ensimmäinen kerta.

activallll

Istuin rannalla keskustellen veljeni parhaan ystävän, Teemun, kanssa. Hän oli taas tullut muutamaksi viikoksi meidän luokse ja elämäni oli jälleen niin ihanaa. Olin Teemuun rakastunut korviani myöten ja hänen vihreät silmänsä saivat minut kehräämään kuin kissa. Hänellä oli juuri sopivasti treenattu kroppa ja tummat lyhyet hiukset. Veljeni keskeytti juttutuokiomme ja halusi lähteä kotiin. LÄhdimme pyörillä kotiin ja aloimme tekemään syötävää. Minulla oli päällä minihame ja näin kuinka Teemu katsoi jalkojani vähän väliä. Kesken ruuanlaiton isoveljeni kännykkä alkoi soida ja hän juoksi olohuoneeseen hymy huulilla.
-Sieltä se Johanna soittaa, Teemu vinkkasi silmää. Nauroimme veljelleni ja kun hän tuli ovelle, hän oli jo laittanut kengät jalkaansa ja yritti saada Teemua mukaansa Johannan luokse. Teemu intti vastaan ja veljeni päätti jättää meidät oman onnemme nojaan. Kun ovi sulkeutui, tunnelma muuttui heti piinaavan kiusalliseksi. Mieleni teki vain suudella Teemun huulia ja repiä häntä hiuksista. Yhtäkkiä hän siirtyi lähemmäs minua tuolinsa kanssa ja kietoi kätensä ympärilleni. Teemu hymyili ja katsoi minua syvälle silmiin ja olin aivan varma että hän pystyi sillä hetkellä lukemaan jokaisen salaisen toiveeni.
-Sä olet tosi kaunis...,Teemu sanoi ja katsoi silmiini ihailevasti. Hän hieroi selkääni ja lähestyi huuliani. Tunsin hänen pehmeät ja kosteat huulet huulillani ja suutelimme kauan. Hän veti minut syliinsä ja piti käsiään pepullani. Teemun huulet näykkivät kaulaani ja olkapäätäni ja hänen kätensä liikkuivat selälläni, sisäreisilläni ja rinnoillani.
Hän otti kiinni takareisistäni, nousi seisomaan ja piti minua tiukasti sylissään vahvoilla käsillään. Teemu ei enää suudellut minua vaan hymyili ja katsoi minua silmiin. Hän kantoi minut portaat ylös pussaten minua silmilleni ja kaatoi minut sängylleni. Teemu tuli päälleni ja suuteli minua rajummin huulille. Hänen toinen kätensä liikkui sisäreidelläni ja välillä hän hipaisi kosteaa pilluani alushousujeni läpi. Teemu meni haarojeni väliin, riisui alushousuni ja alkoi hieromaan klitoristani ensin hitaasti etusormellaan, kiihdyttäen siitä vauhtia. Hän tuli ylös, suuteli kaulaani ja vei sormensa sisälleni. Teemu liikutti sitä ensin edestakas mutta sitten hän piti sormea sisälläni ja pyöritti sormenpäätänsä. Voihkaisin ja Teemu vain jatkoi kiusaamista. Hän lopetti ja riisui toppini ja rintaliivini nopeasti pois. Hän nuoli kovettuneita nännejäni ja imi niitä hellästi. Sitten hän vei kieltään vatsalleni ja sisäreidelleni, siitä sääriini ja alkoi tulla takaisin ylöspäin. Hän pysähtyi haarojeni välissä, katsoi minua silmiin ja alkoi liikuttamaan kieltänsä. Ensin hän lipoi koko pilluani, sitten hän nuoli klitoristani kielenkärjellään. Teemu imi, suuteli pilluani välillä hellästi ja välillä rajusti ja vei sitten kielensä sisälleni. SEn jälkeen Teemu keskittyi taas klitoriksen nuolemiseen ja sormetti minua samalla. Voihkin ja kiemurtelin paikoillani niin kauan kunnes sain. Teemu tuli takas ylös, nuolaisi sormiaan ja suuteli minua. Hän riisui shortsinsa pois ja atunsin hänen kovettuneen kalunsa joka tuntui ihanalta. Kierähdimme ympäri ja riisuin Teemun boxerit pois. Hänellä oli iso kalu ja aloin runkkaamaan häntä, ensin hitaasti vähän epävarmana mutta sitten nopeutin tahtia. Sen jälkeen suutelin Teemun kaulaa ja menin alemmas. Otin hänen kalunsa käteen ja mietin kauan viitsinkö ottaa suihin vai en. Lopulta rohkaisin mieleni ja nuolaisin ensin kielelläni kalun vartta. OTin sen kokonaan suuhun ja imin. Teemu nautti siitä paljon ja kun lopetin menin takas ylös. Teemu hieroi peppuani ja käänsi minut selälleen.
-Mun tekee niin mieli...Teemu sanoi ja katsoi minua. Hän meni taas alas ja nuoli minua. -mm, maistut niin hyvältäkin...
Hän tuli ylös ja kaivoi shortsiensa taskustaan kondomin. -Jos sä vain haluat...
-Haluan. Anna mennä..
Teemu laittoi kortsun paikoilleen ja tuli päälleni. Hän laittoi kovan kalunsa pillulleni ja tunki, mitään ei tapahtunut ja hän sormetti minua ja levitti jalkojani enemmän. Sitten hän työntyi sisälleni kaikilla voimillaan ja aluksi olisin voinut työntää hänet pois sisältäni kivun takia, mutta annoin hänen jatkaa. Hän liikutti kaluaan hitaasti sisälläni ja suuteli minua intohimoisesti. Sitten kipu meni ohi ja aloin huokailla ja voihkia hiljaa. Teemu kiihdytti tahtiaan ja nosti toisen jalkani hänen olkapäälleen. Hän jatkoi ja jatkoi...mutta sitten hän tuli pois sisältäni.
-Kokeillaan tälläistä... Teemu sanoi ja menin hänen päälleen. Aluksi en uskaltanut istua kalun päälle koko voimin mutta Teemu veti minut siihen kunnolla. Hän auttoi minua ensin ratsastamisessa ja alkoi sitten hieroa klitoristani minun hyppien hänen ihanan kalun päällä.
Yhtkkiä hän huokaisi syvään ja otti kalun pois pillustani. Hän hengitti syvään ja otti kortsun pois. -Ihanaaaa...
Teemu hymyili ja levittti häpyhuuleni. Hän imi pilluani rajusti ja se tuntui todella hyvältä. Nuolemisen lopetettuaan Teemu tuli makaamaan vierelleni ja kehui minua pitkään. Nukahdimme vierekkäin ja aamulla kun heräsin, Teemu oli kadonnut vierestäni. Sydämeni alkoi tykyttää. Tiesin että hän halusi vain sitä yhtä asiaa, mutta silti se teki kipeää. Nousin ylös sängyltäni ja menin alakertaan pyyhkeeseen kietoutuneena. TEemu seisoi boxerit jalassa jääkaapilla ja tuli suutelemaan minua.
-huomenta, Teemu hymyili, -Mitäs me tänään tehdään?
Olin onneni kukkuloilla ja kaiken lisäksi virallisesti "nainen". Sen pituinen se.

Näin olisi voinut munkin neitsyys mennä, heh.

1

14879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitahan

      Juttuus kappalejaot, ja korjaa kirjoitusvirheet, ja epäkohdat. "laittoi kokonaan kätensä sisääni?

      Jos näin oli miten pannessa teki kipeetä?

      Käytä hiukka maalaisjärkeekin, jookos. Loistojuttu muuten, häiritsi se nopea siirtyminen, olisit vooinu keskittyy niinku vuoropuhelu tyyliin, se olis voinu kanssa virkistää juttuus. Koska keksitty stoorihan tää oli ihan selvästikkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe