Paljonko Sedonium maksaa?
Sedonium
6
5429
Vastaukset
- .............
Eikös kukaan tiiä?
- ........
Ei tartte enään vastaa, kun tiedäön.
- iip
Terve! Minuakin kiinnostaisi kovasti Sedoniumin hinta, mikäli kyseessä on tämä nukahtamis-rohdos..?
- mömmö tönö
Kajaanissa maksaa 50 kpl 10,50e.
- Sedonium Haisee
Ei mitään apua. Saattaa tulla vähän tokkurainen olo hetkeksi. Mutta sitten sitä taas herää valvomaan sujuvasti koko yön.
- Tallukka
Maksaa minun lähiapteekissa vajaat 13 euroa (50 tabl.) ja on ollut ihan suhteellisen hyödyllinen aine, tosin ei nukahtamiseen, vaan lievään jännittyneisyyteen. Vaikuttava ainesosa, valeriana, on mieto lihasrelaksantti, joka depressoi hieman keskushermostoa. Joten siinä se "nukahtamisvalmiutta lisäävä" vaikutus. En tosiaan suosittele varsinaiseksi unilääkkeeksi, mutta jos muuten unettaa, niin nukahtamisvalmiutta lisääntyy sillä ainakin itselläni selvästi. Jännittämiseen auttaa hieman, mutta ei häiriintyneeseen ahdistukseen tai muihin varsinaisiin psykiatrisiin ongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448