Viimeisestä teatterikerrasta on todella aikaa ja nyt alkoi mietityttää että kuinka hienoksi olisi hyvä pukeutua?
Pukeutuminen teatteriin
2
1077
Vastaukset
- teatteriin
Pukeudu oman fiiliksen mukaan, siististi kuitenkin. Olen ollut teatterissa farkuissa ja flanellipaidassa, kun on ollut äkkilähtö arkipäivänä. Toisaalta olen ollut korkkareissa, iltameikissä ja pikkumustassa. Kaikki on kelvannut. Puku luo tunnelman lähinnä itselle. Sopiva asu riippuu tietysti vähän teatterista ja näytösajastakin.
- eulaalia1
Hei, pukeutumiskoodiksi voisi käydä ajatus siitä, miten pukeutuisit yllätysbileisiin arkipäivänä tai kutsuille lauantaina. Viikonlopun musikaalia-/ooppera-esitykset ovat himpun arvokkaampia (ihmisillä on aikaa...) ja viikolla ja matineoissa ollaan "töistä suoraan"-kunnossa. Voit myös miettiä, haluatko esiintyämuille katsojille vai tuletko katsomaan esitystä "yhtenä monesta". Eli pukeudu tarkoituksenmukaisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741