nainen ja mies? Pukeudutko useimmiten tuulipukuun niinkuin tuossa alempana joku väittää, vaiko muodinmukaisesti?
Miten pukeudut
41
1334
Vastaukset
- ja sään
Töihin pukeudun hyvin, koska työni niin vaatii asiakaspalvelussa.Olen kyllä oikea vaatefriikki ja korkokenkiä suorastaan rakastan.
Vapaalla pukeudun ulkoilu/urheiluvaatteisiin.Olen myös siispä urheiluliikkeiden "kanta-asiakas", koska haluan salillakin olla nättinä,vaikkakin hikisenä.
Siis en omista sitä vanhanaikaista tuulipukua, mutta ulkoiluvaatteet ovat nykyään tosi nättejä ja mukaviakin,sekin on tärkeetä. Ulkoiluvaatteet ovat vain tosi kalliita nykyään (merkkituotteet).
Näin vielä kun on töitä ja rahaa ja terveyttä.Nautin elämästäni kaikin tavoin,koska huomisesta ei tiedä kukaan.
T:Nainen 50Olen myös 50 enkä pukeudu tuulipukuun! Omistan kylläki ulkoilu vaatteita joita käytän lenkillä mutta ei ne mitään tuulipukuja ole vaan kauniita ja hyvin istuvia.
Kauniit vaatteet kuuluvat myös jumppa- ja kuntosaleille. On paljon kivempi lähteä salille tai jumppaan kun on kunnon varusteet eikä mitään vanhaa ja virttynyttä.
Kotona käytän usein hametta, en verkkareita.
Rakastan naisellista tyyliä. Kun on nainen niin pitää myös näyttää naiselta ja olla ylpeä naiseudesta!
Niin no, maksaahan se mutta maksakoon! Olen samaa mieltä, nautitaan elämästä eikä mietitä huomista!- myös minäkin
piive kirjoitti:
Olen myös 50 enkä pukeudu tuulipukuun! Omistan kylläki ulkoilu vaatteita joita käytän lenkillä mutta ei ne mitään tuulipukuja ole vaan kauniita ja hyvin istuvia.
Kauniit vaatteet kuuluvat myös jumppa- ja kuntosaleille. On paljon kivempi lähteä salille tai jumppaan kun on kunnon varusteet eikä mitään vanhaa ja virttynyttä.
Kotona käytän usein hametta, en verkkareita.
Rakastan naisellista tyyliä. Kun on nainen niin pitää myös näyttää naiselta ja olla ylpeä naiseudesta!
Niin no, maksaahan se mutta maksakoon! Olen samaa mieltä, nautitaan elämästä eikä mietitä huomista!pukeudun tilanteen mukaan. Yleensä en käytä tuulipukua edes ostoksilla käydessä. Mutta mitä vikaa siinä on, jos se on nätti?
Ostan merkkivaatteita ja käytän työmatkoilla esim. mokkatakkia, bleiseriä tai jotain puolitakkia.
Olen hoikka, joten en näytä pahalta farkuissakaan (ei ole oma mielipide, vaan ystäväni niin sanovat). myös minäkin kirjoitti:
pukeudun tilanteen mukaan. Yleensä en käytä tuulipukua edes ostoksilla käydessä. Mutta mitä vikaa siinä on, jos se on nätti?
Ostan merkkivaatteita ja käytän työmatkoilla esim. mokkatakkia, bleiseriä tai jotain puolitakkia.
Olen hoikka, joten en näytä pahalta farkuissakaan (ei ole oma mielipide, vaan ystäväni niin sanovat).Jos se on nätti. Mutta jos siinä on roikkuvat housut joissa kuminauhat lahkeensuissa ja ovat yhtä leveät kuin pitkät. Ja takki on kuin teltta, monesta väristä koottu niin se ON MAUTON!
Sellaseksihan tuulipuku luokitellaan ja sellaisten käytöstä meitä syytetään.
Mutta ei kunnon ulkoilupuvussa ole mitään vikaa. On asiallinen vaate, istuu hyvin päälä ja ennenkaikkea, on kaunis! Sellaisessa on ilo lähteä lenkille! Maksaa hiukka enempi kuin perinteinen mutta on taatysti hintansa väärti!- hmmmmmmmmmmmm
No joo, ei ole tuulipukua tai verkkareita, aina ei onnistu. Ikäni muistan miten jossain laskettelukeskuksen tiimoilla tölläsivät kun oli pikkutakki ja nahkakengät kun muilla oli jotkut kummalliset avaruus vaatteet...
Onhan niitä toppatakkeja ja shortseja olemassa mökillä ja silleen. Joka tapauksessa pitää aina erikseen miettiä jos jostain syystä tarvitsee sellaista mukaansa. Puku ja pikkutakki/ siistit housut sopivat melkein mihin vaan normaali oloissa.
Ja kotona käytetään vanhat vaatteet loppuun, sen tosin taitaa olla näköistäkin...
Merkit on toki kivoja ja nitä voi bongailla jos haluaa. Jos nyt itelläkin on jotain merkkikamaa niin ei mua haittaa ollenkaan laittaa siistiä marketista otettua paitaa niitten kaa jos ei satu muutakaan sopivaa käteen.
Typerykset brassaa "merkkituotteilla". Ne niin monesti on haettu kiinasta tai tallinnasta. "Lads". Naurettavinta on nykyään toi Burberry-boomi, melkein sama kuin aikoinaan oli joku Paul&Shark tai Lancome. Osoittaa vaan junttiutta.
Kyllä mä aion nauttia elostani ihan jotenkin muuten kuin brassailemalla vaatteillani.
Joillain on tyyli, joillain rahaa ja joillain vain tarve näyttää.
=DW=
- Anskuliini
hengittävään, tuulen-ja vedenpitävään ulkoiluasuun työmatkoilla ja ulkoillessa (merkki Haglöfs), jalassa on maastokengät tai lenkkarit.
Muulloin asu vaihtelee, talvella pitkää ja lyhyttä toppaa, villakangastakki ja viitta, kesällä farkkutakki tai jakku.
Luulisin pukeutuvani kuten suurin osa suomalaisista naisista = ihan tavallisesti.- Pirre*
ehkä "ulkotyöläinen", tai siis sellaisessa työssä jossa s a a olla ulkona?
Mieku tykkäisin pistää rensselit selekään ja mennä maastoon, mutta nyt tilanne on mikä on eli. se siitä. :) - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
ehkä "ulkotyöläinen", tai siis sellaisessa työssä jossa s a a olla ulkona?
Mieku tykkäisin pistää rensselit selekään ja mennä maastoon, mutta nyt tilanne on mikä on eli. se siitä. :)Olen sisätyöläinen, meidän toimistossa ei ole edes ikkunaa, mutta työpaikka on 7 km päässä ja kun sen pyöräilee niin pitää olla hyvät varusteet.
Tykkään myös olla luonnossa, viimeviikon olin hiihtämässä ja kohta aurinko sulattaa lumet ja jäät että pääsee saareen risusavottaan ja kuopsuttelemaan
lehtiä kompostiin.
- Pirre*
ja niinkuin viihdyn ts. persoonani mukaisesti.
:) - Mona-Liiza evk
enimmäkseen farkkuihin ja toppeihin, kesällä caprihousuihin tai hameeseen, tuulipukua en omistakaan.
Rakastan korkokantakenkiä ja käytänkin niitä aina joskus, yleensä kuitenkin matalakantaisia nilkkareita kun joudun kävelemään niin paljon. - Kaupunkilainen
En edes omista tuulipukua (onko sellaisia edes enää?), mutta on minulla kaksi ulkoilupukua, toinen kesää, toinen talvea varten ja niitä käytän silloin, kun lähden metsään kävelylle tai pyörällä töihin tai marjastamaan.
Muodinmukaisesti on mahdotonta pukeutua, kun mitat ovat 160 cm/74 kg. Muotivaatteet tehdään noin 180-senttisille, jotka painavat korkeintaan 50 kiloa. Töissä pukeudun asiallisesti, hame/suorat housut, paitapusero tai neuletoppi ja bleiseri, kotona farkut ja neule tai college-paita. Kengät ovat yleensä matalakantaiset, korkeintaan 4 cm korkoa, koska sitä korkeammilla en ole koskaan oppinut kävelemään.
Minä ostan vaatteita harvoin, mutta silloin laadukkaita niin, että voin käyttää niitä niin kauan kuin ne mahtuvat päälle. Pari jakkua olen käyttänyt puhki, kun pidin niistä niin. - verditti
Tunnustakaa rehellisesti, että teillä jokaisella on tuulipuku ja olette sitä myös käyttäneet!
Vasta Suomenlahden eteläpuolelta tullut arvostelu
sai teidät hylkäämään sen komeron nurkkaan!
Tämän jälkeen pistän pääni pensaaseen!- haastelemaan tänne?
Ei Suomalaiset mitään "tuulipukukansaa" ole.
Kun kävelee esimerkiksi Helsingin keskustassa, niin eipä siellä tuulipukuja näy.Tyylikkäitä ihmisiä ja kansainvälinen tunnelma.
Mutta jos menee sienimetsään, taikka kalaan, niin väliäkös sillä,vaikka sinne missä vaatteissa menee.
Näin meillä mökillä.
Nainen Helsingistä - animattiN
kun en edes omista sellaista, enkä omistanutkaan koskaan. Tuulipuku....pöh....
- verditti
haastelemaan tänne? kirjoitti:
Ei Suomalaiset mitään "tuulipukukansaa" ole.
Kun kävelee esimerkiksi Helsingin keskustassa, niin eipä siellä tuulipukuja näy.Tyylikkäitä ihmisiä ja kansainvälinen tunnelma.
Mutta jos menee sienimetsään, taikka kalaan, niin väliäkös sillä,vaikka sinne missä vaatteissa menee.
Näin meillä mökillä.
Nainen HelsingistäJos puut estää näkemästä metsää tuulipuku hukkuu
valööriasteikon vaihteluun. - tammikuun likka
Mutta tuo koreteks puku kylläkin. Pitää vettä kaatosateellakin, tuli testattua viime syksynä. Ja on mainio vaatetus lasten kanssa ulkoiltaessa ja retkeiltäessä. Lisäksi on siistin näköinen.
- enkelitrio
Elämä sujuu ilman tuulipukuakin.
,eikä polvisukkiakaan.Siis hameen kanssa.Monta tuulipukua olen ostanut...lastenlapsille.
Ja hyvin menee,mutta menkööt!
Puske päätä pensaaseen vaan!
- animattiN
siihen mitä kaapista löytyy, useimmiten väljiin vaatteisiin mitkä tuntuvat mukavilta.
- Lappeen mies!
Lenkille ulkoilupukuun lenkkikenkiin,näitä käytän ainoastaan ulkoillessa en koskaan muualla. Muuloin arkisin usein puuvillahousut,neule ja ulos mennessä 3/4 microkangastakki.Yökerhoon tietysti siistimpää.
- henri'k
karvalakki,ja kaksinkerroin
- enkelitrio
mustaan....kunnes löydän tummempaa.
En ole "musta enkeli"...
Mustat housut musta bleiseri valk.pun.sin.kelt. tai
vaikka musta toppi.- aare'
tuntomerkkejä
- enkelitrio
aare' kirjoitti:
tuntomerkkejä
Mitä olet puuhannu koko päivän?
- aare'
enkelitrio kirjoitti:
Mitä olet puuhannu koko päivän?
koko päivän puhut vaatteist,määki kävi ostamas uure jatsari ja pussihousu,eik olekki komia?
- enkelitrio
aare' kirjoitti:
koko päivän puhut vaatteist,määki kävi ostamas uure jatsari ja pussihousu,eik olekki komia?
Vai,onks ne jatsarit just ne saappaa?
Emmää pussihousuist oikke tykkää.Ot pois ne ja lait ne pitkä kalsari.Mää ostinki wakul nahkataki.Makso yhre euro.Joo,tosi oh. - aare'
enkelitrio kirjoitti:
Vai,onks ne jatsarit just ne saappaa?
Emmää pussihousuist oikke tykkää.Ot pois ne ja lait ne pitkä kalsari.Mää ostinki wakul nahkataki.Makso yhre euro.Joo,tosi oh.ny hävettä ko kaikil on nii kauni ja kalli vaatte,ja mää kulje vanhois ryysyis.
Tot kai määki yritä ain ol tilantte mukka,mut ei noi lumpu ol itte tarkotus.
Normalist mul on melkke mitä vaa ehjä vaatet pääl,sul o pleiseri ja kaik,mahraks sä kehrat mun kans enä kulkkikka?.
Ei mun miälest koria vaatte ol elämä tarkotus,mul on tärkkiä et mää voi ehtost katto peili ja mun ei tart hävet sitä kuva mink mää näe.
Semmone ryysyläine mää ole,mut om mar ne ryysy puet komia vartte,om mar - enkelitrio
aare' kirjoitti:
ny hävettä ko kaikil on nii kauni ja kalli vaatte,ja mää kulje vanhois ryysyis.
Tot kai määki yritä ain ol tilantte mukka,mut ei noi lumpu ol itte tarkotus.
Normalist mul on melkke mitä vaa ehjä vaatet pääl,sul o pleiseri ja kaik,mahraks sä kehrat mun kans enä kulkkikka?.
Ei mun miälest koria vaatte ol elämä tarkotus,mul on tärkkiä et mää voi ehtost katto peili ja mun ei tart hävet sitä kuva mink mää näe.
Semmone ryysyläine mää ole,mut om mar ne ryysy puet komia vartte,om marHyvä ryhti korvaa huano vaatte.
Men huame ostama ittelles nahkatakki.Se makso euro.
Hanska oliki kalleempa sortti.59,90.Mul ikän nii kallei ollukka.Sääki voit antta vaimol ne hanska.Kato TS etusivu,jolles usko minu.
Ei se pleiseri mikkää hiano ol.Iha tavalline.Mul
o viäl takki sen pääl nii kaua ku lume sula.Sim mä
vaihra kevässempää färisse.Mää laita tän sit mun
vaatte.Kara sit sittaris kaulaa kii,ku näe mun.
Koit ens seljäst onks siippii.Sovitaaks viäl joku salasana?Se voisis ol vaiks ANLIKEAAWARENEKUGITENBIRLITA.Jossei munt näy,ni sää voi kuuluttaa.Sittaris o simmone mil karonnei voi huuttaa.Mut muist salasana.Muute emmää tul.
Äläkä tul pussihousuis,pelkis kalsareis mialummi.
Pist ne vanha ryysy.Muist hyvä ryhti!
Mulki o kaik vanhoi.Ja mustii.Mut puhtii.Ja ehjii.
Iha niinku määki.
Mitä sää ny tommost ihmetteles "sul o pleiseri ja kaik".Kyl kuule sittaris tulis kauhhia kaaos,jos mää pelkäs pleiseris sin tulisi.Mitä enemp munt peittää sen parempi.Ettäs tiärä. - aare'
enkelitrio kirjoitti:
Hyvä ryhti korvaa huano vaatte.
Men huame ostama ittelles nahkatakki.Se makso euro.
Hanska oliki kalleempa sortti.59,90.Mul ikän nii kallei ollukka.Sääki voit antta vaimol ne hanska.Kato TS etusivu,jolles usko minu.
Ei se pleiseri mikkää hiano ol.Iha tavalline.Mul
o viäl takki sen pääl nii kaua ku lume sula.Sim mä
vaihra kevässempää färisse.Mää laita tän sit mun
vaatte.Kara sit sittaris kaulaa kii,ku näe mun.
Koit ens seljäst onks siippii.Sovitaaks viäl joku salasana?Se voisis ol vaiks ANLIKEAAWARENEKUGITENBIRLITA.Jossei munt näy,ni sää voi kuuluttaa.Sittaris o simmone mil karonnei voi huuttaa.Mut muist salasana.Muute emmää tul.
Äläkä tul pussihousuis,pelkis kalsareis mialummi.
Pist ne vanha ryysy.Muist hyvä ryhti!
Mulki o kaik vanhoi.Ja mustii.Mut puhtii.Ja ehjii.
Iha niinku määki.
Mitä sää ny tommost ihmetteles "sul o pleiseri ja kaik".Kyl kuule sittaris tulis kauhhia kaaos,jos mää pelkäs pleiseris sin tulisi.Mitä enemp munt peittää sen parempi.Ettäs tiärä.tähre mää oleki pysty ryhtine,komiast kylä kohral
ettei köyhält näytä.
Muistiks nukku halko niska alla,ettei tukka huonoks menny?
Oli mar hyvä et säet sit ollukka ulko kultane,kuin mul eres tuli semmone mielenkä.
Tåyty oikke antteks pyyttä,jokos ole pirre onnitel? sil o synttäri.
Elles keksi helpomppa tunnust nii kyl jää treffi
kokemat,em mää tommost muist - enkelitrio
aare' kirjoitti:
tähre mää oleki pysty ryhtine,komiast kylä kohral
ettei köyhält näytä.
Muistiks nukku halko niska alla,ettei tukka huonoks menny?
Oli mar hyvä et säet sit ollukka ulko kultane,kuin mul eres tuli semmone mielenkä.
Tåyty oikke antteks pyyttä,jokos ole pirre onnitel? sil o synttäri.
Elles keksi helpomppa tunnust nii kyl jää treffi
kokemat,em mää tommost muistSisält ole....ja vaatimatone.Nää viästit kulkee hassusti.Waku pakkaa jo raivostuma,ku mää kurki vähävälii,onks tullu postii.Vartti takaperi viimetteks.Ny sul o toi aika kuiteski 18.36.Höh.
Tajuu tommost.Pakata pitäis ja seurustel ja vaiks mitä.Emmää tiänny et Pirrel o synttäri.Kui sää simmose tiärät.Ostataaks yhtene kukkapuska?Mää
tunnusta et kyl mää siäl jo kurkkimas käväsi,muttem
m'' kehran mittää laittaa.Ny lähretää kahvel.Älä lait pussihousui taik mää tule pelkäs pleiseris.
Tukka o viälki hyvi,en antan waku sekottaa.Ja
mää nuku ain vattallas ku o nii pehmi sit ol.
Mää miäti sitä tunnuskoorii uurestas ja ilmota sikku ole keksiny. - aare'
enkelitrio kirjoitti:
Sisält ole....ja vaatimatone.Nää viästit kulkee hassusti.Waku pakkaa jo raivostuma,ku mää kurki vähävälii,onks tullu postii.Vartti takaperi viimetteks.Ny sul o toi aika kuiteski 18.36.Höh.
Tajuu tommost.Pakata pitäis ja seurustel ja vaiks mitä.Emmää tiänny et Pirrel o synttäri.Kui sää simmose tiärät.Ostataaks yhtene kukkapuska?Mää
tunnusta et kyl mää siäl jo kurkkimas käväsi,muttem
m'' kehran mittää laittaa.Ny lähretää kahvel.Älä lait pussihousui taik mää tule pelkäs pleiseris.
Tukka o viälki hyvi,en antan waku sekottaa.Ja
mää nuku ain vattallas ku o nii pehmi sit ol.
Mää miäti sitä tunnuskoorii uurestas ja ilmota sikku ole keksiny.nätti tyttö tahallaan
makaa aina mahallaan
Lauletti ko nuari oltti vai onwaku kans ihmettelemäs ku konel ole.
Niin munki vaimo,aika ihmelist vahtamist ko ei annet ihmiste seurustel ja kehittä ihmis suhre tairoi.
Mää anno tänäpä vaali lupaukse yhrel ehrokkal,em mää äänest vaik lupasi,mut ol se kaffe hyvä.
Meiä täyty tavat sittari paaris tarjo sää kaffe nii mää ota sämpylä siit viereset leip hyllyst,tule halvaks.
En oo muistan tänäpe sannokka et mul o ikäv,siin se ny tul.
Jos se waku paljo pakka häirittemä nii låhet se kauppa tyhji laatikoi hakema,on se vähä aja pois konteist.
Tiäräks ko mul on suve ikäv ja aurinkko ja polkupyärä,jos näe suvel semmose pronssi ruskea,nuart jumala muistuttava miähe nii se ole mää.
Mää tee sara kilometri lenkei ja voi pian teilki päi polkki,ei sitä tiär,voi mä kaffelki poiket.
Täyty sit varma juar ne kaffe keittiö ikkuna kaut,satulas istue ko se waku nii musta kippi on - enkelitrio
aare' kirjoitti:
nätti tyttö tahallaan
makaa aina mahallaan
Lauletti ko nuari oltti vai onwaku kans ihmettelemäs ku konel ole.
Niin munki vaimo,aika ihmelist vahtamist ko ei annet ihmiste seurustel ja kehittä ihmis suhre tairoi.
Mää anno tänäpä vaali lupaukse yhrel ehrokkal,em mää äänest vaik lupasi,mut ol se kaffe hyvä.
Meiä täyty tavat sittari paaris tarjo sää kaffe nii mää ota sämpylä siit viereset leip hyllyst,tule halvaks.
En oo muistan tänäpe sannokka et mul o ikäv,siin se ny tul.
Jos se waku paljo pakka häirittemä nii låhet se kauppa tyhji laatikoi hakema,on se vähä aja pois konteist.
Tiäräks ko mul on suve ikäv ja aurinkko ja polkupyärä,jos näe suvel semmose pronssi ruskea,nuart jumala muistuttava miähe nii se ole mää.
Mää tee sara kilometri lenkei ja voi pian teilki päi polkki,ei sitä tiär,voi mä kaffelki poiket.
Täyty sit varma juar ne kaffe keittiö ikkuna kaut,satulas istue ko se waku nii musta kippi onMut kauhia,meinaks sää kaivaa sämpyläpussist itelles
yhre sämpylä.Emmää suastu pelkkää kahvee juamaa.Mää
ota kottot sit evää mukka.Siäl o halppa kahvet.Ole juanu,20senttii.Waku vei mun kerra ulos kahveel.
Sittarii just.Sikku sää ole koukkinu se sämpylä siält pussist ni lait se reikä hyllyy päi.
Yht kova ikävä.Met ollaa sun kans niit nettiriippuvaissii vissii.Mittää haittaa.Mukavaa.
Ku oma ukko ei juttele ku sana tunnis."Tee leipää,
keit kaffet,tee ruakkaa,an sitä ja an tätä."
Ain jottai mourumas.Mur.Jaksa simmost.
Kauhistus sun fillaroimis määrää.Mää ajoi viim
kesä kaks kilometrii ja nii oli ku olis satula jääny peppuun kii.Koitinki oikke,killuks se siäl.
Mää tua kahvet takapihal sil aikka ku Waku ottaa päikkäri.Ei ol sit kiiruska.Ei tart tulikuuman juara.Se kuarsaa pari tunttii.Eikä herä,vaiks
mentäis viäre...ISTUMA.Voi antteks.Sisko jo kerra
pauhas munt.Mää olenki tänäpä puhellu se villi
siskon kans.Sen vika.Villintysi vähäks aikka.Se
meni jo ohi.Aijuu,kertos sisko senki,et sää ole nuari.Kui sää tääl ole 50sis.Ol vaa. - aare'
enkelitrio kirjoitti:
Mut kauhia,meinaks sää kaivaa sämpyläpussist itelles
ota kottot sit evää mukka.Siäl o halppa kahvet.Ole juanu,20senttii.Waku vei mun kerra ulos kahveel.
Sittarii just.Sikku sää ole koukkinu se sämpylä siält pussist ni lait se reikä hyllyy päi.
Yht kova ikävä.Met ollaa sun kans niit nettiriippuvaissii vissii.Mittää haittaa.Mukavaa.
kesä kaks kilometrii ja nii oli ku olis satula jääny peppuun kii.Koitinki oikke,killuks se siäl.
Mää tua kahvet takapihal sil aikka ku Waku ottaa päikkäri.Ei ol sit kiiruska.Ei tart tulikuuman juara.Se kuarsaa pari tunttii.Eikä herä,vaiks
meni jo ohi.Aijuu,kertos sisko senki,et sää ole nuari.Kui sää tääl ole 50sis.Ol vaa.örkki koneeseen,menee hetki sen tuhoomiseen
- aare'
enkelitrio kirjoitti:
Mut kauhia,meinaks sää kaivaa sämpyläpussist itelles
meni jo ohi.Aijuu,kertos sisko senki,et sää ole nuari.Kui sää tääl ole 50sis.Ol vaa.leiväst elä kyl se kultturi kans tartte,sen tähre mä mene huame Kääriäise elokuva kattoma,ole sit alku ehto pois.
Mitä sil o väli mis me viihrytä,aikuse ihmise ain pitäs olla jossa hyärylises,mää halu joskus tehr sitä mist mä tykkä.
Sun villintymine meneki äkki ohi,saa olwaku tarkkan,yht lyhyv ko suvi,tänä vuan se on joku perjantai.
Kui nii nuari?kuka semmossi on menny sanoma,mää ole kuules syntyny vähä enne ko sää,pirkitta tänäp puhelimes juarus.
Mää ole kans nähny semmossi uni et em määkä aluks paljo puhelis ,jos siäl kaffel istuttais.
Mää olssi ihastuksest iha mykkän,ja suajaissi silmiän ko niit häikäsis kumminki sun komeutes - enkelitrio
aare' kirjoitti:
leiväst elä kyl se kultturi kans tartte,sen tähre mä mene huame Kääriäise elokuva kattoma,ole sit alku ehto pois.
Mitä sil o väli mis me viihrytä,aikuse ihmise ain pitäs olla jossa hyärylises,mää halu joskus tehr sitä mist mä tykkä.
Sun villintymine meneki äkki ohi,saa olwaku tarkkan,yht lyhyv ko suvi,tänä vuan se on joku perjantai.
Kui nii nuari?kuka semmossi on menny sanoma,mää ole kuules syntyny vähä enne ko sää,pirkitta tänäp puhelimes juarus.
Mää ole kans nähny semmossi uni et em määkä aluks paljo puhelis ,jos siäl kaffel istuttais.
Mää olssi ihastuksest iha mykkän,ja suajaissi silmiän ko niit häikäsis kumminki sun komeutesSimmossii sisko sanos,ettes ol viäl 50 vuat.Nii sää
oli joskus aikasemmi sanonu.Sil Kääriäisel o nii
ihanaa musiikki et iik.Sikku se laulaa Moskova valot,ni muist munt vähäse. Ellem mää just muuttais ni
tultais sun kans leffaa.Kene kans sää menet?Met olti
Been kans viime viikol sitä kuninkatart kattomas.
Waku naputtaa parkettii huamise illa.Mää pakkaa vaa.
Mialummi mää istuisi leffas sun kainalos.
Tarttee vissii toivotel hyvää yötä taas jo!
Halitaan kans! :) - aare'
enkelitrio kirjoitti:
Simmossii sisko sanos,ettes ol viäl 50 vuat.Nii sää
oli joskus aikasemmi sanonu.Sil Kääriäisel o nii
ihanaa musiikki et iik.Sikku se laulaa Moskova valot,ni muist munt vähäse. Ellem mää just muuttais ni
tultais sun kans leffaa.Kene kans sää menet?Met olti
Been kans viime viikol sitä kuninkatart kattomas.
Waku naputtaa parkettii huamise illa.Mää pakkaa vaa.
Mialummi mää istuisi leffas sun kainalos.
Tarttee vissii toivotel hyvää yötä taas jo!
Halitaan kans! :)vääri kyl mul o lailline oikeus tääl ol,ja enkeleit hassutta kato ko mä ole jo viis kymment syntyny,oleks tyytyväine .
Mää mene lankomiähe ja vaimo ja lankomiähe ystävä kans,ymmärsiks jotta?
Onk teil uus talo?vai vanhaaks laminaatti lyärä?
Halita vaa oikke pitkä,voi ko sä ole pehmi ja nät
Tuuditan sut uneen
Kun aamu sarastaa
Tuuditan sut uneen syliin taas - enkelitrio
aare' kirjoitti:
vääri kyl mul o lailline oikeus tääl ol,ja enkeleit hassutta kato ko mä ole jo viis kymment syntyny,oleks tyytyväine .
Mää mene lankomiähe ja vaimo ja lankomiähe ystävä kans,ymmärsiks jotta?
Onk teil uus talo?vai vanhaaks laminaatti lyärä?
Halita vaa oikke pitkä,voi ko sä ole pehmi ja nät
Tuuditan sut uneen
Kun aamu sarastaa
Tuuditan sut uneen syliin taaslaminaattii,se o ruma sana.Emmää yleens hianostele,
mut parketiks mää sitä sano.Talo o vanha. Olem mää tyytyväine.
Suames oli kauhia kova meno ku mää syntysi.
Ymmärsim mää.Nelisi meette.Ostaks popkornii vai otaks evä fölii?
Ny nukahra ja kehräänki jo.
Levollist unta ! Suukko !
ja tuulipukukin taitaa löytyä kaapista. (Tai ainakin luulen, että jotain ulkoilu- tai urheiluvaatteistani voitaisiin sellaiseksi kutsua.)
Joskus nuoriso onnistuu yllyttää ostamaan jonkin muotivaatteen tai asusteen, mutta yleensä pyrin hankkimaan itselleni pitempään käyttökelpoisia ajattomampia asuja.- trikoo
pukeudun jumppavaatteisiin.
- tyylipuku
Jatkuvasti käsketään kiipeämään rappuisia hissin sijasta ja kävelemään autoilun sijasta. Siihen tarvitaan sopiva asu ja jalkineet sen mukaan.
- Arminda
Minä pukeudun kaupungilla ja shoppaillessa jakkupukuihin ja korkokenkiin,kotona farkkuihin ja toppiin ja salilla tai ulkoillessa Ralph Laurenia. Nuorin poikani lahjoitti jouluksi Adidaksen kultaiset lenkkarit, kai niitäkin on lenkkeillessä käytettävä, huumori ihminen kun olen. En pukeudu sen mukaan mitä muut ajattelee, vaan omaksi ilokseni.
- kanssasi :D :D
Arminda kirjoitti:
Minä pukeudun kaupungilla ja shoppaillessa jakkupukuihin ja korkokenkiin,kotona farkkuihin ja toppiin ja salilla tai ulkoillessa Ralph Laurenia. Nuorin poikani lahjoitti jouluksi Adidaksen kultaiset lenkkarit, kai niitäkin on lenkkeillessä käytettävä, huumori ihminen kun olen. En pukeudu sen mukaan mitä muut ajattelee, vaan omaksi ilokseni.
Ihan tasan tarkkaan, nyt on yöpuku päällä ja aamulla jakkupuku ja korkokengät (töissä jo valmiina ne kengät)
Huomenna illalla laskettelemaan, joten sitten laskettelupuku.
Keväällä esille nahkapuku ja kypärä,koska miesystävälläni on moottoripyörä.Ihanaa kesällä lähdemme sillä Italiaan jeeeeee :) Tosin mies on ihananpi kuin se pyärä.
Nainen Pääkaupungista
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023