Irtisanomisesta

tietoa

Meillä irtisanottiin tv-lupa loppumaan elokuun loppuun jo hyvissä ajoin netin kautta. Mitään vahvistusta ei tullut, vaan irtisanomisesta huolimatta koko vuoden lasku tupsahti ajallaan postilootaan.

Ilmeisesti siis "unohtavat" lukea netistä tulleet irtisanomiset, joten jos olette aikeissa lopettaa tv:n katsomisen, niin kannattaa hoitaa asia puhelimitse!

4

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persaukisten piiritarkastaja

Milläs todistat sen puhelun? Sähköpostilla kannataa pyytää lukukuittaus.

Mullekin tuli aikoinaan laskuja tv-maksun irtisanomisen jälkeen. Laitoin irtisanomisen ihan postista saatavalla lomakkeella. Soitin viestintävirastoon .... ei "löytynyt" sieltä lopetusilmoitusta. Sitten laitoin kirjattuna kirjeenä Rekisteritietojen tarkastuspyyntölomakkeen joka löytyy tuolta
      http://www.tietosuoja.fi/3186.htm

Noin parin viikon kuluttua sain melkoisen kasan paperia ja kas kummaa siellähän se lopetusiloituskin oli. Liikaa maksetut maksut tuli samana päivänä palautuskuluilla (30 mk, siis 5 euroa) vähennettynä.

Minä vaadin myös asian selvityskuluja, lähinnä kirjatusta kirjeestä aiheutuneita postikuluja n. 4 euroa siihen aikaan vuonna 2001. Vaatimuksiini ei vastattu millään tavalla.

Eli aika törkeää touhua tuo viestintävirasto harrastaa.

• Tein ilmoituksen pari viikkoa sitten. Ei ole tullut kuittausta millään tavalla. Kesäkuussa tulee seuraava lasku - toivottavasti viimeinen ja oikean suuruinen.

• ajassa elävä

noin 4-5 kk:n kuluttua. Siinä kirjeessä on hauska teksti "Olemme huomanneet, että olet...". Minä olisin ollut äärettömän hämmästynyt, jos irtisanomisilmoitustani ei olisi edes huomattu virastossa. Milloinkohan esim. verottaja alkaa lähettää ilmoituksia "olemme huomanneet, että olet maksanut verosi ajallaan" tai väestörekisteristä "Olemme huomanneet, että olet tehnyt muuttoilmoituksen ...".

En minä ainakaan lähetä asiakkailleni kirjeitä kaikista huomaamistani tehtäviini kuuluvista asioista. Olenkohan minä huolimaton?

• Lopetettu myös

Meille ei tullut mitään ilmoitusta että olisi huomattu lopetus, tosin maksulappua ei enää ole tullut ja toivottavasti ei tulekaan. Otin kyllä todisteeksi ruudunkaappauksen ja tulosteen myös heidän sivunsa lopetusilmoituksesta sekä lähetetystä erillisestä sähköpostista ko. paikkaan.

Aikaa kulunut jo yli puoli vuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7084
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4662
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4434
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe