Tervehdys. Matkaamme ekaa kertaa Agadiriin nyt pääsiäiseksi. Miksi Marokkoon ei tehdä valmismatkoja enää huhtikuun alun jälkeen? Kaikki isot matkanjärjestäjät kun tekevät viimeiset matkansa huhtikuun alussa. Johtuuko säästä vai mistä? Millaiset kelit siellä on huhtikuun alussa? Olisi mukava kuulla kommentteja Marokossa tohon aikaa vuodesta käyneiltä!
Marokkoon pääsiäisenä
4
834
Vastaukset
- Tuula
Viime vuoden huhtikuun alkupuolella oli lämmintä 35 - 40 astetta, lämpöä piisasi. Itse tulin kauden viimeisellä lennolla pois. Aika lailla samaan aikaan kausi loppuu tänä vuonna.Suurin syy miksi marokkoon ei tehdä myöhemmin lentoja oli se,että etelä - eurooppa alkaa olla sopivan lämmin ja lennot ovat lyhyemmät.Tosin nämä eivät taida pitää enää paikkaansa, nykyisillä ilma tiloilla.Muutaman vuosi sitten kausi loppui 1 - 2 viikkoa aikaisemmin kuin nyt.Mukavaa olisi jos kausi kestäisi huhtikuun loppuun asti.
Tuula tuossa jo kertoikin kattavan tiedon säästä. Olin siellä vuosi sitten 4 viikkoa, ja säiden suhteen ei ollut mitään huomautettavaa.Sää on ainakin aikaisemmin senkun vain parantunut mitä pidemmälle kevättä mennään. Olen vuosikausia esittänyt toivomuksia kauden pidentämisestä, mutta se on ollut aivan turhaan.Keväällä illat ja yöt ovat syksyä viileämmät. Lähden huomenna Agadiriin ja tulen pois kauden päättymislennolla eli 12.04.07.Sain tänään puhelinsoiton AM kohdepäälliköltä ,ja hän kertoi sään olevan tällä hetkellä 28-29 astetta.
- kiitoksia
kalevi.s kirjoitti:
Tuula tuossa jo kertoikin kattavan tiedon säästä. Olin siellä vuosi sitten 4 viikkoa, ja säiden suhteen ei ollut mitään huomautettavaa.Sää on ainakin aikaisemmin senkun vain parantunut mitä pidemmälle kevättä mennään. Olen vuosikausia esittänyt toivomuksia kauden pidentämisestä, mutta se on ollut aivan turhaan.Keväällä illat ja yöt ovat syksyä viileämmät. Lähden huomenna Agadiriin ja tulen pois kauden päättymislennolla eli 12.04.07.Sain tänään puhelinsoiton AM kohdepäälliköltä ,ja hän kertoi sään olevan tällä hetkellä 28-29 astetta.
Tuulalle ja Kaleville vastauksista! Ja hyvää matkaa! Me näemme Marokon sitten ensikertaa huhtikuun alussa :) Ja toivottavasti aurinkoisissa keleissä!
- isa
kiitoksia kirjoitti:
Tuulalle ja Kaleville vastauksista! Ja hyvää matkaa! Me näemme Marokon sitten ensikertaa huhtikuun alussa :) Ja toivottavasti aurinkoisissa keleissä!
minäkin ( Agadirissa ) pääsiäisenä ja palaan 12.4. Luulenpa että tulee vähintään mielenkiintoinen matka yksinään reissaavalle naiselle.....On mukava seurata näitä mielipiteitä ja kokemuksia ja päästä sitten omin aistein kokemaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714