etsin hyvää peliä

humaninbox

etsisin siis jotain netissä pelattavaa roolipeliä (ei mitään runescapea) joka olisi suosittu ja joka ei maksa...

5

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MegaComica

okei tässä tulee aikamoinen läjäpelejä, saat ite ettii sivut sitten

maplestory - maplestory.nexon.net
      FlyFF - gpotato.flyff.com
      Silkroad online - etsi
      corum - gpotatolta
      space cowboy - gpotatolta
      rappelz - gpotatolta
      mmm... sit olis viel jotain mut en muista iha äkkiseltää, käy kattoo nyt noi eka,

• lol:

wowi on iha hyva parempiku rune xd:

• James**

No mä oon tykänny melko uudesta tulokkaasta nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560

Ei vie koko päivää aikaa, ja pelattavaa riitää muutaman kuukauden jälkeenkin. Lisäksi sopii aivan loistavasti pelattavaksi tovi tylsän työpäivän piristykseksi. Itse ainakin harrastan sitä.

Mainittakoon vielä, että linkin klikkaaminen ei tuo mulle hyvyyksiä, vaan ainoastaa jos joku todella liittyy linkin kautta, mikä sekään ei ole liittyjältä pois millään tavalla.

• Since 97

Paras MassiivinenMukaroolipeli (joka ei edes yritä esiintyä Mukaroolipelinä) on:

www.kingdomofloathing.com/

Huumori saattaa mennä yli, jos on harrastanut näitä vövejä ja vastaavia. Peli ei kumminkaan ole sen kestävämpi pitkällä tähtäimellä, mutta siinä on kuitenkin parempaakin tekemistä kuin se sama vanha yhdessä paikassa loikoilu.

Humoristinen peli joka parodioi eri pelejä, kirjoja ja elokuvia. PHP-peli, ei siis mikään TechDemo-palvojan unelma.

• Jermskaspele

Ragnarok Online on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      33
      3295
    2. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      389
      1492
    3. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      71
      1401
    4. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      241
      1165
    5. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      7
      1121
    6. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      191
      1026
    7. Kuinka paljon haluat

Häntä?
      Ikävä
      73
      988
    8. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      969
    9. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      17
      944
    10. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?

Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j
      Suomalaiset julkkikset
      89
      932
    Aihe