etsisin siis jotain netissä pelattavaa roolipeliä (ei mitään runescapea) joka olisi suosittu ja joka ei maksa...
etsin hyvää peliä
5
582
Vastaukset
- MegaComica
okei tässä tulee aikamoinen läjäpelejä, saat ite ettii sivut sitten
maplestory - maplestory.nexon.net
FlyFF - gpotato.flyff.com
Silkroad online - etsi
corum - gpotatolta
space cowboy - gpotatolta
rappelz - gpotatolta
mmm... sit olis viel jotain mut en muista iha äkkiseltää, käy kattoo nyt noi eka, - lol:
wowi on iha hyva parempiku rune xd:
- James**
No mä oon tykänny melko uudesta tulokkaasta nimeltä Fallen Sword -> http://www.fallensword.com/?ref=55560
Ei vie koko päivää aikaa, ja pelattavaa riitää muutaman kuukauden jälkeenkin. Lisäksi sopii aivan loistavasti pelattavaksi tovi tylsän työpäivän piristykseksi. Itse ainakin harrastan sitä.
Mainittakoon vielä, että linkin klikkaaminen ei tuo mulle hyvyyksiä, vaan ainoastaa jos joku todella liittyy linkin kautta, mikä sekään ei ole liittyjältä pois millään tavalla. - Since 97
Paras MassiivinenMukaroolipeli (joka ei edes yritä esiintyä Mukaroolipelinä) on:
www.kingdomofloathing.com/
Huumori saattaa mennä yli, jos on harrastanut näitä vövejä ja vastaavia. Peli ei kumminkaan ole sen kestävämpi pitkällä tähtäimellä, mutta siinä on kuitenkin parempaakin tekemistä kuin se sama vanha yhdessä paikassa loikoilu.
Humoristinen peli joka parodioi eri pelejä, kirjoja ja elokuvia. PHP-peli, ei siis mikään TechDemo-palvojan unelma. - Jermskaspele
Ragnarok Online on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4483099Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1352122
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel291624Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71455Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081344Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1601301- 81096
- 571076
- 37805