Mikä on MS Access-tietokannan maksimi koko joka vielä toimii vakaasti. Minun tietokanta 55 Mt ja on muuttunut epävakaaksi.
Tietokantaa ei voi muutaa MDE-muotoon koska sitä "kehitetään" jatkuvasti.
Mahtaako muilla olla kokemuksia Access ohjelman kaatuilusta.
access max koko
mitäs nyt?
2
516
Vastaukset
- accessi
Mulla on 255 meganen data.mdb serverillä. Siitä hakee tietoja työasemien sovellus.mdb:t, jotka on noin 4 megaa. Versio on access 2003, ja tuntuu toimivan ihan hyvin.
- ww312
Mimmosia kyselyitä teet?
ettet vaan SELECT * FROM taulu silloin ei ihme että kaatuilee koska liikutat paljon turhaa tietoa.
Ennemmin SELECT id, tietosi FROM taulu LIMIT 0,40 Tai miten nyt Accesissa tuo tehdäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752