kaverin äiti

joku

voisko joku kirjottaa sellasen tarinan/tositapahtumasta mis on ollu sä ja kaverin äiti....KInkyä!

14

24903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverin äiti

Niin minä olen sen kaverin äiti ja jostain syystä poikani ystävät ovat aina tykänneet olla seurassani.
      Kuitenkin kävi tässä joku aika sitten niin että yksipoika tästä porukasta tuli illalla käymään ja Timoa kysymaan vaikka tiesi hyvin Timon olevan elokuvissa muiden poikien kanssa. Pojat ovat 16-20 väliltä (tämän tapahtuma hetkellä en tiennyt kyseisen pojan ikää).
      Jarmo oli pari viikkoa vaille 18 ja minä 42 mutta se ei meitä haitannut vaan oli todella nautinnollinen ilta (jonka olemme uusineet moneen kertaan).
      En halua täällä kovin julkisesti yksityiskohtia kertoa ettei satu vääriin silmiin, mutta jos laitat jonkun osotteen niin voin maililla kertoa niin yksityiskohtaisesti kuin vain ikinä haluat.

• joona

minulla olisi samanlaisia kokemuksia ja niitä olisi kiva vaihtaa joten kirjoita minulle niin minä sitten sinulle osoite: [email protected]

• Jusa

Moi,
        Minuakin tarina kiinnostaa kovin jos
        mahdollista saada se niin ihahaa
        [email protected]

• joku

• Nuorimies

• _s_
        Nuorimies kirjoitti:

Laitappa se juttu tännekkin!
        [email protected]

voisin sitten kertoa oman samanlaisen kokemuksen omasta nuoruudestani!!!

• aake

Hei!
        Minua kiinnostaa tällainen, vaikka olen jo vanhempi ukkomies.
        Aake

• aake

• Hartsa

mulle kans noita nuoripoika/äiti juttuja

• Utelias

Laitatko myös minulle tuleen hyvin yksityiskohtaisen tarinan. Kiitos.
        email: [email protected]

• mielonen

mulle saat ainakin laittaa noita tarinoita niin paljon ku jaksat...

eli siis maili on : [email protected]

• DON

Moi
        Pistä minullekkin tarinasi, vahempi Nainen ja nuori mies kiinnostaa.
        Terv. DON
        p.s. voin kirjoittaa sinulle jos haluat jostain aiheesta joka sinua kiinnostaa!!!

• ----------

Kirjoita itse. Yäk.

• Don

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      460
      8232
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      116
      5667
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      116
      4701
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      210
      4574
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      35
      4509
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      55
      4013
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3890
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      79
      3772
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      44
      3700
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      87
      3528
    Aihe