laitteet asentaa ja liittää toisiinsa kun haluan nauhoittaa vhs-laitteellani ohjelmia digi-boxin kautta?
eli miten nämä scart-liitännät pitää laittaa?
-vhs
-tv
-digi boxi
miten
1
576
Vastaukset
- esko
Ensinnäkin, pitää olla sellainen digiboxi, jossa on antenninjohdon tulo ja lähtöliitäntä. Eli antennijohto digiboxiin, digiboxsista videoihin. Molemmista sitten scart johdot suoraan televisioon. Videohin haetaan yksi kanava digiboksille (kun analogiset lähetykset loppuvat, muita kanavia ei videossa edes tarvita.) Sitten kun nauhoitat digiboksin kautta vastaanotettavaa ohjelmaa, laita videot nauhoittamaan em. digiboksin kanavaa. Pitää muistaa, että jos nauhoituksen aikana vaihdat digiboksin kanavaa, myös nauhoitettava ohjelma vaihtuu, ja jos nauhoitat ajastimella, pitää myös digiboksi ajastaa samaksi ajankohdaksi kuin videot.
Itse olen laittanut vielä videoista suoraan antennijohdon televisioon, niin television katselu analogisilla kanavilla onnistuu ilman että tarvitsee pitää digiboksia päällä.
Oletan siis, että käytössäsi on ei tallentava digiboksi, tai ei kai tossa muuten oikein olisi mitään järkeä. Olen kuitenkin asiassa täysi amatööri, mutta jos näistä jotain apua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672337Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1241946
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541688- 561672
- 661592