voisko joku kirjottaa sellasen tarinan/tositapahtumasta mis on ollu sä ja kaverin äiti....KInkyä!
kaverin äiti
14
25096
Vastaukset
- Kaverin äiti
Niin minä olen sen kaverin äiti ja jostain syystä poikani ystävät ovat aina tykänneet olla seurassani.
Kuitenkin kävi tässä joku aika sitten niin että yksipoika tästä porukasta tuli illalla käymään ja Timoa kysymaan vaikka tiesi hyvin Timon olevan elokuvissa muiden poikien kanssa. Pojat ovat 16-20 väliltä (tämän tapahtuma hetkellä en tiennyt kyseisen pojan ikää).
Jarmo oli pari viikkoa vaille 18 ja minä 42 mutta se ei meitä haitannut vaan oli todella nautinnollinen ilta (jonka olemme uusineet moneen kertaan).
En halua täällä kovin julkisesti yksityiskohtia kertoa ettei satu vääriin silmiin, mutta jos laitat jonkun osotteen niin voin maililla kertoa niin yksityiskohtaisesti kuin vain ikinä haluat.- joona
minulla olisi samanlaisia kokemuksia ja niitä olisi kiva vaihtaa joten kirjoita minulle niin minä sitten sinulle osoite: [email protected]
- Nuorimies
joku kirjoitti:
nii et jos todella haluut ni mua kyl [email protected]
Laitappa se juttu tännekkin!
[email protected] - _s_
Nuorimies kirjoitti:
Laitappa se juttu tännekkin!
[email protected]voisin sitten kertoa oman samanlaisen kokemuksen omasta nuoruudestani!!!
- aake
Hei!
Minua kiinnostaa tällainen, vaikka olen jo vanhempi ukkomies.
Aake - Hartsa
mulle kans noita nuoripoika/äiti juttuja
- Utelias
Laitatko myös minulle tuleen hyvin yksityiskohtaisen tarinan. Kiitos.
email: [email protected] - mielonen
mulle saat ainakin laittaa noita tarinoita niin paljon ku jaksat...
eli siis maili on : [email protected] - DON
Moi
Pistä minullekkin tarinasi, vahempi Nainen ja nuori mies kiinnostaa.
Terv. DON
p.s. voin kirjoittaa sinulle jos haluat jostain aiheesta joka sinua kiinnostaa!!!
- ----------
Kirjoita itse. Yäk.
- Don
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1404248Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1933921Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi302633Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102432100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks51770Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1021436Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491404Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361099