etsisin siis jotain netissä pelattavaa roolipeliä (ei mitään runescapea) joka olisi suosittu ja joka ei maksa...
etsin hyvää peliä
5
626
Vastaukset
- MegaComica
okei tässä tulee aikamoinen läjäpelejä, saat ite ettii sivut sitten
maplestory - maplestory.nexon.net
FlyFF - gpotato.flyff.com
Silkroad online - etsi
corum - gpotatolta
space cowboy - gpotatolta
rappelz - gpotatolta
mmm... sit olis viel jotain mut en muista iha äkkiseltää, käy kattoo nyt noi eka, - lol:
wowi on iha hyva parempiku rune xd:
- James**
No mä oon tykänny melko uudesta tulokkaasta nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Ei vie koko päivää aikaa, ja pelattavaa riitää muutaman kuukauden jälkeenkin. Lisäksi sopii aivan loistavasti pelattavaksi tovi tylsän työpäivän piristykseksi. Itse ainakin harrastan sitä.
Mainittakoon vielä, että linkin klikkaaminen ei tuo mulle hyvyyksiä, vaan ainoastaa jos joku todella liittyy linkin kautta, mikä sekään ei ole liittyjältä pois millään tavalla. - Since 97
Paras MassiivinenMukaroolipeli (joka ei edes yritä esiintyä Mukaroolipelinä) on:
www.kingdomofloathing.com/
Huumori saattaa mennä yli, jos on harrastanut näitä vövejä ja vastaavia. Peli ei kumminkaan ole sen kestävämpi pitkällä tähtäimellä, mutta siinä on kuitenkin parempaakin tekemistä kuin se sama vanha yhdessä paikassa loikoilu.
Humoristinen peli joka parodioi eri pelejä, kirjoja ja elokuvia. PHP-peli, ei siis mikään TechDemo-palvojan unelma. - Jermskaspele
Ragnarok Online on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2333459- 623062
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I652653Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk342547Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve802091Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851909Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191875Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911702Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053