annetaan seeprapeippoja

annukka

Annetaan 3 seeprapeippoa, iloisia visertäjiä.
Häkki ei tule mukaan.

10

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja

Missäpäin asustatte, kuinka kova-äänisiä linnut ovat, ovatko saaneet olla vapaina päivittäin? olisin kiinnostunut. Minulla on ollut kaikenlajisia papukaijoja elämäni aikana, mutta seepra-peipoista ei ole ollut kokemusta. Tällä hetkellä meillä on Intian kaulanauha-parakiitti, joka on aina vapaana kotona ollessani, mutta häkkejä olisi meillä ylimääräisiä peippojakin varten. Rakastan lintuja yli kaiken!

• Kurnaus

Tulee oikein ikävä mun seeprapeippoja mitkä olivat ensimmäiset lintuni. Ensimmäinen seeprapeippo tunsi myös nimensä. Mielestäni peipot ovat iloisia ja tosi kivoja lintuja. Peipot myös kylpevät paljon ja vesi lentää tosi pitkälle. Jotkut peipot voivat myös tulla kädelle. Mun oli pakko luopua peipoistani, koska kissani oli jotenkin päässyt lintuihin käsiksi ja yksi muistaakseni oli vielä jäljellä, kun tulin kotiin ja joka paikassa oli höyheniä.

• annukka

Moi
        Peipot asustavat Suodenniemellä. Tampereelta 60 km Poriin päin.
        Peipot kyllä sirkuttavat paljon ja varsinkin jos niille puhuu ja kun ne näkee ihmisen ensimäiseksi aamulla.Ääni ei ole kova. Vapaina eivät ole paljoa olleet kun meillä on koira. Nää on vaatimattomia lintuja ja tosi ihania.

• snoopy
        annukka kirjoitti:

Moi
        Peipot asustavat Suodenniemellä. Tampereelta 60 km Poriin päin.
        Peipot kyllä sirkuttavat paljon ja varsinkin jos niille puhuu ja kun ne näkee ihmisen ensimäiseksi aamulla.Ääni ei ole kova. Vapaina eivät ole paljoa olleet kun meillä on koira. Nää on vaatimattomia lintuja ja tosi ihania.

MOi!
        Mulla on sama ongelma: haluaisin ottaa yhden tai kaksi lintua, mutta asun keski-suomessa!
        Mitenköhän kuljetus järjestyisi???
        Olisin todella kiinnostunut. mutta kuljetus on ainoa ongelma....
        Mulla on jo kaksi undulaattia ja yksi kanarianlintu eli kokemusta löytyy!!!
        Kirjottele!!
        =)

• annukka
        snoopy kirjoitti:

MOi!
        Mulla on sama ongelma: haluaisin ottaa yhden tai kaksi lintua, mutta asun keski-suomessa!
        Mitenköhän kuljetus järjestyisi???
        Olisin todella kiinnostunut. mutta kuljetus on ainoa ongelma....
        Mulla on jo kaksi undulaattia ja yksi kanarianlintu eli kokemusta löytyy!!!
        Kirjottele!!
        =)

Moi.
        Yhtä en anna mutta kaksi koska ovat pareja. Yritä järjestää vaan...
        Annukka

• annukka

Peipot on yhä etsimässä uutta kotia.

• halutaan peippoja

Voitko laittaa peippoja tulee linja-autossa. Maksan luonnollisesti kyydin. Mul on 2 peippoa ennestää ja asun etelä-suomes.

• annukka
        halutaan peippoja kirjoitti:

Voitko laittaa peippoja tulee linja-autossa. Maksan luonnollisesti kyydin. Mul on 2 peippoa ennestää ja asun etelä-suomes.

En laita bussilla tuleen, huonoja kokemuksia. Se saa joka hakee.

• binah

Missä päin sijaitsisi nämä peipot, ja minkä ikäisiä, ja mitä sukupuolta mahtavat olla?

• Ojala

Onko mennyt jo? ja missä päin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe