Olemme lähdössä häiden jälkeen heinäkuussa suoraan häämatkalle. Nyt on päät puhki mietitty kohteita, ja tuntuu, että kaikki tuntuu yhtä hyviltä vaihtoehdoilta. Sanokaapa te mielipiteenne minne kannattaisi lähteä. Eli haluaisimme mennä suht rauhalliseen paikkaan, missä olisi upeat rannat, nähtävyyksiä, rentoutumista, kivoja markkinoita....
olemme ajatelleet lähteä Eurooppaan. Emme ole vielä kovin kokeneita matkaajia, joten se tuntuisi hyvältä ajatukselta?! Aikaa matkaan on varattu kaksi viikkoa.
Ajatuksissa on nyt eniten ollut Madeira. Tosin siellähän ei ole hiekkarantoja. Sitten on mietitty myös Kreikan eri kohteita, kuten Santorini ja Ateena. Myös Rooma on ollut mietinnässä ja Barcelona. Ota nyt näistä sitten selvää, kun kaikki tuntuisi kivoilta. Kertokaa te kokemuksianne ja mitä suosittelisitte. Kiitos paljon jo etukäteen!! :)
Minne
2
818
Vastaukset
- noista..
Kaikki hyviä vaihtoehtoja, mutta rohkenen silti suositella Madeiraa. Välimeren kohteet heinäkuussa voivat olla tappokuumia. Madeirallakin on toki lämmintä (kokemusta on), mutta eri tavalla kuin esim. Kreikan saarilla tai Espanjassa.
Vaikka Funchalista ne hiekkarannat puuttuvat, siellä on ne kylpylät, jotka ovat ihan käyttökelpoinen vaihtoehto, eikä tule hiekkaa hotellihuoneeseen.. Pieni uimakelpoinen rantakaistale, myös auringon ottajien suosima, löytyy vanhasta kaupungista.
Saarella on valtavasti nähtävää, vaikka itse kaupunki on aika pian läpikäyty. On makuasia, majoittuuko keskustaan vai hotellialueelle, mutta me kaupunkifriikkeinä ollaan pari kertaa Funchalissa käydessämme tykätty Aurinkomatkojen Do Centro-hotellista. - turre_
Jos teillä on kaksi viikkoa matka-aikaa niin kiinnostaisiko jokin kahden kohteen yhdistelmämatka. Vaikka kaupunki ja ranta yhdistettynä. Menisitte vaikka aluksi Pariisiin johonkin hyvään hotelliin ja sieltä sitten vaikka johonkin rantakohteeseen.
Lisäksi, vaikka ette paljon olekaan matkustanut, niin eihän kaukokohteet sen takia poissuljettuja ole. Me oltiin Aruballa aikoinaan häämatkalla juuri heinäkuussa ja oli todella helppo, turvallinen, länsimainen ja upea kohde. Sitä voin lämpimästä suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984