xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
********************
Joskus ihmiset koskettavat
toisiaan syvältä
Niin meille kävi
Vaikka kuljemme nyt
eri teitä
en ole surullinen
Miksi olisin
Sinä herätit rakkauteni
Se on yhä minussa
Kaunista ja hyvää
~Sinua~
Kuljet mukanani
********************
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
EN OLE SURULLINEN
8
450
Vastaukset
- vakava
Hauska kuulla että et oo surullinen
kuljen mukanasi
kivaa jatkoa toivoo ec- *MURUKULTA*
Nostan hieman edestä takkia
kurkkaan sisälle...siellä olet :)
sitten taas napitan äkkiä
ja vedän päähäni lakkia! :)
Talitintti puussa ei osaa olla hiljaa...
mitä sille voi tehdä..se on onnesta sekaisin,
kun tulee kevät,,, mutta vois se välilä mennä muualle visertään! murrr....*joo joo naurattaa*! :)))
Mukvaata keskiviikoa.... A:lle kaa! :)
- Rellu.
koit sisäisen herätyksen, tunteista suurimman -
mikä tässä elämässä voisi olla kauniimpaa,
syvällisempää * miettii *
Vähillä ja herkillä sanoilla koottu kaipaava
runo, joka kosketti Rellua, kiitz.
Hitzit, pitäs olla 10 minsan päästä puolen
kilsan päässä, nyt menox ja kovaaaaaaaa ...
Nii, ja gyl se viä koskettaa :)
moimoi- *MURUKULTA*
Minä se koen harva se päivä herätyksiä! :)))
Aamulla......ennn !
Tuli mieleen, että mulla on tuo ½ km matka täytyy yleensä mennä ½ minuuttiin (oikeesti) ja menee!!
Kun pitää mennä kurssille..aina on kiire! *huoh*
Toivottavasti ehdit *katsoo horisonttiin* joo ehdit! Mukvaa kiireetöntä loppupvää ! :)
Ihanaa päivää ystäväni.
Olaan rakastuneita ainakin itseemme hymy- *MURUKULTA*
Tunteet ei ole toisten määrättävissä, onneksi ! :)
Nyt kun on muotia nämä salarakkaat, niin rakastetaan mekin sitten vaikka salaa,,,kiäh kiäh,,eikä kukaan tiedä mitään !
Hiphei ja iloista iltaa, M ! :) - Erik von
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tunteet ei ole toisten määrättävissä, onneksi ! :)
Nyt kun on muotia nämä salarakkaat, niin rakastetaan mekin sitten vaikka salaa,,,kiäh kiäh,,eikä kukaan tiedä mitään !
Hiphei ja iloista iltaa, M ! :)Ennenkuin ryhdyn analysoimaan mielenkiintoista runoasi niin saanen kertoa että tänään kruisailin vaunullani suurkaupunkimiljöössä.....Ikävä kyllä pysäköintipaikan löytäminen oli hieman hankalaa.Katsos kun en voi pysäköidä Beatleytä jos lähellä on tavallisia kansanautoja.....ei ainakaan Ladan lähelle....hyi mikä kauhea haju...Mutta sitten huomasin että jalokiviliikkeen edustalla on uudehkoja Mercedes Benz 500 sl autoja joitten väliin rohkenin jättää vaununi......Siitä runostasi:Minun mielestäni siinä on paljon antropoottista luksustelua ja monumenttaalisia kohoutumia.....
- *MURUKULTA*
Erik von kirjoitti:
Ennenkuin ryhdyn analysoimaan mielenkiintoista runoasi niin saanen kertoa että tänään kruisailin vaunullani suurkaupunkimiljöössä.....Ikävä kyllä pysäköintipaikan löytäminen oli hieman hankalaa.Katsos kun en voi pysäköidä Beatleytä jos lähellä on tavallisia kansanautoja.....ei ainakaan Ladan lähelle....hyi mikä kauhea haju...Mutta sitten huomasin että jalokiviliikkeen edustalla on uudehkoja Mercedes Benz 500 sl autoja joitten väliin rohkenin jättää vaununi......Siitä runostasi:Minun mielestäni siinä on paljon antropoottista luksustelua ja monumenttaalisia kohoutumia.....
jjjjjjooooooohhhhhh........500 SL viereen...no kait toisella puolen oli kuitenkin vähintään SL 65 AMG... sää tiedät tän, Erik...! :)
Oliko siellä jalokiviliikkeessä jokin talvi ale...
Se on tämä kevätaurinko, kun laittaa hankkiin muutaman kivan pikku timantin sormiin kiiltelemään! Eikös vain, Erik? *nauraa hyvätahtoisesti* :D
Niiih, runosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
