Marokkoon pääsiäisenä

Eka reissu!

Tervehdys. Matkaamme ekaa kertaa Agadiriin nyt pääsiäiseksi. Miksi Marokkoon ei tehdä valmismatkoja enää huhtikuun alun jälkeen? Kaikki isot matkanjärjestäjät kun tekevät viimeiset matkansa huhtikuun alussa. Johtuuko säästä vai mistä? Millaiset kelit siellä on huhtikuun alussa? Olisi mukava kuulla kommentteja Marokossa tohon aikaa vuodesta käyneiltä!

4

861

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula

Viime vuoden huhtikuun alkupuolella oli lämmintä 35 - 40 astetta, lämpöä piisasi. Itse tulin kauden viimeisellä lennolla pois. Aika lailla samaan aikaan kausi loppuu tänä vuonna.Suurin syy miksi marokkoon ei tehdä myöhemmin lentoja oli se,että etelä - eurooppa alkaa olla sopivan lämmin ja lennot ovat lyhyemmät.Tosin nämä eivät taida pitää enää paikkaansa, nykyisillä ilma tiloilla.Muutaman vuosi sitten kausi loppui 1 - 2 viikkoa aikaisemmin kuin nyt.Mukavaa olisi jos kausi kestäisi huhtikuun loppuun asti.

• Tuula tuossa jo kertoikin kattavan tiedon säästä. Olin siellä vuosi sitten 4 viikkoa, ja säiden suhteen ei ollut mitään huomautettavaa.Sää on ainakin aikaisemmin senkun vain parantunut mitä pidemmälle kevättä mennään. Olen vuosikausia esittänyt toivomuksia kauden pidentämisestä, mutta se on ollut aivan turhaan.Keväällä illat ja yöt ovat syksyä viileämmät. Lähden huomenna Agadiriin ja tulen pois kauden päättymislennolla eli 12.04.07.Sain tänään puhelinsoiton AM kohdepäälliköltä ,ja hän kertoi sään olevan tällä hetkellä 28-29 astetta.

• kiitoksia
        kalevi.s kirjoitti:

Tuula tuossa jo kertoikin kattavan tiedon säästä. Olin siellä vuosi sitten 4 viikkoa, ja säiden suhteen ei ollut mitään huomautettavaa.Sää on ainakin aikaisemmin senkun vain parantunut mitä pidemmälle kevättä mennään. Olen vuosikausia esittänyt toivomuksia kauden pidentämisestä, mutta se on ollut aivan turhaan.Keväällä illat ja yöt ovat syksyä viileämmät. Lähden huomenna Agadiriin ja tulen pois kauden päättymislennolla eli 12.04.07.Sain tänään puhelinsoiton AM kohdepäälliköltä ,ja hän kertoi sään olevan tällä hetkellä 28-29 astetta.

Tuulalle ja Kaleville vastauksista! Ja hyvää matkaa! Me näemme Marokon sitten ensikertaa huhtikuun alussa :) Ja toivottavasti aurinkoisissa keleissä!

• isa
        kiitoksia kirjoitti:

Tuulalle ja Kaleville vastauksista! Ja hyvää matkaa! Me näemme Marokon sitten ensikertaa huhtikuun alussa :) Ja toivottavasti aurinkoisissa keleissä!

minäkin ( Agadirissa ) pääsiäisenä ja palaan 12.4. Luulenpa että tulee vähintään mielenkiintoinen matka yksinään reissaavalle naiselle.....On mukava seurata näitä mielipiteitä ja kokemuksia ja päästä sitten omin aistein kokemaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      75
      2468
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2096
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      495
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe