamaan paljon ja hermot menee...

• teuvo

remontoidessa voi tehdä oviaukosta 70cm leveää?

Tarjouksesta täydellinen lasiovi alle satasella.

• Remontti edessä

En tiedä saako oviaukkoa suurennettua, tarkoitus oli ettei kylpyhuoneen kaakeleihin tarvitsisi puuttua. Mutta jos 60cm ovi on lähes mahdoton (tai ainakin tosi kallis) hankkia, niin sitten pilkotaan kaakelteita!

• teuvo
        Remontti edessä kirjoitti:

En tiedä saako oviaukkoa suurennettua, tarkoitus oli ettei kylpyhuoneen kaakeleihin tarvitsisi puuttua. Mutta jos 60cm ovi on lähes mahdoton (tai ainakin tosi kallis) hankkia, niin sitten pilkotaan kaakelteita!

on 62cm leveä tuossa meidän 70cm ovessa. Karmista karmiin on leveys 69cm. Puuseppä osaisi varmaan tehdä uudet karmit tarjousoveen, jos vain tuo 62cm muuten mahtuu...

• asennettiin
        teuvo kirjoitti:

on 62cm leveä tuossa meidän 70cm ovessa. Karmista karmiin on leveys 69cm. Puuseppä osaisi varmaan tehdä uudet karmit tarjousoveen, jos vain tuo 62cm muuten mahtuu...

Harvian lasiovi. Remonttimiehet teki uudet karmit. Vanha oli saman kokoinen.

• karmittomia

tietääkseni saunafirmoilta saa karmittomia, en ole varma saako 60cm leveenä mutta meille tarjottiin SunSaunalta karmitonta 900cm, missä 600cm ovi ja levike 300cm.

• reino

iso sauna.

• remontoiva

Itse teeti lasioven karmeineen kun muuten en saanu maksoi 200 euroa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe