Kerro Ne Kaikki Koodit Sitte Ne koodit laitetaan title screeniin tai main menuun
Title Screen = Press start (Alussa Tulee) Main Menu = PääValikko
0Äänestä
jih
Koodit kirjoitti:
Kerro Ne Kaikki Koodit Sitte Ne koodit laitetaan title screeniin tai main menuun
tiiäkkö koodeja counter strike sourceen?
0Äänestä
a4
Koodit kirjoitti:
ai ku siinä päävalikossa on se audi, mul ei anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0Äänestä
juju
anna koodeja ni kerron mïhin ne laitetaan
0Äänestä
halo on pars
tarviin haloon siis halo ykköseen koodeja. Tarviin kuolemattomuus koodin,kaikki aseet koodin,kaikki tankit ja banseeht ja sen semmoset koodin. Kerro mulle mihi ne laitetaan vanhaan xboxiin.
Vastaukset 17
Vanhimmat
tän cbvammanen nimimerkin laitto mun isosisko!!!!
Kerro Ne Kaikki Koodit Sitte
Ne koodit laitetaan title screeniin tai main menuun
Title Screen = Press start (Alussa Tulee)
Main Menu = PääValikko
tiiäkkö koodeja counter strike sourceen?
ai ku siinä päävalikossa on se audi, mul ei anna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anna koodeja ni kerron mïhin ne laitetaan
tarviin haloon siis halo ykköseen koodeja. Tarviin kuolemattomuus koodin,kaikki aseet koodin,kaikki tankit ja banseeht ja sen semmoset koodin. Kerro mulle mihi ne laitetaan vanhaan xboxiin.
;- avaa kaikki: L2,L1,R2,R1,X,O,X,O rahaa: ALAS,YLÖS,VASEN,ALAS,OIKEA,YLÖS,NELIÖ,KOLMIO & LOPUTTOMAT NITROT: VASEN,YLÖS,VASEN,ALAS,VASEN,ALAS,OIKEA,NELIÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alas oikea(2) vasen oikea ylös alas neliö
päävalikossa. :d
pää
valikosta
en osaa laittaa koodeja need for speed carboniin
laita ne siinä valikos!
oon alottanu uran, niin voiko koodit laittaa kesken uran? ku ei onnistu laitta tuossa päävalikossa -.-
vittu miten tän koodin voi laittaa päävalikossa L2, L1, R2, R1, Ruksi, Ympyrä, Ruksi, Ympyrä
siihen alkuun jossa valitset ensin peli ukon ja sitten viot tehädä nekoodit mitä on
Perseessä ne näpytellään ni pitäis toimia. emppu sano
Ei onnistu