Meidän koulussa on sellainen yks naisopettaja Nina nimeltään, joka opettaa äidinkieltä - on opettanut minullekkin. Mun mielestä hän näyttää todella seksikkäältä. Hän pukeutuu yleensä aina tiukkoihin farkkuihin, neulepuseroon ja käveli aina korkokengät jalassa. Hän oli aika pitkä, varmasti ainaki yli 175 cm painoa veikkaan 90-95 kiloa ja ruumiinrakenteltaan rehevä. Hänellä on ruskeat hiukset, siniset silmät ja käyttää silmälaseja. Hänen ylävartalonsa on ihan normaalikokoinen, mutta hänellä on todella leveä lantio, ja sen takia suuri pyöreä peppu ja isot reidekkäät reidet - Siis tollasia kunnon isoja muotoja näkee harvalla naisella ;) Nina ei koskaan peitellyt muotojaan vaan käveli käytävälläki että paita ylettyi lantion kohdalle ja kävellessäkin hänen iso hyllyvä farkkupeppunsakin näkyi ihan selvästi. Suoraansanoen mä olen himoinnut häntä jo ties kuinka kauan, tuollaisen kanssa kun pääsisi rakastelemaan...
Rehevä Nina
3
11216
Vastaukset
- Telesina
Olisi ehkä kannattanut kuunnella siellä äidinkielentunneilla hieman enemmän :) Ihan jees muuten, mutta muutamia omituisia virheitä (kuka ihme on Sanna?..), jotka olisi helppo korjata.. Parempi tuuri ensi kerralla..
Mistähän ihmeestä mä Sanna-nimen tuonne tarinaan lynkässyt :-D Joo-o no virheitä sattuu ;)
- ei kiitos
Lopeta ihmeessä kirjailijan hommasi tähän yhteen tarinaan, säästyy maailma paljolta turhalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82052Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101423Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201175Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192950Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622