kaverin äiti

joku

voisko joku kirjottaa sellasen tarinan/tositapahtumasta mis on ollu sä ja kaverin äiti....KInkyä!

14

25092

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverin äiti

Niin minä olen sen kaverin äiti ja jostain syystä poikani ystävät ovat aina tykänneet olla seurassani.
      Kuitenkin kävi tässä joku aika sitten niin että yksipoika tästä porukasta tuli illalla käymään ja Timoa kysymaan vaikka tiesi hyvin Timon olevan elokuvissa muiden poikien kanssa. Pojat ovat 16-20 väliltä (tämän tapahtuma hetkellä en tiennyt kyseisen pojan ikää).
      Jarmo oli pari viikkoa vaille 18 ja minä 42 mutta se ei meitä haitannut vaan oli todella nautinnollinen ilta (jonka olemme uusineet moneen kertaan).
      En halua täällä kovin julkisesti yksityiskohtia kertoa ettei satu vääriin silmiin, mutta jos laitat jonkun osotteen niin voin maililla kertoa niin yksityiskohtaisesti kuin vain ikinä haluat.

• joona

minulla olisi samanlaisia kokemuksia ja niitä olisi kiva vaihtaa joten kirjoita minulle niin minä sitten sinulle osoite: [email protected]

• Jusa

Moi,
        Minuakin tarina kiinnostaa kovin jos
        mahdollista saada se niin ihahaa
        [email protected]

• joku

• Nuorimies

• _s_
        Nuorimies kirjoitti:

Laitappa se juttu tännekkin!
        [email protected]

voisin sitten kertoa oman samanlaisen kokemuksen omasta nuoruudestani!!!

• aake

Hei!
        Minua kiinnostaa tällainen, vaikka olen jo vanhempi ukkomies.
        Aake

• aake

• Hartsa

mulle kans noita nuoripoika/äiti juttuja

• Utelias

Laitatko myös minulle tuleen hyvin yksityiskohtaisen tarinan. Kiitos.
        email: [email protected]

• mielonen

mulle saat ainakin laittaa noita tarinoita niin paljon ku jaksat...

eli siis maili on : [email protected]

• DON

Moi
        Pistä minullekkin tarinasi, vahempi Nainen ja nuori mies kiinnostaa.
        Terv. DON
        p.s. voin kirjoittaa sinulle jos haluat jostain aiheesta joka sinua kiinnostaa!!!

• ----------

Kirjoita itse. Yäk.

• Don

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      254
      5856
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      45
      3852
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      35
      3231
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      60
      3119
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      166
      2958
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      40
      2770
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      92
      2757
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      75
      2434
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      77
      2068
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      196
      2047
    Aihe