Minun isoisälläni jäi Toksovaan kaksi poikaa, kun lähti Suomeen (1940-43).
Olisiko kenelläkään tietoa, miten voisi yrittää etsiä näitä poikia?
Onko tietoa?
5
514
Vastaukset
- toksovalainen
Aivan helpo löytää?Toksovan seurakunnassa vielä osaavat suomea 7813057133.Tai kirjoittaa mulle tänne.
- Mahdotonta
Voitko antaa minulle vaikka sähköpostiosoitteesi, että otan sinuun yhteyttä, niin antaisin sinulle todella mielelläni tietoja, jos vain voisit mitenkään löytää tietoja hakemistani ihmisistä?
- Mahdotonta?
Mahdotonta kirjoitti:
Voitko antaa minulle vaikka sähköpostiosoitteesi, että otan sinuun yhteyttä, niin antaisin sinulle todella mielelläni tietoja, jos vain voisit mitenkään löytää tietoja hakemistani ihmisistä?
Luulin lukeneeni täällä kaikki jo moneen kertaan, mutta nyt vasta huomasin tuon Toivo Arikaisen sähköpostiosoitteen.
Onko teillä joku yhteys toisiinne? Onko väliä kummalle laitan tietoja ihmisistä joita etsin? - Toksovalainen
Mahdotonta? kirjoitti:
Luulin lukeneeni täällä kaikki jo moneen kertaan, mutta nyt vasta huomasin tuon Toivo Arikaisen sähköpostiosoitteen.
Onko teillä joku yhteys toisiinne? Onko väliä kummalle laitan tietoja ihmisistä joita etsin?Se on mun paras kaveri.Parempi kirjoitaa hänelle koska hän asuu edeleen Toksovassa.Mutta annan kuitenkin osoitteeni [email protected].
- Ehkä sittenkin mahdollista?
Toksovalainen kirjoitti:
Se on mun paras kaveri.Parempi kirjoitaa hänelle koska hän asuu edeleen Toksovassa.Mutta annan kuitenkin osoitteeni [email protected].
Tuhannet kiitokset sinulle. Ajattelinkin, että teillä kahdella olisi joku yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691