Kertokaa hyviä lataus sivuja sims 2 peliin

niina-92

Kertokaa hyviä lataus ohjelmia sims 2 peliini, mut mikä ohjelma se pitää olla niihin huonekaluihin ja vaatteisiin kun mulla ei tuu niit kaikkii kamoi mitä ä lataan et voiko joku kiltti auttaa mua =P

67

14166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et sinä

lataamiseen mitään ohjelmaa tarvitse, vaan tiedostojen purkamiseen. Winzip tai Winrar on ehkä ne yleisimmät mitä käytetään tai neuvotaan käyttämään..Mulla on Izarc, hyväksi havaittu, ilmainen, netistä ladattavissa.

• emppulis

uskaltaako sims 2 ladata netistä???

• CasillerodelDiablo
      • ._.

Voiko the sims 3 tai 2 pelata jotenkin netissä?
        Meidän levyasema on jotenkin viallinen eikä kehtais ostaa uutta konettkaan. Ja simssejä on ostettu paljon yli 100e.
        Ois kiva saaha neki toimimaan...

• Samppis

Täältä saa ainakin taloja et käy kuiteski kurkkaas:

www.sipsisims.com

• [bridge]

Sipsisims on kyllä lopettanut...

• Jenkkapoo
    • Jgyio
    • rf<jrvnicdjarfgvncaejdvg...

Mäkin haluisin tietää

• Maisahiiri

No ootko käyny radosims sivuilla kun tiiätkö niitä läski simssejä ja hiuksia? siellä on myös ikean huonekaluja. Mä oon kysyny vaikka keltä mitenkä niitä ladataan mutta meillä se ei onnistu palaa hermot kun äiti ei osaa eikä äiti tai minä osata Winzip ohjelmasta ottaa niitä ja siirtää sinne peliin tai ei osata mitään siellä winzipissä joten annatko vinkkejä mulle äkkiä kun en jaksa oottaa syksyyn asti. ai niin sun kannattaa ostaa Hm pakkaus kun siinä tulee upeita vaatteita...

• joku

http://freewebs.com/detterbrown/Dienme/lataaminen.html

tuosta löytyy ohjeita lataamiseen ;)

radosimssistä löytyy kaikenlaista
        mutta ehdotan että sitä sipsisimssiä et käyttäisi.
        sieltä voi tulla viiruksia ja koko peli voi kaatua.
        niin olen kuullut .

hyviä pelihetkiä ;)

• Krisu^^

Ku meet sinne downloads kansioon nii siel jossaki pitäs lukee et pura ja sit vaan painat siitä ja loput varmaan osaat itekki...ymmärrän kyllä miltä tuntuu jos ei osaa ladata..sama ongelma oli ennen mut ei enää..toivottavasti oli apua..:)

• MMMMMMo

No öö - öö . Teijä pittääs siis niiku ensi ladata se . Ni sit se zip kansio avata siin ylhääl sit lukoo et purkaa . klikkaat sit valitset omatietokone ea games ja sims 2 ja siit downloads kansio. Nii sit se menöö siihe pelii....

• tsre
        joku kirjoitti:

niin olen kuullut .

hyviä pelihetkiä ;)

En tajuu, miten se ladataan se ohjelma.......

• `lindaH
        Krisu^^ kirjoitti:

Ku meet sinne downloads kansioon nii siel jossaki pitäs lukee et pura ja sit vaan painat siitä ja loput varmaan osaat itekki...ymmärrän kyllä miltä tuntuu jos ei osaa ladata..sama ongelma oli ennen mut ei enää..toivottavasti oli apua..:)

ku mä meen siihe ladatut tiedostot kansioon nii siel on kaikki ne mitä oon ladannu mut mul ei oo mitää pura kohtaa mistä vois painaa... nii oisko sille pura kohdalle jotai muuta nimee ?

• `lindaH
        `lindaH kirjoitti:

ku mä meen siihe ladatut tiedostot kansioon nii siel on kaikki ne mitä oon ladannu mut mul ei oo mitää pura kohtaa mistä vois painaa... nii oisko sille pura kohdalle jotai muuta nimee ?

ku menee siihe ea games kansioon ja siit sims 2 kansioon ja siel pitäis olla se Downlods kansio nii mul ei oo sitä nii voiko sen tehä ite ? jos voi nii pitääkö siellä vasta purkaa ne vai missä vaihees ? Toivoisin et joku vastaa tähän kysymykseen jos vain tietää ?

• entinen tietämätön ;)
        `lindaH kirjoitti:

ku menee siihe ea games kansioon ja siit sims 2 kansioon ja siel pitäis olla se Downlods kansio nii mul ei oo sitä nii voiko sen tehä ite ? jos voi nii pitääkö siellä vasta purkaa ne vai missä vaihees ? Toivoisin et joku vastaa tähän kysymykseen jos vain tietää ?

joo, voi sen downloads-kansion tehdä itse. Itse teen niin, että lataan tiedoston työpöydälle ja puran siitä kansioon. :) toivottavasti oli apua.

• piutsiki

Oot aika vajukki ku et winzippiä osaa käyttää. :)

• Apua Tarviva ^^
        joku kirjoitti:

niin olen kuullut .

hyviä pelihetkiä ;)

Mutta ku latasin WinRAR:illa hiuksia nii ku rupesin sit pelaan nii ne kaikki hiukset mitkä olin ladannu nii ne kaikki oli vaa semmosii kanin päitä!!! kaikki muu oli iha tavallista mut ne hiuket O.O miten saan niistä normaalit!?!?!?! vastatkaa nopeesti

• Minimaalisenmaalista
        `lindaH kirjoitti:

Jos teet Downloads -kansion ite, kirjota se isolla alkukirjaimella.
        (Muuten ei toimi.)

• -Öna

radosimsitä voi ladata hienoja vaatteita.. Jos ne kaikki ei näy pitää ladata meshitkin.

• noppe9

sims 2 tukkia ja sun muita saa sivulta Sims Sukupolvet olen itse käynyt siällä joten suasittelen sitä muillekkin.terkuin simssi hullu noppe9

• haDDivaDDi

www.modthesims2.com
      Tuolla on kaikkean heinoa ja laadukasta = D sieltä saa hevosia, hiuksia vaatteita taloja muuta tavaraa... Kannattaa käydä!

• lataus ongelma

En osaa ladata sieltä mitään :( voisiko joku auttaa

• loooollllll

• Hennabb

voitteko auttaa miten ne talot nyt ladataaan oiekeesti!

• pikkuGee_

Ihuna paikka tuo

• Lellu<3
        Hennabb kirjoitti:

voitteko auttaa miten ne talot nyt ladataaan oiekeesti!

Katopa tuolta.

• Lellu<3

• APUAH

oon lukenu kaikki mahdolliset ohjeet siihen miten voisin ladata mutta en vaa osaa Jos joku osaa niin voisko mahdollisesti kertoo? Jos osaat ota yhteyttä [email protected] ( se on mun ja mun pikkusiskon sähköposti ) Pliiis auttaisko joku mua!?

• moi!

kirjoita netti osotteeks lataukset sims2 ja sitten otat ne vaatteet mitä tartet ja vehkeet tiiäks sä miten voi ilmaseksi pelata sims2 netissä jos tiiät lähetä viestii tänne palstaan

• dsddssdds

"kirjoita netti osotteeks lataukset sims2 ja sitten otat ne vaatteet mitä tartet ja vehkeet tiiäks sä miten voi ilmaseksi pelata sims2 netissä jos tiiät lähetä viestii tänne palstaan" Ei sims2:sta voi pelata netissä.

• Simsinpeluri24h
        dsddssdds kirjoitti:

"kirjoita netti osotteeks lataukset sims2 ja sitten otat ne vaatteet mitä tartet ja vehkeet tiiäks sä miten voi ilmaseksi pelata sims2 netissä jos tiiät lähetä viestii tänne palstaan" Ei sims2:sta voi pelata netissä.

Peggysims2,parsimonious,rosesims,serasims,radosims,Zuli sims...

Noista löytyy äärettömästi ladattavaa jokaiselle!! (Sori, ei linkkejä...)

• khfan
        Simsinpeluri24h kirjoitti:

Peggysims2,parsimonious,rosesims,serasims,radosims,Zuli sims...

Noista löytyy äärettömästi ladattavaa jokaiselle!! (Sori, ei linkkejä...)

mie taas tarvitsisin sellatteita osotteita, joihin EI tarvi rekisteröityä jne ja mistä löytyi Kingdom Heartsin sims-asuja :d

• OMG!Taikaa-lisäosa!
        khfan kirjoitti:

mie taas tarvitsisin sellatteita osotteita, joihin EI tarvi rekisteröityä jne ja mistä löytyi Kingdom Heartsin sims-asuja :d

Tässä on blogi, eli mun blogi jossa on vinkkei ja nettisivui. Kaikkki tietty toimii. Sanokaa jos joku ei toimi :D http://minunomablogini.sims2blogi.vuodatus.net/

Käykää tossa myös sims 3 :D

• ihana-bella
        OMG!Taikaa-lisäosa! kirjoitti:

Tässä on blogi, eli mun blogi jossa on vinkkei ja nettisivui. Kaikkki tietty toimii. Sanokaa jos joku ei toimi :D http://minunomablogini.sims2blogi.vuodatus.net/

SIIS MITEN VOIN LADATA KAMOJA SIMSSIIN?!

• Ammattilainen?

Joo sori tungin tän viestin vaa johki ku kertokaa miten talot saa toimii ku mull on miljoonia taloja ladattuna ja mikkään ei toimi !!?? Ja kyl kaikki kamat asut ja tämmöset toimii .¨ Nii ja sit viä ladatut simit ? Talot ja Simit !!

• Tyhmäkö tai jtn? ;D
        OMG!Taikaa-lisäosa! kirjoitti:

Latasin tommosen ihme winrar lataus ohjelman ja sitte latasin kaikkee kama akoneelle simsinparis.comista... nii miten saan ne sinne peliin tosta koneelta?!?!? ;D

• toivottavasti auttaa

• vaatettaja

http://www.simchic.com/#

Vaatteet ovatkin hienoja, mutta latasin yhden ja huomasin, että siihein ei tullut värejä ollenkaan. Tietääkö joku kuinka värit saadaan siihen?

• 0.0

no mulla ku latasin nii ne hiukset oli vaa kaninpäitä nii miten saan niist normaaleita hiuksii????? O.o

• yks tyyppi
        0.0 kirjoitti:

no mulla ku latasin nii ne hiukset oli vaa kaninpäitä nii miten saan niist normaaleita hiuksii????? O.o

Mistä ne löytää esim. jos on ladannu huonekaluja nii mistä ne löytää sitte siinä simsissä????

• ellu (;
        yks tyyppi kirjoitti:

Mistä ne löytää esim. jos on ladannu huonekaluja nii mistä ne löytää sitte siinä simsissä????

hei mite voi ladata netist sen iha perus sims 2 ???? :ooo

• apua!!!!!!!!!!!
        ellu (; kirjoitti:

hei mite voi ladata netist sen iha perus sims 2 ???? :ooo

Miten saan toimimaan adobe airin kun poistin sen ja nyt en voi pelata sims 3 jos joku auttaa olen kiitollinen.Kiitos etukäteen.(Siis olen ladannut sen adobe airin mutta se ei suostu avaamaan sims 3) ;(

• simms3
        apua!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Miten saan toimimaan adobe airin kun poistin sen ja nyt en voi pelata sims 3 jos joku auttaa olen kiitollinen.Kiitos etukäteen.(Siis olen ladannut sen adobe airin mutta se ei suostu avaamaan sims 3) ;(

ghv.no.kjhsadba.vittu.nxkjbk.en.djsedkf.tiiä!
        ghv.tietty.kjhsadba.vattun.nxkjbk.mie.djsedkf.tiiän!
        nono?
        jeje?

• d

oisko megaupload

• d

en ainakaan itse lataisi mieluiten megauploadista

• d
        d kirjoitti:

en ainakaan itse lataisi mieluiten megauploadista

vituttaa ku en löydä mitään sivua jost sais sims 2 mul oli se mut sisko vei muuttaessaan!!!

• rånare

Tein kaiken ohjeen mukaan, eli purin Winrarilla lataukset downloads-kansioon. En tiedä mikä meni pieleen, mutta peliin ilmestyi vain yhdet ripset! Auttakaa!

• Epäavuton

Muistakaa, että se Downloads-kansio pitää kirjoittaa Downloads. Muuten ei mikään toimi. Ja http://radosims.com (en tiedä tuliko linkki, mutta kirjoittakaa radosims googlee) Niin siellä on latausohjeet siis miten lataa esim. vaatteita. Ohjeet ovat sekä WinRar:ille, että WinZip:ille. Sinne ossaan ja sitten etusivulta painaa vaa se linkit.

• mullekki sims

hei voisko joku kertooo miten ladata koko sims 2 ilman viruksia ja myöskin turvalllisesti... ooon koko ajann siitä lähtien ku pelasin simssiii mun kamulla nii halunnu simssin ja ollu hirvee hulluna siihen ja rakastan simssin peluuta ois kiva jos kertoisitte sivun josta voin ladata helposti, koska haluan oman simssin =)

• Kijara

no mikset sitten osta sitä kaupasta???

• lilliani

no tässä olis pari: www.all-about-style.com (siellä on hirveästi vaatteita ja ihania laukkuja!) www.parsimonius.com (täältä IHANIA fantasia-asuja ja paljon muuta kivaa)

• kapzu

Hei tuota,voisko jokku pistää linnkiä..ku mulla on päässy hukkaan ton yhen tavaran-lataus sivun linkki hukkaan sims 2 :seen...että kaikki linkittämään vaan :)) se oli englannin kielinen

• epätoivoinen-tyyppi

miten simssin voi ladata koneeseeeen en tajuu mun kamu sano että se on ilmasta mut kaikis lukee et se maksaa ..... kertokaa joku mite sen voi ladata ILMAISEKSI! Blaaah... Help mii! vastatkaa

• kisu16
    • Levymies

Voiko jostain ladata sims3 netistä? Mulla on simsin product key ja ohjekirja muttei asennus cdtä. Neuvokaa joku!!!

• Tyyppi

the sims 2 tai 3 EI pysty lataamaan netistä ilmaseksi mut maksullisesti voi

• Mä tässä ;D

Hello voisko joku kiltti kertoo mulle että mitenkä Sims3 saa ilmaisia vaatteita,meikkei,taloi,kaupunkei,eläimii ynnä muuta kiitos sille joka vastaa ^^

• AlSimhara
    • Google is good lover

1. Ladatkaa winrar/zip -tiedostojen purkuohjelma, asenna se jne.
      latauslinkki -> http://www.rarlab.com/download.htm

2. Mene EA - The Sims 2 ja luo tänne kansio nimellä Downloads

• joku.....

wiseconvert.com/d/imageconverter.php kantsii kokeilla!

• Kiitos123kiitosvaan!

KIITOS!

kiitos kaikille jotka kertoo kaikkee,:) oon löytäny monta paikkaa mut en oo varma toimiiko... TOIVOTTAVASTI! :D

• AISimhara

mun toimii ainaki :) kokeile vaik. >:) muilla ei oo ees aivoi päässä >:D

• Tavallinen pelaaja

Moi! Mullakin oli aluksi tuo sama ongelma, mutta sitte kaverini näytti minulle paljon hyviä sivuja. Itse olen tähän mennessä ladannut täältä. Koetin aluksi ladata Winraria kun kaverini sanoi, että sen tarvitsee, mutta en ole varma tuliko se, mutta olen kuitenkin ladannut tuolta.
      http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/ts2/peggy/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe