aapuva...auttakaa....olisi tarkoitus ehkä lähteä kesällä käymään taiwanissa ja haluaisin tietää lentoyhteydet ja lippujen hinnat??? mieluiten halvimmat liput..... kiitän jo etukäteen....^^
help mee
3
2439
Vastaukset
- E39D
Perjantaina pitäisi lähteä työreissulle Taipeihin. Kyseessä on kiertomatka (Helsinki-Taipei-Shanghai-Helsinki), kokonaishinta oli 1900 euroa. Suoria lentoja ei Suomesta Taipeihin ole. Itse joudun lentämään ensin Amsterdamiin, jossa koneen vaihto, sitten Bangkok, jossa välilasku ja sieltä lopulta Taipeihin. Kokonaiskesto 22 tuntia...
- niksupalkki
Perinteisesti KLM:llä päässyt noin 1000 eurolla, kun varaa liput suht hyvissä ajoin. Lontoon kautta British Airways melkein samoissa, mutta matka kestää huomattavasti pidempään. KLM tekee stopin Bangkokissa, jossa pääsee tunniksi jaloittelemaan. BA lentää Hong Kongin kautta.
Kerran lensin Evergreenillä (Taiwanilainen), joka oli silloin halvoin.
Nopein reitti olisi varmaan Finnairilla Hong Kongiin, jossa vaihto,mutta maksaa melkein tuplasti.
Minne päin Taiwania olet menossa? - Sisko123
Matkustin Taiwaniin reittiä Helsinki-Amsterdam-Bangkok-Taipei. Matka tuolloin (v.2001) maksoin noin 1000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun282668Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031774Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161764- 171384
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si681199- 231198
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431088Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751075- 31988
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa90952