kaverin äiti

joku

voisko joku kirjottaa sellasen tarinan/tositapahtumasta mis on ollu sä ja kaverin äiti....KInkyä!

14

24990

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverin äiti

Niin minä olen sen kaverin äiti ja jostain syystä poikani ystävät ovat aina tykänneet olla seurassani.
      Kuitenkin kävi tässä joku aika sitten niin että yksipoika tästä porukasta tuli illalla käymään ja Timoa kysymaan vaikka tiesi hyvin Timon olevan elokuvissa muiden poikien kanssa. Pojat ovat 16-20 väliltä (tämän tapahtuma hetkellä en tiennyt kyseisen pojan ikää).
      Jarmo oli pari viikkoa vaille 18 ja minä 42 mutta se ei meitä haitannut vaan oli todella nautinnollinen ilta (jonka olemme uusineet moneen kertaan).
      En halua täällä kovin julkisesti yksityiskohtia kertoa ettei satu vääriin silmiin, mutta jos laitat jonkun osotteen niin voin maililla kertoa niin yksityiskohtaisesti kuin vain ikinä haluat.

• joona

minulla olisi samanlaisia kokemuksia ja niitä olisi kiva vaihtaa joten kirjoita minulle niin minä sitten sinulle osoite: [email protected]

• Jusa

Moi,
        Minuakin tarina kiinnostaa kovin jos
        mahdollista saada se niin ihahaa
        [email protected]

• joku

• Nuorimies

• _s_
        Nuorimies kirjoitti:

Laitappa se juttu tännekkin!
        [email protected]

voisin sitten kertoa oman samanlaisen kokemuksen omasta nuoruudestani!!!

• aake

Hei!
        Minua kiinnostaa tällainen, vaikka olen jo vanhempi ukkomies.
        Aake

• aake

• Hartsa

mulle kans noita nuoripoika/äiti juttuja

• Utelias

Laitatko myös minulle tuleen hyvin yksityiskohtaisen tarinan. Kiitos.
        email: [email protected]

• mielonen

mulle saat ainakin laittaa noita tarinoita niin paljon ku jaksat...

eli siis maili on : [email protected]

• DON

Moi
        Pistä minullekkin tarinasi, vahempi Nainen ja nuori mies kiinnostaa.
        Terv. DON
        p.s. voin kirjoittaa sinulle jos haluat jostain aiheesta joka sinua kiinnostaa!!!

• ----------

Kirjoita itse. Yäk.

• Don

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8636
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7897
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      10
      5478
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5119
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4929
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3447
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3164
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3056
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3049
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2660
    Aihe