voisko joku kirjottaa sellasen tarinan/tositapahtumasta mis on ollu sä ja kaverin äiti....KInkyä!
kaverin äiti
14
25006
Vastaukset
- Kaverin äiti
Niin minä olen sen kaverin äiti ja jostain syystä poikani ystävät ovat aina tykänneet olla seurassani.
Kuitenkin kävi tässä joku aika sitten niin että yksipoika tästä porukasta tuli illalla käymään ja Timoa kysymaan vaikka tiesi hyvin Timon olevan elokuvissa muiden poikien kanssa. Pojat ovat 16-20 väliltä (tämän tapahtuma hetkellä en tiennyt kyseisen pojan ikää).
Jarmo oli pari viikkoa vaille 18 ja minä 42 mutta se ei meitä haitannut vaan oli todella nautinnollinen ilta (jonka olemme uusineet moneen kertaan).
En halua täällä kovin julkisesti yksityiskohtia kertoa ettei satu vääriin silmiin, mutta jos laitat jonkun osotteen niin voin maililla kertoa niin yksityiskohtaisesti kuin vain ikinä haluat.- joona
minulla olisi samanlaisia kokemuksia ja niitä olisi kiva vaihtaa joten kirjoita minulle niin minä sitten sinulle osoite: [email protected]
- Nuorimies
joku kirjoitti:
nii et jos todella haluut ni mua kyl [email protected]
Laitappa se juttu tännekkin!
[email protected] - _s_
Nuorimies kirjoitti:
Laitappa se juttu tännekkin!
[email protected]voisin sitten kertoa oman samanlaisen kokemuksen omasta nuoruudestani!!!
- aake
Hei!
Minua kiinnostaa tällainen, vaikka olen jo vanhempi ukkomies.
Aake - Hartsa
mulle kans noita nuoripoika/äiti juttuja
- Utelias
Laitatko myös minulle tuleen hyvin yksityiskohtaisen tarinan. Kiitos.
email: [email protected] - mielonen
mulle saat ainakin laittaa noita tarinoita niin paljon ku jaksat...
eli siis maili on : [email protected] - DON
Moi
Pistä minullekkin tarinasi, vahempi Nainen ja nuori mies kiinnostaa.
Terv. DON
p.s. voin kirjoittaa sinulle jos haluat jostain aiheesta joka sinua kiinnostaa!!!
- ----------
Kirjoita itse. Yäk.
- Don
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353742Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2453412Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503170Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2642456En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251695Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2161477Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2291366Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111285Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa971283Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot221175