etsisin siis jotain netissä pelattavaa roolipeliä (ei mitään runescapea) joka olisi suosittu ja joka ei maksa...
etsin hyvää peliä
5
562
Vastaukset
- MegaComica
okei tässä tulee aikamoinen läjäpelejä, saat ite ettii sivut sitten
maplestory - maplestory.nexon.net
FlyFF - gpotato.flyff.com
Silkroad online - etsi
corum - gpotatolta
space cowboy - gpotatolta
rappelz - gpotatolta
mmm... sit olis viel jotain mut en muista iha äkkiseltää, käy kattoo nyt noi eka, - lol:
wowi on iha hyva parempiku rune xd:
- James**
No mä oon tykänny melko uudesta tulokkaasta nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Ei vie koko päivää aikaa, ja pelattavaa riitää muutaman kuukauden jälkeenkin. Lisäksi sopii aivan loistavasti pelattavaksi tovi tylsän työpäivän piristykseksi. Itse ainakin harrastan sitä.
Mainittakoon vielä, että linkin klikkaaminen ei tuo mulle hyvyyksiä, vaan ainoastaa jos joku todella liittyy linkin kautta, mikä sekään ei ole liittyjältä pois millään tavalla. - Since 97
Paras MassiivinenMukaroolipeli (joka ei edes yritä esiintyä Mukaroolipelinä) on:
www.kingdomofloathing.com/
Huumori saattaa mennä yli, jos on harrastanut näitä vövejä ja vastaavia. Peli ei kumminkaan ole sen kestävämpi pitkällä tähtäimellä, mutta siinä on kuitenkin parempaakin tekemistä kuin se sama vanha yhdessä paikassa loikoilu.
Humoristinen peli joka parodioi eri pelejä, kirjoja ja elokuvia. PHP-peli, ei siis mikään TechDemo-palvojan unelma. - Jermskaspele
Ragnarok Online on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S333295Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3891492Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711401Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2411165Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71121Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1911026- 73988
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58969- 17944
Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89932