etsisin siis jotain netissä pelattavaa roolipeliä (ei mitään runescapea) joka olisi suosittu ja joka ei maksa...
etsin hyvää peliä
5
578
Vastaukset
- MegaComica
okei tässä tulee aikamoinen läjäpelejä, saat ite ettii sivut sitten
maplestory - maplestory.nexon.net
FlyFF - gpotato.flyff.com
Silkroad online - etsi
corum - gpotatolta
space cowboy - gpotatolta
rappelz - gpotatolta
mmm... sit olis viel jotain mut en muista iha äkkiseltää, käy kattoo nyt noi eka, - lol:
wowi on iha hyva parempiku rune xd:
- James**
No mä oon tykänny melko uudesta tulokkaasta nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Ei vie koko päivää aikaa, ja pelattavaa riitää muutaman kuukauden jälkeenkin. Lisäksi sopii aivan loistavasti pelattavaksi tovi tylsän työpäivän piristykseksi. Itse ainakin harrastan sitä.
Mainittakoon vielä, että linkin klikkaaminen ei tuo mulle hyvyyksiä, vaan ainoastaa jos joku todella liittyy linkin kautta, mikä sekään ei ole liittyjältä pois millään tavalla. - Since 97
Paras MassiivinenMukaroolipeli (joka ei edes yritä esiintyä Mukaroolipelinä) on:
www.kingdomofloathing.com/
Huumori saattaa mennä yli, jos on harrastanut näitä vövejä ja vastaavia. Peli ei kumminkaan ole sen kestävämpi pitkällä tähtäimellä, mutta siinä on kuitenkin parempaakin tekemistä kuin se sama vanha yhdessä paikassa loikoilu.
Humoristinen peli joka parodioi eri pelejä, kirjoja ja elokuvia. PHP-peli, ei siis mikään TechDemo-palvojan unelma. - Jermskaspele
Ragnarok Online on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057