Miten tapasit HÄNET ?

Pikkupirpana

Minä tapasin hänet sähköttelemällä pöytälampun kanssa kadun toiselle puolelle.
Heitä oli 3 miestä töissä illalla vastapäisessä talossa, ja meitä 3 harjoittelija-tyttöä toisella puolella.
Yhtenä iltana huomasimme sähkötystä yhdestä ikkunasta. Olin vähän opetellut morsetusta ja äkkiä opeteltiin lisää.
Niin tapasin HÄNET

24

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipla*****

      Olin vielä lapsuudenkodissani ja asuimme maalla jossa posti haettiin asemalta,miehet oli kotiutettu sodasta,olimme sodanaikana muuttaneet paikkakunnalle isäni työn takia ja asuimme asemalla,eräänä päivänä HÄN ilmestyi postille ja sen jälkeen joka päivä, ja kerran hän kysyi koska tyttö lähtisi sedän kanssa kävelylle,( hän oli 6 vuotta vanhempi), siitä se alkoi.

      • lumikko

        Hän tuli auttamaan takkia päältäni kun tulin hyvin myöhässä tanssipaikalle ( Kultikselle, muuten) Hän sanoi: -Saanko auttaa rouvalta takkia ja saanko luvan?- Hän saikin tanssitella ja autella 17v kunnes lähti sinne mistä ei ole paluuta.


    • Pikkupirpana

      Unohdin mainita että tuosta tapauksesta on kulunut jokseenkin 50 vuotta. Ehkä luulitte , että joku teini-ikäinen kirjoitteli tuon. Nikkini myös juontaa juurensa noilta vuosilta,olin aika pieni ja hoikka ja minua taidettiin pitkään kutsua pirpanaksi ja yli 30vuotiaana kysyttiin henkkaria ravintolassa.

    • Fanni

      Hän oli tuntematon kirjeenvaihtotoverini. Asuimme eri kaupungeissa, välimatka reilu 200 km. Ilmoittauduin mielijohteesta hiihtolomamatkalle Lappiin. Seuraavana päivänä sain häneltä kirjeen, jossa hän kertoi menevänsä hiihtoloman ajaksi Lappiin, vieläpä saman laskettelupaikan tuntumaan.
      Tavattiin Lapin illassa ja se oli menoa. Siitä on yli 40 vuotta.
      Poikani löysi kumppanin netistä ja kovin näyttää vakavalta ja tyttö olisi anopillekin mieluisa.

      • Rouva Remander

        Tavattiin VPK:n tansseissa. Remander oli juuri kumartanut minulle, kun palohälytys tuli. Remander oli aktiivinen vapaapalokuntalainen ja lähti heti. Onneksi pääsivät nopeasti tulen herroiksi, Remander tuli takaisin savunhajuisena ja vähän nokisenakin.
        Seuraavan juhannuksena tanssittiin häitä.


    • On niin monta tullut tavattua ensi kertaa ja jokainen oli HÄN aikansa.Ihan ensimmäisen tapasin seuroissa, jossa nuoret olivat vain siksi , että se oli ainoa paikka tavata toisia nuoria. Oli kävelty tyttökaverin kanssa sinne n. 10 km. Ei se siihen aikaan missään tuntunut. Mutta poispäin meitä lähti saattamaan potkukelkoilla 2 poikaa. Sen matkan muistan aina.Kelkka luisti keväisellä tiellä. Vauhti tuntui ja nuoruuden kevät tuntui! Ja ensi suudelma.
      tämä oli vasta yksi tarina. Voin kertoa monta tarinaa...joskus.

      • juurella,Rohmiva tunturi lähinnä.Vartiopäällikkö kutsui vanhikseksi sitä.Oli tiskaamassa kun ensi silmäyksen loimme 46 vuotta sitten.

        Ensi rehvit oltiin hiihtamassa siellä rajanpinnassa.Kevät ilma oli ihana ei ollut latuja hiihdettiin vain vierekkäin metsässä.


      • Lumikko

        Muistatteko kun nuorena sanottiin: - Hän oikein isolla HÄÄLLÄ !-


      • Lumikko kirjoitti:

        Muistatteko kun nuorena sanottiin: - Hän oikein isolla HÄÄLLÄ !-

        että sano suomeksi.Ja miten se liittyy minun ensitreffeihin.Kerro samalla omatkin kohtaamisesi ja että olitko HÄÄLLÄ!


      • Lumikko
        pääsky kirjoitti:

        että sano suomeksi.Ja miten se liittyy minun ensitreffeihin.Kerro samalla omatkin kohtaamisesi ja että olitko HÄÄLLÄ!

        Miten minä sen selittäisin. Nuoret tytöt kekenään kun puhuivat tai kirjoittivat heille tärkeästä ihmisestä, sanoivat että HÄN oikeen isolla Häällä. Se tarkoitti vain nuorten kielessä jotain vielä positiivisempaa kuin Hän. En osaa paremmin selittää


      • Lumikko kirjoitti:

        Miten minä sen selittäisin. Nuoret tytöt kekenään kun puhuivat tai kirjoittivat heille tärkeästä ihmisestä, sanoivat että HÄN oikeen isolla Häällä. Se tarkoitti vain nuorten kielessä jotain vielä positiivisempaa kuin Hän. En osaa paremmin selittää

        jotain p,hätää.
        Hätää on varmaan jotunut kestämään sen jälkeen.Kun ruususen unet loppui ja arki valkeni.


    • Kirveli

      Karkauspäivän Karkeloissa Keravalla vuonna 2000
      , nii´in , vaikka olin jo 66v, ei se ikää katso.
      Hän vei minut tanssiin, vei toiseenkin. Nostipa baarijakkarallekin kun en itse pienenä ihmisenä päässyt. Tiemme vievät myöhemmin toisaalle, mutta ystäviä olemme edelleen.

    • sualas

      Olin nuori neiti vielä. Katselin elokuvamainoksia, kiinnosti kovasti, mutta en rohjennut mennä sisälle. Viereeni pysähtyi nuorimies ja kysyi: " Lähtisikö neiti kanssani katsomaan tuota filmiä? " Neiti lähti ja monia filmejä vielä yhdessä katseltiinkin.

    • pikku midinetti

      Toisten häpukuja olen vain ommellut, ehkä täällä tapaan hänet.

    • Vieras mies

      Nainen tuli myöhästyneenä tanssipaikalle. Hidas valssi soi ja minä en ollut löytänyt ketään tuttua. Tuo nainen tuli ja kysyi minulta: "Tanssitko hidasta valssia?" ja minähän tanssin. Hän olikin hyvä tanssiman sitä.

    • uzma-m

      Istuimme tyttoystavieni kanssa nurmikolla,komea tumma mies pyysi ottamaan kavereistaan valokuvia,niin tein.
      Olimme molemmat opiskelioita ,han opiskeli lakia Middle Temple Inn ssa,se oli swinging sixteens aikaa Lontoossa.

    • Atolfia

      toi mukavia muistoja mieleen.

      Lavatansseissa tapasin Hänet. Ajelimme kauniina kesäiltana tyttökaverini kanssa katsomaan, josko viitsisi mennä tanssimaan.

      Siellä kotikaupungin pojat armeijassa olleet pojat olivat irroittelemassa ja juhlimassa vapauteen pääsyään.

      Yksi heistä tuli minuakin hakemaan ja hyvinhän se meni. Pyysi lopuksi saatolle, mutta enpä lähtenyt, oli sen verran ottanut vahvistuksia, joten tiukkapipoisena alkoholin suhteen, kieltäydyin.

      Hän pyysi kuitenkin treffeille huomenna ja suostuinhan minä, mutta ehdottomasti piti tulla selvin päin.

      En uskonut, että hän tulee ollenkaan. Niinpä tyttökaveri kanssa lähdimme kurkistelemaan nurkan takaa, tuleeko hän. HÄN TULI!

      Menin tietysti yksin hänen luokseen ja siitä se sitten alkoi. Tuosta on 52 vuotta. Kuinka aika kuluukaan!

      • Puolituttu mies

        Tästäkin tarinasta on aikaa.( Oletteko muuten huomanneet , että monista asioista on kulunut jo vuosikymmeniä?) Puhelimeni soi. Sanoin nimeni.
        - Täällä on tyttö tikapuilta-
        - Ai, jaa, pitäisikö minun tuntea?
        - Ei vielä.-
        Aikamme juteltuamme selvisi, että he olivat keksineet tämän leikin tyttökaveriensa kanssa.
        Soittivat vain puhelinluettelosta ottamaansa numeroon.
        Hän soitti muutaman kuukauden aikana ja esitteli itsensä aina vain 'tyttö tikapuilta'
        Aikojen päästä kyllä tavattiinkin, mutta sitten hänen harjoitteluaikansa kaupungissa päättyi ja pikkuhiljaa 'maailma sitten vieroitti pois meidät toisistamme'
        Silloin ei vielä ollut numeronäyttöpuhelimia, joten en saanut häneen mitenkään yhteyttä vaikka olisin halunnut


      • Puolituttu mies kirjoitti:

        Tästäkin tarinasta on aikaa.( Oletteko muuten huomanneet , että monista asioista on kulunut jo vuosikymmeniä?) Puhelimeni soi. Sanoin nimeni.
        - Täällä on tyttö tikapuilta-
        - Ai, jaa, pitäisikö minun tuntea?
        - Ei vielä.-
        Aikamme juteltuamme selvisi, että he olivat keksineet tämän leikin tyttökaveriensa kanssa.
        Soittivat vain puhelinluettelosta ottamaansa numeroon.
        Hän soitti muutaman kuukauden aikana ja esitteli itsensä aina vain 'tyttö tikapuilta'
        Aikojen päästä kyllä tavattiinkin, mutta sitten hänen harjoitteluaikansa kaupungissa päättyi ja pikkuhiljaa 'maailma sitten vieroitti pois meidät toisistamme'
        Silloin ei vielä ollut numeronäyttöpuhelimia, joten en saanut häneen mitenkään yhteyttä vaikka olisin halunnut

        Yksinkertaisesti tanssilavalla!
        Olin lähtenyt vähän vastenmielisesti mukaan, kun tyttökaverit tulivat hakemaan.
        Eivätkä lähteneet pois, ennenkuin lähdin mukaan.
        Vannotin että tulemme myös yhdessä pois tansseista.
        Seisoskelin vähän takarivissä lavan reunamilla.
        Yht,äkkiä vaan edessäni seisoi pitkä tummatukkainen poika pokkaamassa minulle.
        Se oli vientiä... siitä se alkoi!!
        Myöhemmin selvisi että silmät olivat siniset.
        Siitä on Aikaa 45 v.


      • Atolfia
        Puolituttu mies kirjoitti:

        Tästäkin tarinasta on aikaa.( Oletteko muuten huomanneet , että monista asioista on kulunut jo vuosikymmeniä?) Puhelimeni soi. Sanoin nimeni.
        - Täällä on tyttö tikapuilta-
        - Ai, jaa, pitäisikö minun tuntea?
        - Ei vielä.-
        Aikamme juteltuamme selvisi, että he olivat keksineet tämän leikin tyttökaveriensa kanssa.
        Soittivat vain puhelinluettelosta ottamaansa numeroon.
        Hän soitti muutaman kuukauden aikana ja esitteli itsensä aina vain 'tyttö tikapuilta'
        Aikojen päästä kyllä tavattiinkin, mutta sitten hänen harjoitteluaikansa kaupungissa päättyi ja pikkuhiljaa 'maailma sitten vieroitti pois meidät toisistamme'
        Silloin ei vielä ollut numeronäyttöpuhelimia, joten en saanut häneen mitenkään yhteyttä vaikka olisin halunnut

        huomaa tarinasi täältä ja ottaa sinuun yhteyttä tätä kautta. Ihmeitten aika ei ole ohi.

        Tarinasi oli hauska.


      • Pikkupirpana

        " Niin monta olen kohdannut matkallain, mutt rakastanut sellaista yhtä vain..ja aina kun vain häntä mä tarvitsen, on lähelläin tuo 'suuri ja karvainen' (?)


      • Atolfia
        Pikkupirpana kirjoitti:

        " Niin monta olen kohdannut matkallain, mutt rakastanut sellaista yhtä vain..ja aina kun vain häntä mä tarvitsen, on lähelläin tuo 'suuri ja karvainen' (?)

        laulun pätkän. Hymy väkisin hiipii suupieliin.

        Minä vain voin laulaa. että "Kullan sain, kullan sain, siit`on hyvä mieli."jne.


      • Pikkupirpana kirjoitti:

        " Niin monta olen kohdannut matkallain, mutt rakastanut sellaista yhtä vain..ja aina kun vain häntä mä tarvitsen, on lähelläin tuo 'suuri ja karvainen' (?)

        Älkää naurako! Kyllä hän tuli valkealla hevosella
        vastaani kylätiellä ja sanoi: - Olen prinssi rohkea, saanko saattaa neidin kotiin .- Kiitos, sanoin minä, mutta kotiini on 200km:ä, olen täällä vain kylässä. Kyllä hän sitten saatteli ilman sitä hevosta joskus minua , mutta pian lähdin kotiin takaisin ja sen pituinen se


      • sualas
        Pikkupirpana kirjoitti:

        " Niin monta olen kohdannut matkallain, mutt rakastanut sellaista yhtä vain..ja aina kun vain häntä mä tarvitsen, on lähelläin tuo 'suuri ja karvainen' (?)

        kehui olevansa Suomen karvaisin mies. Kyllä hän karvainen olikin, ja myös ruskea.
        Yksi taas kehui olevansa hyvä suutelija, sitä en jäänyt odottelemaan.
        Mutta yks oli MM ihan oikeasti ja lähes meidän ikäisenä. Mutta ei heistä kukaan varsinaisesti ollut HÄN kuitenkaan. Mukavia velikultia kuitenkin .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe