laitteet asentaa ja liittää toisiinsa kun haluan nauhoittaa vhs-laitteellani ohjelmia digi-boxin kautta?
eli miten nämä scart-liitännät pitää laittaa?
-vhs
-tv
-digi boxi
miten
1
564
Vastaukset
- esko
Ensinnäkin, pitää olla sellainen digiboxi, jossa on antenninjohdon tulo ja lähtöliitäntä. Eli antennijohto digiboxiin, digiboxsista videoihin. Molemmista sitten scart johdot suoraan televisioon. Videohin haetaan yksi kanava digiboksille (kun analogiset lähetykset loppuvat, muita kanavia ei videossa edes tarvita.) Sitten kun nauhoitat digiboksin kautta vastaanotettavaa ohjelmaa, laita videot nauhoittamaan em. digiboksin kanavaa. Pitää muistaa, että jos nauhoituksen aikana vaihdat digiboksin kanavaa, myös nauhoitettava ohjelma vaihtuu, ja jos nauhoitat ajastimella, pitää myös digiboksi ajastaa samaksi ajankohdaksi kuin videot.
Itse olen laittanut vielä videoista suoraan antennijohdon televisioon, niin television katselu analogisilla kanavilla onnistuu ilman että tarvitsee pitää digiboksia päällä.
Oletan siis, että käytössäsi on ei tallentava digiboksi, tai ei kai tossa muuten oikein olisi mitään järkeä. Olen kuitenkin asiassa täysi amatööri, mutta jos näistä jotain apua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642